مدیر عامل سابق اسنپ کیچن، پرادو را برای دسترسی بهتر به غذای تازه به خدمت گرفت •

زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحویل وعده غذایی همچنان محبوب است، اما بسیاری از ما از آن استفاده می کنیم تا شاید بهترین غذا را برای ما تحویل نگیریم.

این چیزی است که پرادو مستقر در آستین می خواهد تغییر دهد. مدیر عامل Jon Carter، مدیر عامل سابق سرویس تحویل غذای سالم Snap Kitchen، این شرکت را در سال 2020 راه اندازی کرد تا یک پلت فرم تجارت الکترونیک قابل تنظیم برای شرکت های تحویل غذای محلی ارائه دهد.

فناوری آن کاربران را قادر می‌سازد تا برنامه‌های نرم‌افزاری منفرد را برای بازاریابی، فروش، تکمیل و ارسال محصولات فاسد شدنی در یک مکان ترکیب کنند، بنابراین آنها می‌توانند روی تهیه وعده‌های غذایی بهتر برای شما تمرکز کنند.

کارتر، که پیشینه‌اش شامل خدمات مالی و Live Nation Ticketmaster نیز می‌شود، می‌داند که زندگی در یک صحرای غذا، مانند ۱۹ میلیون آمریکایی دیگر، و دسترسی نداشتن به غذای تازه چگونه است. به همین دلیل بود که او می خواست ابزاری بهتر و مقرون به صرفه تر برای کسب و کارهای اشتراک مواد غذایی ایجاد کند.

او به گفت: «از دست دادن پدرم به دلیل دیابت برای من یک لحظه دگرگون‌کننده بود، جایی که می‌خواستم تلاش حرفه‌ای خود را به چیزی شخصی گره بزنم و تحول فناوری را در مقیاس به چیزی شایسته اعمال کنم. “من تصمیم گرفتم به دسترسی به غذا، سلامت و تندرستی و تغذیه بپردازم. وقتی بزرگ شدم، بیشتر احتمال داشت که یک برگر کینگ یا یک مغازه دونات فروشی در 10 مایلی محل بزرگ شدنم ببینم تا یک غذای کامل، و می‌خواستم کاری در مورد آن انجام دهم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Spotify کنترل صدای مشترک را به ویژگی گوش دادن گروهی خود اضافه می کند

اکنون او این کار را انجام می‌دهد و این کار را با تزریق نقدی 5.75 میلیون دلاری به عنوان سرمایه اولیه انجام می‌دهد. Bonfire Ventures دور را رهبری کرد و Slauson & Co.، January Ventures، Alumni Ventures، Bridge Investment Group و Supply Change Fund به آن پیوستند.

کارتر گفت که این سرمایه گذاری برای افزودن به تیم، گسترش پلت فرم و جذب شرکای تجاری بیشتر در بازارهای اضافی استفاده خواهد شد.

پرادو یک سرویس مبتنی بر اشتراک است و دو سطح، Pro با 49 دلار در ماه و Enterprise با 199 دلار در ماه ارائه می دهد. تفاوت در قیمت باعث می شود به داده های API دسترسی داشته باشید، جلسه بررسی ماهانه حساب کاربری و مشاوره سفارشی داشته باشید.

کارتر می‌بیند که شرکتش در برابر شرکت‌های نرم‌افزاری مانند Shopify، Happy Meal Prep، Bottle، Sprwt و EatFreshTech قرار می‌گیرد، اما گفت که پرادو نه تنها برای مواد غذایی فاسد شدنی طراحی شده است و همه چیز را در اختیار دارد. یک پلتفرم، اما همچنین یک پشته فناوری مدرن تر و سفارشی تر برای تجربه کاربر ارائه می دهد.

این شرکت با مشتریانی مانند Everytable، Prep To Your Door و Lucky Lime کار می کند. کارتر تا کنون از ارائه اعداد و ارقام سخت خودداری کرد، اما گفت که درآمد سالانه پرادو در ژانویه 2022 تقریباً سه برابر شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع به روز نشدن مایکروسافت اج در ویندوز 11

کارتر گفت که پرادو همچنین با خدمات تحویل، از جمله DoorDash و ShipEngine، شراکت دارد، به طوری که خدمات اشتراک غذای محلی می تواند مستقیماً به منبع برسد و از هزینه های اغلب بالای مرتبط با برنامه های تحویل غذا در رستوران جلوگیری کند.

او افزود: “ما به دنبال اضافه کردن شرکای بیشتری در دسته لجستیک آخرین مایل هستیم و همچنین تمرکز زیادی روی یکپارچه سازی ها داریم تا در حال ساختن اکوسیستمی هستیم که بر آنچه ساخته ایم ارزش اضافه می کند.”

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LTS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *