مدیران نوظهور نباید حتی در این بازار برای اولین بار عجله کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مدیران نوظهور نباید حتی در این بازار برای اولین بار عجله کنند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

جمع آوری کمک مالی شده است در سال گذشته به طور فزاینده ای برای وجوه مختلف و به ویژه برای مدیران نوظهور سخت تر شده است. بر اساس گزارش PitchBook، در سه ماهه اول سال 2023، شرکت‌های ریسک‌پذیر به رهبری مدیران جدید و آینده، 1.62 میلیارد دلار جمع‌آوری کردند که تنها 13 درصد از کل سرمایه جذب‌شده در ایالات متحده است.

مدیران نوظهور و صندوق‌های سرمایه‌گذاری جدید در بازار ممکن است در این محیط کلان وسوسه انگیز باشد که به محض اینکه سرمایه LP در دسترس است، برای اولین بار بسته شود. اما ممکن است این بهترین استراتژی در دراز مدت نباشد.

کاری هریس، شریک شرکت حقوقی Mintz که به شرکت‌های VC در جمع‌آوری کمک‌های مالی مشاوره می‌دهد، عقیده دارد که برگزاری اولین بسته دارای نکات ظریفی است و نباید عجله کرد. به گفته هریس، در حالی که برگزاری اولین بسته به شرکت اجازه می دهد تا شروع به دریافت هزینه های مدیریت کند و می تواند به عنوان یک رای اعتماد برای جذب LP های سازمانی یا بزرگتر تلقی شود، انجام آن خیلی زود ممکن است منجر به مسائل قابل اجتناب در مسیر شود.

انجام صحیح اولین زمان بندی بسته به چند دلیل مهم است. برای مثال، زمانی است که قرارداد مشارکت یک شرکت شروع می شود و دوره سرمایه گذاری یک صندوق را آغاز می کند. بنابراین، یک شرکت باید برنامه ریزی کند که بلافاصله پس از اولین بسته شدن، آماده شروع معاملات پشتیبان باشد تا از دوره سرمایه گذاری خود حداکثر استفاده را ببرد و از اصلاح آن اجتناب کند.

بزرگ‌ترین توصیه هریس این است که برای فرآیند جمع‌آوری سرمایه و بسته شدن آینده برنامه‌ریزی یا برنامه‌ریزی کنید، اما هنگام صحبت با حامیان احتمالی، جدول زمانی نسبتا مبهم نگه دارید. با این حال، او به این معنا نیست که شما باید فریبنده باشید – بلکه شرکت ها باید اطمینان حاصل کنند که خود را در جدول زمانی قرار نمی دهند که قادر به ایجاد آن نیستند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aZL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *