مطالعه نشان می‌دهد که زخم‌های وریدی پا با دستگاه geko بهبودی سریع‌تری دارند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت سازنده تجهیزات پزشکی Sky Medical Technology مستقر در بریتانیا اعلام کرده است که مجله بین المللی زخم کارآزمایی خودکنترل تصادفی چند مرکزی (RCT) را منتشر کرده است.

این مطالعه استاندارد مراقبت (SoC) را با و بدون دستگاه geko در بیماران مبتلا به زخم های وریدی ساق پا (VLUs) که به سختی التیام می یابند، مقایسه کرد و سرعت بهبودی را در بیمارانی که با دستگاه geko درمان شده بودند بیش از دو برابر گزارش کرد. SoC به تنهایی. نتایج به بیمارانی که از زخم‌های مزمن طولانی‌مدت رنج می‌برند، امید جدیدی ارائه می‌کند.

این مطالعه اولین RCT است که افزایش آماری معنی‌داری را در میزان بهبودی VLU‌های تحت درمان با دستگاه تحریک الکتریکی عصبی عضلانی پیشرفته (دستگاه geko)، همراه با SoC نشان می‌دهد.

تقریباً 3.8 میلیون بزرگسال در بریتانیا از زخم رنج می برند. بسیاری از آنها به سختی قابل التیام هستند و علیرغم پیروی از بهترین روش، ترمیم زخم می تواند طولانی شود یا اغلب هرگز به دست نمی آید، با بیش از 50٪ از VLU ها در 12 ماه بهبود نمی یابند. بیماران درد، اضطراب، تغییر تصویر بدن و انزوا را تجربه می‌کنند و بسیاری را بدون امید به بهبودی می‌گذارند، از ع زخم رنج می‌برند و عود می‌کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3D LifePrints به عنوان Insight Surgery تغییر نام داد

هزینه سالانه NHS برای مدیریت زخم ها 8.3 میلیارد پوند در سال است که 5.6 میلیارد پوند آن مربوط به مدیریت زخم هایی است که بهبود نمی یابند. VLU ها از هر 500 بزرگسال در بریتانیا یک نفر را تحت تأثیر قرار می دهند که سالانه بیش از 2 میلیارد پوند برای NHS هزینه دارد که 50 درصد آن درمان نشده باقی می ماند – رقمی که قرار است افزایش یابد.

Agnes Juguilon Collarte، سرپرست پرستار متخصص زنده ماندن بافت، بخش داخلی شمال غربی (سنترال لندن، همرسمیت و فولام و غرب لندن)، گفت: “به عنوان یک پزشک در مراقبت از زخم، به ویژه در هنگام مدیریت بیماران مبتلا به زخم های مزمن، هدف نهایی بهبود در بهبود است. نرخ ها نتایج این کارآزمایی تصادفی‌شده خودکنترل‌شده بسیار چشمگیر است و همچنین در تجربه مستقیم ما از استفاده در دنیای واقعی ثابت شده است. VLU های غیر شفابخش زندگی بیماران را متوقف می کنند و امید را از آنها سلب می کنند. دستگاه geko به طور مداوم بهبود VLU را در بیمارانی که من درمان می کنم تسریع می کند.

برنارد راس، بنیانگذار و مدیر عامل Sky Medical Technology، اظهار داشت: “ما از تکمیل این مطالعه برجسته خوشحالیم که اثربخشی دستگاه geko را در گزارش دو برابر شدن میزان بهبودی VLU تایید می کند، در بازاری که به طرز شگفت انگیزی شاهد نوآوری واقعی کمی بوده است. در SoC بیش از 20 سال. فشرده‌سازی چند لایه استاندارد طلایی می‌تواند مؤثر باشد، به‌ویژه در زخم‌های کمتر پیچیده و کوچک‌تر، اما حتی در این پتنت‌ها اغلب با پایبندی کم بیمار همراه است. موفقیت دستگاه geko در افزایش میزان بهبودی SoC VLU گامی حیاتی در ارائه نوآوری medtech به بیماران VLU در سراسر جهان و نوسازی استاندارد مراقبت است – و تعهد ما به ساده‌سازی مراقبت از زخم از طریق کارایی بالینی مبتنی بر شواهد را ثابت می‌کند. برای نتایج بهتر بیمار.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پرسش و پاسخ: آینده تشخیص در خانه

دستگاه geko یک محرک الکتریکی عصبی عضلانی پوشیدنی، خود چسب و در اندازه کوچک است که روی سطح پوست درست زیر زانو، بالای سر استخوان نازک نی اعمال می شود. این یک پالس الکتریکی را یک بار در ثانیه به عصب پرونئال مشترک می رساند، پمپ های ماهیچه ساق پا و پا را فعال می کند، جریان وریدی، شریانی و میکروواسکولار را افزایش می دهد و به طور موثر اثرات ورزش را تکرار می کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jUK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *