مدیران نوظهور: هنوز آنها را به حساب نیاورید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مدیران نوظهور: هنوز آنها را به حساب نیاورید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

مدیران نوظهور دارند در چند سال گذشته در همان ترن هوایی مانند استارت آپ ها بوده است. سرمایه‌گذاری به این شرکت‌های جوان در سال 2021 افزایش یافت، زیرا سرمایه‌گذاری به طور کلی داغ بود، اما مطابق با بازار گسترده‌تر، جذب سرمایه از ابتدای سال 2022 کاهش یافته است.

این روند تا سال 2023 ادامه یافت. داده های جدید PitchBook نشان می دهد که مدیران نوظهور مستقر در ایالات متحده در سه ماهه اول 1.62 میلیارد دلار جمع آوری کرده اند. این باعث نمی شود که این گروه در مسیر رسیدن به حجمی که در سال 2022 دیده شده بود، یعنی 37.26 میلیارد دلار، برسد. و این در حال حاضر از 55.81 میلیارد دلار در سال قبل کاهش یافته است. مدیران باتجربه بیش از 10 میلیارد دلار در سه ماهه اول 2023 جمع آوری کردند.

مدیران نوظهور 14 درصد از کل سرمایه جذب شده را جذب کردند که کمترین درصد در سال های اخیر است. وینسنت هریسون، تحلیلگر سرمایه گذاری در PitchBook، گفت که به نظر نمی رسد محیط سخت برای مدیران نوظهور نیز به این زودی ها از بین برود.

او به TechCrunch+ گفت: «این تا حدودی قابل انتظار است: 2022 سال سختی بود. «بازار بسیار ارتجاعی است. با کاهش اوضاع در بازار عمومی، مردم طبیعتا محتاط تر بودند. با توجه به اینکه این یک طبقه دارایی پرخطر است، بر تمایل افراد برای سرمایه گذاری در آن تأثیر می گذارد.

اما، نمی‌دانم، به نظر نمی‌رسد که نمی‌توانم خوش‌بینی خود را نسبت به این سرمایه‌گذاران جوان متزلزل کنم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VEnGed
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *