مربی برای ایجاد مرکز بسته بندی استریل در ورشو

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شهر ورشو، ایندیانا و شرکت توسعه اقتصادی Kosciusko (KEDCO) اعلام کرده اند که شرکت راه حل های زنجیره تامین جهانی Mentor Supply Chain USA (Mentor Media) یک مرکز مدیریت بسته بندی و زنجیره تامین استریل در پارک فناوری ورشو ایجاد خواهد کرد.

Mentor Media عملیات را در بخشی از ساختمان پوسته 100000 فوت مربعی در 1395 Polk Drive که در پارک فناوری ورشو در دست توسعه است، مکان یابی خواهد کرد. این عملیات شامل پردازش نهایی تجهیزات پزشکی و خدمات مدیریت زنجیره تامین خواهد بود. وست هیل توسعه فضای پیشرفته 30000 فوت مربعی را برای شرکت تا پاییز 2023 تکمیل خواهد کرد.

جو تالمر، شهردار ورشو گفت: “خوشحالیم که Mentor Media به جامعه تجهیزات پزشکی ما در پارک فناوری ورشو می‌پیوندد. این شهر به حمایت و تشویق شرکت‌ها در تولید پیشرفته با Mentor Media به عنوان جدیدترین شرکتی که ورشو را خانه می‌خواند، ادامه می‌دهد.”

جشن بریدن روبان اواخر امسال برگزار خواهد شد، زمانی که شرکت به طور رسمی مکان جدید را افتتاح کند.

آلن تیو، مدیرعامل KEDCO گفت: «ما از یکی دیگر از شرکت‌های پیشرو جهانی در شهرستان Kosciusko برای تقویت پایتخت ارتوپدی جهان استقبال می‌کنیم. “Mentor Media نیاز قدیمی شناخته شده برای خدمات بسته بندی استریل را برآورده می کند که صنعت محلی ما را تکمیل و تقویت می کند.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه حل برای کار نکردن میکروفون خارجی در مک

عملیات ورشو به عنوان مرکز خدمات تجهیزات پزشکی از جمله انبارهای ذخیره سازی کنترل شده، اتاق تمیز ISO کلاس 7 و خطوط بسته بندی نهایی عمل خواهد کرد. اتاق تمیز دارای یک سیستم بسته بندی استریل از پیش تایید شده مطابق با مقررات جدید تجهیزات پزشکی اتحادیه اروپا خواهد بود.

Mentor Media، رئیس و مدیرعامل، گفت: “ما از استقبال گرم و حمایت شهر ورشو، شهرستان کوسیوسکو و ایالت ایندیانا در این سرمایه گذاری هیجان زده و متواضع هستیم. ورشو با اکوسیستم ارتوپدی قوی خود یک پیشنهاد منحصر به فرد است. ما مشتاقانه منتظر ارائه راه حل های ارزشمند زنجیره تامین و بسته بندی تجهیزات پزشکی به این منطقه هستیم.”

این شرکت مجموعه کاملی از خدمات زنجیره تامین از جمله تامین منابع و تدارکات، مدیریت عملیات، خدمات مشتری، انبارداری و خدمات توزیع جهانی را ارائه خواهد کرد. این شرکت قصد دارد در سه سال آینده نزدیک به 50 کارمند را استخدام کند. این شرکت قبل از پاییز 2023 استخدام خود را آغاز خواهد کرد.

آن لاتروپ، مدیر ارشد استراتژی شرکت توسعه اقتصادی ایندیانا (IEDC)، گفت: “انتخاب Mentor Supply Supply USA برای مکان یابی عملیات در ایندیانا یک پیروزی برای Hoosiers است. شهرت قوی و تخصص موضوعی این شرکت در تجهیزات پزشکی و لجستیک به این موضوع می افزاید. دو تا از قوی‌ترین اکوسیستم‌های ایالتی هستند و فرصت‌های شغلی باکیفیتی را در ورشو و اطراف آن ایجاد می‌کنند.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بودجه بهاره لحن اصلاح مقررات تجهیزات پزشکی بریتانیا را تعیین کرد

بر اساس طرح‌های ایجاد شغل این شرکت، IEDC سرمایه‌گذاری در شرکت Mentor Supply Supply USA را تا سقف 750000 دلار در قالب اعتبارات مالیاتی مبتنی بر انگیزه و تا سقف 75000 دلار در کمک‌های آموزشی متعهد کرد. این اعتبارات مالیاتی مبتنی بر عملکرد است، به این معنی که شرکت پس از استخدام هوزیرز واجد شرایط دریافت مشوق‌ها است.

پارک فناوری ورشو یکی از حدود دوجین پارک فناوری گواهی شده در ایالت ایندیانا است. پارک تجاری آماده توسعه، مشارکتی بین کمیسیون توسعه مجدد ورشو و توسعه وست هیل است که بیش از 100 هکتار را با امکانات زیرزمینی، دسترسی چراغ‌های توقف به بزرگراه 30 ایالات متحده و دسترسی به تأسیسات کالج انجمن فناوری آیوی در محل ارائه می‌کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rOOncn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *