معاملات بازی جمعه سیاه: بهترین پس انداز Nintendo Switch، PS5 و Xbox

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جمعه سیاه هنوز چند روز دیگر باقی مانده است، اما به نظر می رسد هیچ کس به خرده فروشان این موضوع را نگفته است، زیرا در تمام هفته شاهد عرضه معاملات بوده ایم و هر ساعت یک جلد فروش بیشتر در بازار وجود دارد. ما شاهد تخفیف‌های بسیار زیاد در Xbox Series X|S، Nintendo Switch OLED، و خوب، هنوز در خود PS5 نبوده‌ایم، اما SSD‌های PS5 به پایین‌ترین قیمتی که تا به حال دیده‌ایم کاهش یافته‌اند.

ما این وبلاگ زنده را ایجاد کرده‌ایم تا بهترین پیشنهادات جمعه سیاه را با شما به اشتراک بگذاریم، و همچنین توصیه‌ها و هشدارهای گاه به گاه در مورد اینکه چه چیزهایی را باید و نباید آنی در مورد سخت‌افزار بازی خریداری کنید.

اگر پلتفرم خاصی در ذهن دارید، ما مراکزی برای بهترین ها داریم معاملات جمعه سیاه PS5، معاملات جمعه سیاه Xbox Series X، و معاملات جمعه سیاه نینتندو سوییچ. ما آن‌ها را در چند روز آینده به‌طور مداوم به‌روزرسانی خواهیم کرد، اما برای به‌روزترین فید معاملات، نگاه خود را در اینجا به وبلاگ زنده نگه دارید.

اگر می‌خواهید خودتان به جستجو بپردازید، این خرده‌فروشان فروش خوبی دارند.

ایالات متحده:

:

تنها توصیه‌ای که می‌خواهم به شما بگویم این است که در حالی که ما شاهد تخفیف‌های شدید در سخت‌افزار، و خود بازی‌ها هستیم، به راحتی می‌توان گمراه شد و بیشتر از آنچه می‌خواست خرج کرد. فهرستی از آنچه فکر می‌کنید به آن نیاز دارید، چه بازی‌های جدید، چه فضای ذخیره‌سازی بیشتر در کنسول یا یک گیم‌پد دوم برای اجرای بازی‌های co-op، تهیه کنید و سعی کنید به آن پایبند باشید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه فعالیت بازی خود را در استیم مخفی کنید

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IOe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *