مشخصات Vivo X90 که قبل از عرضه توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شد: تمام جزئیات

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویوو، سازنده گوشی های هوشمند چینی، به طور رسمی مشخصات گوشی جدید ویوو X90 خود را اعلام کرد. این از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند و با دو گزینه نمایشگر BOE Q9 و پنل E6 ارائه می شود. قابل ذکر است که این گوشی در تاریخ 22 نوامبر در چین عرضه خواهد شد.

طبق گفته این شرکت، Vivo X90 دارای یک پشتی سه گانه است که توسط یک سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی برجسته شده است. این گوشی هوشمند در پایگاه داده TENAA ظاهر شد و انتظار می‌رود که با پردازنده Dimensity 9200 عرضه شود.

Vivo به طور رسمی مشخصات Vivo X90 خود را قبل از عرضه در 22 نوامبر اعلام کرده است. گفته می شود این تلفن هوشمند با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی و دو گزینه صفحه نمایش متفاوت ارائه می شود. گفته می‌شود که گزینه‌های نمایشگر سامسونگ E6 و BOE Q9 از کم نور 2160 هرتز PWM پشتیبانی می‌کنند.

برای اپتیک، این گوشی هوشمند آینده دارای یک مجموعه دوربین پشتی سه گانه است که توسط سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دو سنسور دوربین ثانویه 12 مگاپیکسلی سرلوحه آن قرار خواهد گرفت. بر اساس گزارش ها، این گوشی هوشمند می تواند یک سنسور دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و تماس ویدیویی داشته باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پاپ از رنگ با یک قطره باس

پیش از این گزارش شده بود که این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با رزولوشن 2800×1260 پیکسل عرضه می شود. نمایشگر ممکن است دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز باشد. این گوشی که از چیپست مدیاتک Dimensity 9200 پشتیبانی می کند، ممکن است بر روی OriginOS 3 مبتنی بر اندروید 13 اجرا شود.

این دستگاه ممکن است دارای رم LPDDR5 و فضای ذخیره سازی UFS 4.0 باشد. گفته می شود که برای اپتیک، ویوو X90 یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور پرتره 12 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی را ارائه می دهد. برای سلفی، ممکن است یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو داشته باشد. گفته می شود این گوشی دارای باتری 4810 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است.

سری گوشی های هوشمند جانشین سری Vivo V80 خواهند شد و انتظار می رود با آپدیت های دوربین و مشخصات بهبود یافته عرضه شوند. قبل از عرضه رسمی، تمام ویژگی ها و مشخصات گوشی ها به صورت آنلاین ظاهر شده است. Tipster Ishan Aggarwal با همکاری Pricebaba مشخصات ادعایی گوشی های هوشمند آینده را به اشتراک گذاشته است.

همه اخبار و به‌روزرسانی‌های فناوری را در Live Mint مشاهده کنید. برنامه Mint News را دانلود کنید تا به‌روزرسانی‌های بازار روزانه و اخبار کسب و کار زنده را دریافت کنید.

کم و بیش

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HuzNOp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *