مدیلینک میدلندز 13 برنده را در شب جوایز کسب کرد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

جوایز کسب‌وکار Medilink Midlands 2023 که توسط دانشگاه بیرمنگام حمایت می‌شود، نشان داد که 13 شرکت علوم زیستی منفرد مستقر در شرق و غرب میدلندز جوایزی از راه‌اندازی تا دستاورد برجسته دریافت کردند. شش شرکت دیگر گواهینامه های بسیار تحسین شده دریافت کردند.

این جوایز در محیط تاریخی تالار بزرگ در دانشگاه بیرمنگام برگزار شد و بیش از 220 مهمان از سراسر بخش های علوم زیستی و خدمات حرفه ای جشن گرفتند.

مدیلینک میدلندز نوآوری علوم زیستی و پشتیبانی کسب و کار را به سازمان‌ها در سراسر منطقه ارائه می‌کند و این جوایز را با هدف شناسایی و تجلیل از مشاغل در بخش علوم زیستی که سرآمد بوده‌اند، ایجاد کرده است.

این جوایز توسط رئیس مدیلینک میدلندز، پروفسور مارتین لورمور، MBE، DL معرفی شد، که گفت: “ما بسیار خوش شانس هستیم که چنین کسب و کارهای علوم زیستی متنوعی را در سراسر میدلند شرقی و غربی داریم و امشب می توانیم دستاوردهای برجسته آنها را جشن بگیریم. بخشی از جوایز تجاری سالانه مدیلینک میدلندز. سال‌های آینده شاهد انفجاری در کسب‌وکارهای علوم زیستی ما خواهیم بود که با افزایش سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی به منطقه پیش می‌رود. رویدادهایی مانند این جوایز مهم هستند. آنها نه تنها نام فینالیست ها و البته برندگان را بالا می برند، بلکه بخش و اهمیت اکوسیستم علوم زیستی میدلندز را ارتقا می دهند.

یک سخنرانی خوشامدگویی توسط حامی سرفصل، دانشگاه بیرمنگام و شتاب دهنده فناوری های بهداشتی دقیق، پروفسور لیام گروور، ارائه شد که در مورد وضعیت فعلی این بخش گفت: “این زمان هیجان انگیزی برای بخش علوم زیستی و پزشکی است. در میدلندز، با بیرمنگام آماده ایفای نقش پیشرو در پیشبرد نوآوری های پزشکی است. جوایز کسب و کار مدیلینک میدلندز نشان می‌دهد که ما چقدر کسب‌وکارها و افراد با استعداد و پیشگام در منطقه داریم و برای دانشگاه بیرمنگام و شتاب‌دهنده فناوری‌های سلامت دقیق حمایت و میزبانی آنها افتخاری بود.

پیشتاز این راه، Joint Approach Rehab و iethico بودند که هر دو جایزه استارت‌آپ را که توسط مرکز نوآوری فناوری‌های پزشکی در دانشگاه ناتینگهام ترنت حمایت می‌شد، دریافت کردند. این جایزه کسب و کارهایی را که پتانسیل بالایی از خود نشان می دهند و به نظر داوران، احتمالاً در آینده به موفقیت های چشمگیری دست خواهند یافت، قدردانی می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه حل برای عدم کارکرد برنامه IMDb در آیفون

Spirit Health و The Tribe Project (By Bronze Software Labs) به خاطر نشان دادن اینکه چگونه فناوری‌های دیجیتال می‌توانند برای ایجاد روش‌های جدید ارائه مراقبت‌های بهداشتی مورد استفاده قرار گیرند، جایزه پیشرفت در مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال را که توسط شرکت شتاب‌دهنده دیجیتال WM5G حمایت می‌شود، دریافت کردند.

شب شلوغی برای NuVision Biotherapies بود که دو جایزه را به خانه برد. اولین جایزه، ارائه نوآوری در سلامت و مراقبت، توسط حامیان بخش و شرکت حقوقی، شکسپیر مارتینو ارائه شد. دومی برای مشارکت بین دانشگاه و تجارت برای کارش با کالج علوم بهداشت و زندگی، گروه تحقیقاتی علوم بینایی سنجی و بینایی (OVSRG) در دانشگاه استون بود، و توسط حامی طبقه، ARISE در دانشگاه آنگلیا راسکین ارائه شد.

جایزه دستاورد صادراتی توسط Upperton Pharma Solutions – یک سازمان توسعه و تولید قراردادهای دارویی فاز اولیه – برنده شد و یک پیام یی از حامی جایزه، City of Mentor در اوهایو، ایالات متحده آمریکا به نمایش گذاشت.

شش سازمان برای جایزه نوآوری که توسط متخصصان مالکیت فکری، بارکر برتل حمایت می‌شود، نامزد شدند، اما تنها دو سازمان موفق شدند. JointMedica جایزه West Midlands را به خانه برد و BlueSkeye AI برنده انتخابی برای East Midlands بود. این شرکت ها به دلیل توسعه فناوری نوآورانه انتخاب شدند که باعث بهبود عمده در عملکرد تجاری و بازار شده است.

جایزه ماقبل آخر و آخرین دسته که نیاز به ارسال مستقل داشت، جایزه دستاورد برجسته بود که هر دو BPR Medical و Redditch Medical برنده شدند. این جایزه توسط حامی مدیلینک میدلندز و شرکت حقوقی Mills and Reeve حمایت شده است و دستاوردهایی را که تأثیر مهم یا حیاتی بر شرکت یا بازار داشته است را به رسمیت می شناسد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  DeepX مجوز FDA را برای درماتوسکوپ دیجیتال DermoSight دریافت کرد

جایزه آخر شب جایزه One to Watch بود. برندگان که توسط یک هیئت داوری مستقل از میان برندگان رده موفق انتخاب شدند، به ترتیب Bioxhale و InoCardia از غرب و شرق میدلندز بودند.

همه سازمان‌های برنده از هفت دسته به طور خودکار در جوایز ملی مدیلینک ، بخشی از کنفرانس و نمایشگاه نوآوری Med-Tech (MTI)، که در 7 و 8 ژوئن 2023 برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

فهرست کامل برندگان و مورد ستایش در جوایز 2023، عبارتند از:

استارت آپ، توسط مرکز نوآوری فناوری های پزشکی در دانشگاه ناتینگهام ترنت حمایت می شود

برنده (East Midlands) – Joint Approach Rehab Ltd

برنده (وست میدلندز) – iethico

بسیار ستوده – مراقبت من را غنی کنید

پیشرفت در مراقبت های بهداشتی دیجیتال، حمایت شده توسط WM5G

برنده (East Midlands) – سلامت روح

برنده (وست میدلندز) – پروژه قبیله (توسط Bronze Software Labs Ltd)

بسیار ستوده – DDM HEALTH

ارائه نوآوری در بهداشت و مراقبت، با حمایت شکسپیر مارتینو

برنده (East Midlands) – NuVision Biotherapies Ltd

بسیار تحسین شده – PRIMIS (دانشگاه ناتینگهام)

بسیار ستوده – Joint Approach Rehab Ltd

مشارکت بین دانشگاه و تجارت، توسط ARISE در دانشگاه آنگلیا راسکین حمایت می شود

برنده (وست میدلندز) – NuVision Biotherapies و کالج علوم بهداشت و زندگی، بینایی سنجی و گروه تحقیقاتی علوم بینایی (OVSRG)

بسیار تحسین شده – کیمال PLC و دانشگاه بیرمنگام / مهندسی مکانیک

دستاورد صادرات، توسط منتور در اوهایو، ایالات متحده حمایت می شود

برنده (East Midlands) – Upperton Pharma Solutions

نوآوری، با حمایت بارکر برتل

برنده (وست میدلندز) – JointMedica

برنده (East Midlands) – BlueSkeye AI

بسیار ستوده – BPR Medical

دستاورد برجسته، با حمایت میلز و ریو LLP

برنده (East Midlands) – BPR Medical

برنده (وست میدلندز) – Redditch Medical

یکی برای تماشا

برنده (East Midlands – انتخاب شده از Start-up) – Bioxhale Ltd

برنده (وست میدلندز – انتخاب شده از Innovation) – InoCardia Ltd

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BgQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *