مرکز خلاقیت TikTok

زمان مطالعه: 3 دقیقه

همچنان به ارائه فرصت ها و منابع برای سازندگان، با ویژگی هایی مانند تبلیغ TikTok و آکادمی TikTok، برای تقویت محتوای سازندگان. با مرکز خلاق TikTok تفاوتی ندارد.

این پلتفرم رایگان منبعی برای سازندگان است تا داغ‌ترین روندها، هشتگ‌ها، سازندگان و ویدیوها را مشاهده کنند و همچنین از کمپین‌ها الهام بگیرند.

هر کسی با الف حساب تجاری TikTok می توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید و یا آن را با دنیای رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا از اطلاعات برای استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده کنید.

به خواندن ادامه دهید تا بدانید مرکز خلاقیت TikTok چگونه کار می کند.

مرکز خلاق TikTok چیست؟

این کتابخانه منبع رایگان برای بازاریابان و سازندگان محتوا ایجاد شده است تا آخرین روندهای شبکه را تجزیه و تحلیل کنند و برای کمپین های خود الهام بگیرند. مرکز خلاقیت TikTok راهی برای هر کسی برای مشاهده آنچه در برنامه در آن لحظه ترند است.

هنگامی که به این می روید، می توانید برای دسترسی به تمام اطلاعات بینش، وارد حساب TikTok خود شوید.

همانطور که می توانید تصور کنید، برای بازاریاب هایی مانند من، این ابزار عالی برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی محبوب، مشاهده محتوای با عملکرد بالا و جمع آوری داده های مهم برای استفاده در گزارش ها است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع لود نشدن نظرات فیسبوک در اندروید و آیفون

این پلتفرم به سه بخش تقسیم می‌شود: هوش روند، الهام از کمپین و ابزارهای خلاق. من به این می پردازم که هر بخش شامل چه ویژگی هایی است.

هوش روند

در این بخش، محبوب‌ترین هشتگ‌ها، آهنگ‌ها، سازندگان و ویدیوها را از 7 روز، 30 روز یا 120 روز گذشته پیدا خواهید کرد. همچنین می توانید صنعت خاص خود را تغییر دهید تا نتایج را محدود کنید.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر کلیک کنید تا همه تجزیه و تحلیل‌ها را مشاهده کنید، مانند تعداد بازدیدها، علاقه در طول زمان، ویدیوهای مرتبط، بینش مخاطبان، علایق مرتبط و محبوبیت منطقه‌ای.

این به شما بینشی در مورد آنچه در حوزه وسیع و همچنین در صنعت خاص شما به خوبی کار می کند، می دهد.

الهام کمپین

این بخش شما را نمایش می دهد داشبورد تبلیغات برتر، جایی که می توانید تبلیغات حراج با بالاترین عملکرد را مشاهده کنید. همچنین می توانید نتایج را بر اساس صنعت، هدف و کشور فیلتر کنید.

بینش خلاق بهترین شیوه ها را برای برنامه به روز کرده است تا بتوانید تبلیغات موثر ایجاد کنید. TikTok داده‌هایی را برای پشتیبانی از راهنمایی‌های خود ارائه می‌کند و استراتژی‌هایی را برای آنچه واقعاً روی برنامه کار می‌کند را نشان می‌دهد.

را استراتژی های خلاقانه بخش اساساً وبلاگی از جدیدترین نکات و بینش ها در مورد برنامه، برای هر صنعت است. این پست‌های مختلف راهنمایی برای ارتقای سطح مهارت‌های سازنده شما ارائه می‌دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه فعال کردن نمای پروفایل در TikTok

در آخر در این بخش قرار دارند ویترین ها، که مطالعات موردی درخواستی هستند که توسط شبکه انجام شده است.

ابزار خلاق

ابزار خلاق آخرین بخش مرکز خلاقیت TikTok است. این بخش برای ویرایش ویدیو است، جایی که می‌توانید با ویرایشگر ویدیوی بومی ایجاد کنید یا از یک کتابخانه قالب ویدیویی انتخاب کنید.

این به شما امکان می دهد کمپین های خود را مستقیماً از شبکه ویرایش کنید و سپس تبلیغات خود را راه اندازی کنید.

بهترین راه برای استفاده از مرکز خلاق TikTok

با داده های زیادی که در دست است، به راحتی می توان از اعداد چشم پوشی کرد. با این حال، اینها اطلاعات مهم زیادی را ارائه می دهند. با انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای هشتگ های محبوب، می توانید از رقبا پیشی بگیرید و به ترندها بپیوندید.

همچنین بهترین صداهای صوتی پرطرفدار را در TikTok مشاهده کنید، که در استراتژی های بازاریابی نیز محبوب شده است.

اگر نیاز دارید برای تبلیغات الهام نمی گیرید؟ مشکلی نیست، فقط داشبورد تبلیغات برتر را مشاهده کنید و در یک نگاه به تبلیغات با عملکرد برتر و همچنین تبلیغات با عملکرد برتر در صنعت خاص خود نگاه کنید.

این منبع برای همه کاربران در دسترس است و واقعا دلیلی ندارد که آن را امتحان نکنید. با مرکز خلاق TikTok، می‌توانید از آنچه در شبکه اتفاق می‌افتد مطلع باشید.

و اگر در TikTok تازه کار هستید و می خواهید منابع بیشتری در مورد نحوه بازاریابی در TikTok داشته باشید، این راهنما را از Metricool برای شما می گذارم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Nea
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *