مشاوران PPC | بهترین آژانس مشاوره PPC

زمان مطالعه: 9 دقیقه

بهترین مشاوران PPC را استخدام کنید

آیا تبلیغات گوگل شما توسط مصرف کنندگان بالقوه مورد توجه قرار می گیرد یا فقط پول خود را با اجرای کمپین های PPC هدر می دهید؟ در Digital Logic، مشاوران PPC ما تحقیقات تخصصی کلمات کلیدی و محتوای تبلیغاتی خوب نوشته شده را با تجربه صفحه فرود حرفه ای ترکیب می کنند تا تبدیل برای کسب و کار شما را افزایش دهند.

چرا کمپین های PPC را انتخاب کنید؟

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) یکی از قوی ترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال است که می توانید برای کسب و کار خود انتخاب کنید. یعنی اگر متخصص PPC مناسب را برای اجرای کمپین های تبلیغاتی خود استخدام کنید.

وقتی تبلیغات PPC به درستی اجرا شود، می‌تواند آگاهی از برند شما را افزایش دهد، سرنخ‌های جدید ایجاد کند و به کسب و کار شما کمک کند تا نرخ تبدیل بالاتری داشته باشد.

در یک نگاه، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک ممکن است ساده به نظر برسد، اما برای اجرای یک کمپین موفق ppc، به دانش بازاریابی گسترده و همچنین زمان اختصاص داده شده به آزمایش کمپین های PPC خود نیاز دارید.

هر تبلیغ پولی را می توان با استراتژی های مختلف پیشنهاد قیمت، بهینه سازی ، تجربه صفحه فرود و نوشتن خلاقانه پشتیبانی کرد.

ما به عنوان یک آژانس بازاریابی اینترنتی پیشرو، در هر زمینه لازم برای اطمینان از کمپین های پولی موثر، با تجربه هستیم. ما می توانیم یک استراتژی کمپین حرفه ای طراحی کنیم، آن استراتژی بازاریابی را پیاده سازی کنیم و خدمات مدیریتی را برای نظارت بر تلاش های بازاریابی شما ارائه دهیم.

هنگامی که در خدمات مشاوره PPC شرکت Digital Logic سرمایه گذاری می کنید، در عین حال که از تجربه و رویکرد داده محور ما در تبلیغات PPC بهره می برید، مالک حساب های PPC خود خواهید بود.

خدمات مشاوره PPC برای استراتژی بازاریابی دیجیتال شما ضروری است

تبلیغات گوگل می تواند آگاهی از برند شما را تا 80 درصد افزایش دهد.

یکی از ویژگی های مشترک هر کسب و کار این است که همه آنها به مشتری نیاز دارند. و به منظور حفظ یک جریان ثابت از سرنخ ها، کسب و کارها باید این مشتریان را با استفاده از نوعی بازاریابی یا تبلیغات جذب کنند.

بهترین مشاوران ppc

در حالی که برخی از کسب و کارها ترجیح می دهند از بودجه بازاریابی خود در اشکال سنتی تبلیغات استفاده کنند، برخی دیگر با سرمایه گذاری در کمپین های بازاریابی دیجیتال متمرکز به سرعت رشد کرده اند.

اگر بازاریابی آنلاین یا بازاریابی دیجیتال بخشی از استراتژی بازاریابی کلی شما باشد، PPC می تواند به سرعت به یکی از بهترین گزینه ها تبدیل شود!

چه بخواهید آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید، با بازدیدکنندگان قبلی وب سایت ارتباط برقرار کنید یا ترافیک را به صفحات فرود محصول یا خدمات خود هدایت کنید، یک مشاور با تجربه PPC در Digital Logic می تواند به شما کمک کند.

مشاوران PPC ما همگی دارای گواهینامه گوگل هستند و هر حساب PPC را توسط یک شریک گوگل اجرا می کنند. آنها تجربه گسترده ای در مسیریابی استراتژی های مختلف مناقصه، دستیابی به مخاطبان هدف برای صنایع مختلف، و ایجاد تبدیل با کیفیت دارند. با Digital Logic، شما یک مشاور اختصاصی PPC خواهید داشت که می تواند در هر بخش از استراتژی تبلیغات دیجیتال شما کمک کند.

فرآیند مدیریت PPC ما

به منظور ایجاد کمپین های پولی موثر، مشاور تبلیغاتی اختصاصی PPC شما:

  • به شما کمک می کند تا مخاطبان هدف خود را تعریف کنید
  • حساب تبلیغات گوگل خود را تنظیم کنید
  • با تیم بهینه سازی موتور جستجوی ما برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی همکاری کنید
  • بهترین کلمات کلیدی را برای کمپین های تبلیغاتی خود انتخاب کنید
  • یک استراتژی مناقصه طراحی کنید که با بودجه هزینه تبلیغات ماهانه شما کار کند
  • یک کپی تبلیغاتی جذاب و خوش نوشته
  • برای ایجاد گرافیک حرفه ای با طراحان گرافیک ما همکاری کنید
  • برای اطمینان از بهینه سازی صفحه فرود، با تیم SEO ما کار کنید
  • هر کمپین PPC را آزمایش کنید و تبلیغاتی را که به خوبی کار نمی‌کنند تغییر دهید
  • داده ها را با استفاده از Google Analytics و سایر نرم افزارهای بازاریابی مرتبط جمع آوری کنید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای عدم ارسال عکس iMessage در مک

مشاوران PPC که سفر خریدار را درک می کنند

وقتی از بازاریابی مجدد استفاده می کنید، مصرف کنندگان 70 درصد بیشتر احتمال دارد که محصول یا خدمات شما را خریداری کنند.

مشاور ppc

در حالی که یک مشاور خوب PPC می تواند به شما در دریافت کلیک ها کمک کند، یک متخصص PPC می تواند به هدایت مشتریان بالقوه شما در سفر خریدار کمک کند و به هر نقطه تماسی در طول راه ضربه بزنید. مشاوران PPC ما می‌دانند که چگونه با استفاده از کلمات کلیدی مبتنی بر هدف، به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید، چگونه استراتژی پیشنهادی صحیح را بر اساس اهداف و صنعت انتخاب کنید، چگونه تعامل مشتری را با استفاده از بازاریابی موتور جستجو به حداکثر برسانید، و در نهایت، چگونه بازده بازگشت سرمایه و سودآوری کسب‌وکار را افزایش دهید.

ما برای خدمات بازاریابی آنلاین محلی پیشرو هستیم.

چگونه تبلیغات گوگل با کسب و کار شما رشد می کند

بزرگترین مشکلی که صاحبان کسب و کار با Google Ads دارند، هزینه تبلیغات است. یک مشاور حرفه ای PPC می تواند کمک کند.

اگر تجربه خوبی در مورد استراتژی PPC ندارید، کلمات کلیدی رقابتی که احتمالاً انتخاب کرده اید می توانند قبل از اینکه حتی فرصت دستیابی به مصرف کنندگان بالقوه را داشته باشید، تمام هزینه تبلیغات شما را به خود اختصاص دهند.

کسب و کارها در خدمات مشاوره PPC سرمایه گذاری می کنند تا کلمات کلیدی پرداخت به ازای کلیک را شناسایی کنند که به طور بالقوه می توانند مصرف کنندگان هدف را بدون مصرف تمام هزینه های تبلیغات جذب کنند.

یک مشاور متخصص PPC در Digital Logic می تواند با بهبود کیفیت تبلیغات PPC شما، به کسب و کار شما کمک کند تا در هزینه بازاریابی PPC صرفه جویی کند. ما درک می کنیم که گوگل در یک کمپین PPC به دنبال چه چیزی است. این درک به ما این توانایی را می‌دهد که قیمت‌های پایین‌تر به ازای هر کلیک (CPC) و گزینه‌های قرارگیری اصلی را حفظ کنیم.

با اتخاذ یک استراتژی بازاریابی دیجیتال فراگیر، مشاوران PPC ما با تیم محتوای ارگانیک ما همکاری می‌کنند و این توانایی را برای مشتریانی که در مراحل مختلف سفر خریدار با برند شما در کانال‌های مختلف درگیر هستند، ارائه می‌دهند.

بازاریابی PPC سرنخ هایی را که کسب و کار شما برای بقای نیاز دارد فراهم می کند در حالی که تیم بازاریابی سئو ما محتوای منحصر به فردی را برای کمک به رتبه بندی سایت شما به صورت ارگانیک ایجاد می کند.

اثبات موفقیت با خدمات مشاوره PPC

ما درک می کنیم که به عنوان یک صاحب کسب و کار، قبل از سرمایه گذاری در هر گونه خدمات بازاریابی آنلاین، باید تحقیقاتی را انجام دهید. هنگامی که شما در مدیریت PPC، تبلیغات گوگل، بازاریابی موتورهای جستجو یا حتی کپی رایتینگ تبلیغات به خوبی آشنا نیستید، تشخیص خدمات مشاوره حرفه ای PPC از جبهه های مشاوره PPC تقلبی می تواند دشوار باشد. و ما درک می کنیم.

آژانس مشاوره ppc

یکی از مشتریان Digital Logic، Louisiana Crawfish، در گزارش تاثیر اقتصادی Google برای لوئیزیانا نشان داده شده است. این شرکت نزد یکی از مشاوران متخصص PPC ما آمد. مالک انتظار بازگشت سرمایه معینی را برای کمپین تبلیغاتی خود در گوگل داشت و تا زمانی که مشاور اختصاصی PPC او بتواند اطمینان حاصل کند که بازگشت سرمایه به افزایش است، بودجه هزینه تبلیغات خود را افزایش خواهد داد.

11 ماه کوتاه بعد، لوئیزیانا کرافیش خود را به عنوان یک شرکت برجسته برای گوگل یافت.

هنگام مصاحبه با سایر آژانس های تبلیغاتی PPC، ببینید آیا آنها به هر یک از حساب های PPC مشتریان خود کمک کرده اند تا کاری نزدیک انجام دهند.

استراتژی های PPC مبتنی بر داده

مشاوران PPC در Digital Logic درک می کنند که برای اینکه هر کمپین تبلیغاتی موثر باشد، به داده هایی نیاز دارید که در کانال های بازاریابی مختلف قرار بگیرند. هیچ کس نمی تواند یک استراتژی PPC را بهبود بخشد اگر نداند در کجا قرار دارد. تجزیه و تحلیل کمپین PPC ما تضمین می کند که تبلیغات Google و کسب و کار شما، به طور کلی، در مسیر رسیدن به اهداف تبلیغات پولی یا فراتر از آن هستند.

مشاور اختصاصی PPC شما معیارهای کمپین PPC را که برای شما مهم است اندازه گیری می کند.

این معیارها معمولاً عبارتند از:

  • نرخ کلیک (CTR)
  • نرخ تبدیل
  • هزینه هر تبدیل (CPC)
  • برداشت ها
  • بازگشت سرمایه (ROI)
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه پاک کردن کش در Opera و Opera GX

مشتریانی که در خدمات مشاوره PPC ما سرمایه گذاری می کنند، می توانند هر زمان که بخواهند با استفاده از نرم افزار داده شفاف ما، Google Ads (Google AdWords سابق) یا Google Analytics، حساب های خود را بررسی کنند. ما حساب شما را گروگان نمی‌گیریم و قبول داریم که شما سزاوار این هستید که بدانید پولتان به کجا می‌رود! متخصص اختصاصی PPC شما همچنین گزارش های تحلیلی ماهانه و فصلی را ارسال می کند. اگر ترجیح می‌دهید در مورد پیشرفت کمپین تبلیغاتی دیجیتال با شما صحبت کنیم، همیشه برای برنامه‌ریزی یک کنفرانس تلفنی یا وب آماده هستیم.

سوالات متداول مشاوره PPC

مشاوره رایگان ppc

انواع تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) چیست؟

تبلیغات جستجو

رایج ترین نوع تبلیغات PPC، تبلیغات جستجو است. در Digital Logic، ما عمدتاً با Google Ads و Bing Ads کار می کنیم، زیرا ثابت شده است که اینها بهترین بازگشت سرمایه را به همراه دارند.

هنگامی که محصول یا خدماتی را در Google جستجو می کنید، تبلیغات جستجو را در بالای نتایج ارگانیک در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) نمایش داده می شود.

همچنین یک اسکریپت ظریف خواهید دید که تبلیغات جستجو را شناسایی می کند.

تبلیغات نمایشی

تبلیغات نمایشی شامل تبلیغات گرافیکی و تبلیغات بنری است. هنگامی که در یک وب سایت پیمایش می کنید، آنها در کنار موتورهای جستجو ظاهر می شوند.

شبکه نمایش گوگل می تواند به بیش از 90 درصد وب دسترسی داشته باشد. بنابراین، اگر کسب و کار شما نیاز به افزایش آگاهی از برند دارد، این نوع جستجوی پولی می تواند کمک کننده باشد.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

تبلیغات رسانه های اجتماعی در شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی نمایش داده می شود. این می تواند شامل تصاویر یا ویدیوها باشد. اخیراً تبلیغات رسانه های اجتماعی در بین مشاغل کوچکتر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. هنگامی که این تبلیغات به درستی اجرا شوند، می توانند آگاهی از برند را نیز افزایش دهند. با این حال، برای افزایش فروش، ما همچنان استفاده از تبلیغات Google را توصیه می کنیم.

سایر انواع رایج رسانه های پولی عبارتند از تبلیغات ویدیویی، مانند تبلیغات یوتیوب و تبلیغات خرید گوگل.

آیا PPC بخشی از سئو است؟

ما می توانیم ببینیم که چگونه این می تواند گیج کننده باشد. اغلب اوقات در صنعت بازاریابی دیجیتال، تبلیغات پولی را می شنوید که به آن بازاریابی موتورهای جستجو نیز گفته می شود. این با بهینه سازی موتور جستجو متفاوت است.

بازاریابی PPC و SEO دو استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار متفاوت هستند. اما، این دو می توانند دست به دست هم بدهند تا کمپین های بازاریابی آنلاین بهینه را تضمین کنند.

سئو بر کمپین های تبلیغاتی PPC شما تأثیر می گذارد، اما تلاش های بازاریابی PPC شما نباید بازاریابی ارگانیک با استفاده از موتورهای جستجو را انجام دهد.

صرف نظر از اینکه در بازاریابی موتورهای جستجو سرمایه گذاری می کنید یا بهینه سازی موتورهای جستجو، هدف یکسان است: هدایت مشتریان با کیفیت به وب سایت خود و تبدیل آنها به مشتریان پولی.

هنگامی که توسط یک مشاور با تجربه PPC اجرا می شود، تبلیغات PPC می تواند تقریباً بلافاصله نتیجه دهد، در حالی که کمپین SEO شما چندین ماه طول می کشد تا ROI را افزایش دهد.

آیا مشاوره PPC گران است؟

هزینه همیشه یک موضوع دیدگاه است. اگر بودجه لازم برای استخدام یک آژانس بازاریابی یا مشاور PPC را ندارید، هدف بازاریابی شما افزایش فروش خواهد بود. و اگر میانگین هزینه هر کلیک بر روی تبلیغات PPC در صنعت شما گران باشد، بله، ممکن است گران به نظر برسد.

با این حال، درک این نکته مهم است که مشاور PPC شما دانش و تجربه تخصصی را با Google Analytics و تحقیقات کلمات کلیدی به ارمغان می آورد که بسیار ارزشمند است.

صرف نظر از اینکه مشاور PPC را برای تجارت خود استخدام می کنید یا نه، همه چیز به سود بستگی دارد. اگر می‌خواهید به تنهایی یک حساب Google Ads را اجرا کنید و استراتژی جستجوی پولی شما کار نمی‌کند، در این صورت پول خود را از دست می‌دهید. اگر تجارت شما به سرنخ های مصرف کننده بستگی دارد، باید یک مشاور PPC با تجربه استخدام کنید.

در Digital Logic، درصدی را به عنوان هزینه مدیریت پرداخت به ازای کلیک دریافت می کنیم. مشاور PPC شما عواملی را که پیش از این بر این قیمت تأثیر می‌گذارند، بحث خواهد کرد هزینه های هرگز پنهان.

مشاور PPC مناسب برای کسب و کار رو به رشد خود را پیدا کنید

اگر فکر می کنید وقت آن رسیده است که یک متخصص PPC برای کمک به رشد کسب و کار خود استخدام کنید، با یک مشاور حرفه ای PPC در Digital Logic صحبت کنید.

اگر خودتان آن را انجام دهید، بازاریابی موتورهای جستجو می تواند بسیار چالش برانگیز و پرهزینه باشد. خبر خوب این است که شما مجبور نیستید. در Digital Logic، ما هر روز به شرکت‌ها کمک می‌کنیم. چه یک کسب و کار آنلاین کوچک یا یک شرکت چندمحله ای باشید، ما یک مشاور PPC داریم که می تواند به شما در رسیدن به اهداف تجاری شما کمک کند.

اگر می‌خواهید با آژانسی شریک شوید که سابقه نتایج عالی دارد، بیایید گفتگو را شروع کنیم.

مشاوران PPC ما دارای تجربه تخصصی در صنعت هستند اما به موارد زیر محدود نمی شوند:

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WnTrGI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *