مدیران فناوری اطلاعات فکر می‌کنند که فناوری مناسبی برای کار هیبریدی دارند – اما کارگران با این موضوع موافق نیستند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بخش عظیمی (78٪) از تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات (ITDM) معتقدند که شرکت آنها تجهیزات کافی برای کار هیبریدی ارائه می دهد، در حالی که به نظر می رسد حدود 20٪ از کارمندان با استفاده از تجهیزات IT شخصی خود برای شغل خود با این دیدگاه مخالف هستند.

بیش از 3000 نفر توسط سازنده و Canon مورد نظرسنجی قرار گرفتند که تقریباً بین ITDM ها و کاربران نهایی در هفت کشور اتحادیه اروپا از جمله بریتانیا، آلمان و فرانسه تقسیم شد.

علاوه بر این، 20 درصد دیگر گفتند که در هنگام نیاز به پشتیبانی IT در خانه با مشکل مواجه می شوند و از 56 درصد ITDM ها خواسته می شود این نوع پشتیبانی از راه دور را ارائه دهند.

مسائل ترکیبی

چنین مسائلی برای کارمندان شامل امضای اسناد دیجیتال و فرآیندهای تایید مذاکره (42٪) است که 41٪ حتی برای دسترسی به اسناد دیجیتالی و فیزیکی مورد نیاز خود مشکل دارند. این باعث می شود 37٪ مجبور به بازدید از محل کار خود برای دسترسی و چاپ فایل ها شوند.

متداول‌ترین درخواست‌هایی که بخش‌های فناوری اطلاعات از کارمندان دریافت می‌کنند شامل چاپ در خانه (56٪)، عدم دسترسی به فایل‌ها از راه دور (43٪) و مشکل در اشتراک‌گذاری فایل با همکاران (36٪) است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین چاپگر همه کاره برای استفاده خانگی

انتقال به کار هیبریدی برای بخش‌های فناوری اطلاعات نیز یک کار ثابت شده است. 71 درصد از ITDM ها گفتند که فناوری های قدیمی آنها مطابق با استانداردهای کاری ترکیبی نیست. در نتیجه، تامین منابع فناوری جدید کلیدی بوده است، اما این کار آسانی نبوده است – 76 درصد گفتند که خرید تجهیزات از چندین فروشنده را چالش برانگیز می دانند.

این بدان معناست که وقتی مشکلاتی با این فناوری پیش می‌آید، 71 درصد از ITDM‌ها باید با تمام تولیدکنندگان مختلف تماس بگیرند تا آنها را حل کنند، که زمان می‌برد. بنابراین اکثریت قریب به اتفاق (81٪) معتقدند که داشتن یک فروشنده واحد برای تمام تجهیزات و نیازهای مدیریت اسنادشان ساده تر است.

کانن بر این باور است که فناوری‌هایی که شرایط کار هیبریدی را بهبود می‌بخشند بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز هستند. 50٪ از پاسخ دهندگان گفتند که شرکت آنها به سمت کار هیبریدی حرکت می کند یا خواهد رفت، که فقط 33٪ کاملاً اداری است. به نظر می‌رسد که ITDM‌ها روی این نکته موافق هستند و 70 درصد انتظار دارند که هزینه‌های فناوری اطلاعات برای پاسخگویی به نیازهای ادامه کار هیبریدی افزایش یابد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EzuLVw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *