مشارکت فرامرزی برای حمایت از فناوری ایرلندی شکل گرفت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک مشارکت سلامت فرامرزی جدید برای حمایت از تهیه SMEs medtech ایرلندی در مراقبت های ثانویه ایجاد شده است.

با حمایت ابتکار Synergy InterTradeIreland، All-Island MedTech SMEs (AIMS) توسط Health Innovation Hub Ireland (HIHI) و Health Innovation Research Alliance ایرلند شمالی (HIRANI) ارائه می شود. AIMs گروه گسترده‌ای از جمله SMEها، دانشگاهیان و تدارکات مراقبت‌های بهداشتی را گرد هم می‌آورد تا موانع تدارکاتی را که شرکت‌های کوچک و متوسط ​​medtech در سیستم‌های بهداشت عمومی ایرلند شمالی و ایرلند (به ترتیب بهداشت و مراقبت اجتماعی (HSC) و خدمات اجرایی خدمات بهداشتی (HSE) با آن مواجه می‌شوند، جمع‌آوری کند. با درگیر کردن همه ذینفعان، AIM ها بر ایجاد چارچوبی برای حمایت از تدارکات و بهبود پذیرش فناوری پزشکی در مراقبت های ثانویه در هر دو سیستم مراقبت های بهداشتی تمرکز خواهند کرد.

دکتر تانیا مولکاهی، مدیر ملی HIHI گفت: ما نزدیک به ده سال است که در HIHI با شرکت های کوچک و متوسط ​​medtech کار می کنیم. اندازه و نقدینگی شرکت ها به این معنی است که نهادهای کوچکتر اغلب از فرآیند تدارکات منع می شوند. AIMS به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه می توانیم موانعی از این قبیل را برطرف کنیم تا فناوری پزشکی بومی بتواند مقیاس و رشد کند و سیستم های بهداشتی ما بتوانند از میان مجموعه وسیع تری از نوآوری انتخاب کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ۱۱ روش برای رفع مشکل اسکرول نکردن اکسل در ویندوز

در نهایت، شرکت‌های کوچک و متوسط ​​MedTech All-Island (AIMS) شرکت‌های کوچک و متوسط ​​ایرلندی و تدارکات را گرد هم می‌آورد تا مدلی برای تدارکات نوآورانه برای پذیرش فناوری پزشکی سراسر جزیره در خدمات بهداشتی ایرلند شمال و جنوب ارائه کند.

AIMS توسط ابتکار Synergy InterTradeIreland تامین می شود. یک طرح خوشه ای فرامرزی که توسط InterTradeIreland، سازمان تجارت فرامرزی و توسعه کسب و کار راه اندازی شده است. هدف آن افزایش همکاری فرامرزی بین شرکت‌های کوچک و متوسط ​​و سایر گران مانند دانشگاه‌ها، سازمان‌های بخش سوم و سازمان‌های دولتی با استفاده از پشتیبانی‌های خوشه‌ای و شبکه‌ای است.

مدیر برنامه HIRANI دکتر Siobhán McGrath گفت: “ما در مورد AIM جاه طلب هستیم زیرا می دانیم که راه حل هایی برای اطمینان از اینکه شرکت های کوچک و متوسط ​​پزشکی ایرلندی می توانند در بازار بومی رشد کنند وجود دارد. از طریق ایجاد شبکه ای از ذینفعان سلامت شمال و جنوب، به چالش کشیدن چالش های مشترک، به اشتراک گذاری دانش در رابطه با زنجیره های تامین تمام جزیره و کانال های تدارکات، می توانیم این کار را انجام دهیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zKb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *