معلوم شد که لجر می تواند برخی از کلیدهای کیف پول رمزنگاری شما را در صورت موافقت با آن نگه دارد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم معلوم شد که لجر می تواند برخی از کلیدهای کیف پول رمزنگاری شما را در صورت موافقت با آن نگه دارد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

پس از تمام واکنش‌ها، لجر سعی کرد از موقعیت خود دفاع کند، اما به نوعی توانست کاربران خود را بیشتر عصبانی کند. اکنون حذف شده است توییت، از نظر فنی، نوشتن سفت‌افزاری که استخراج کلید را تسهیل می‌کند، همیشه امکان‌پذیر بوده است. شما همیشه به لجر اعتماد کرده‌اید که چه می‌دانید و چه ندانید، چنین سیستم‌افزاری را راه‌اندازی نمی‌کند.»

روز پنجشنبه، چارلز گیله، مدیر فنی شرکت، یک مورد را اعلام کرد موضوع توییت در تلاش برای فرونشاندن آتش «اگر می‌خواهید از Ledger Recover استفاده کنید، باید با دستگاه خود برای تهیه نسخه پشتیبان یا فرآیند بازیابی موافقت کنید.»

¯\_(ツ)_/¯

این هفته در وب 3

Coinbase سرویس اشتراک را با تمرکز بر گسترش اروپا راه اندازی می کند (TC+)

کوین بیس، دومین صرافی بزرگ کریپتو در جهان، در حال راه اندازی سرویس اشتراک خود، کوین بیس وان، در 35 کشور جهان است تا کاربران را حفظ کند و جریان های درآمدی خود را افزایش دهد زیرا اقتصاد کریپتو در بازار نزولی با مشکل مواجه است. این شرکت به طور انحصاری به TechCrunch+ گفت که Coinbase One ابتدا در پاییز 2021 به صورت بتا معرفی شد و از امروز به بعد در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و ایرلند به صورت عمومی در دسترس خواهد بود.

اولین نگاه شما به جدیدترین گروه راه اندازی وب 3 Alliance DAO

Alliance DAO، یک انجمن شتاب دهنده و سازنده web3، جدیدترین گروه خود، همچنین به عنوان ALL10 شناخته می شود، ایده های خود را در روز چهارشنبه در یک روز نمایشی ارائه کرد که منحصراً توسط TechCrunch پوشش داده شده است. Qiao Wang، یکی از مشارکت‌کنندگان اصلی Alliance DAO، گفت: جدیدترین گروه تصویری خوبی از آنچه در صنعت در کل اتفاق می‌افتد را ارائه می‌کند. بسیاری از تیم‌ها به دنبال بهبود زیربخش‌های رمزنگاری محبوب هستند، مانند شبکه بیت‌کوین، زنجیره‌های ، جمع‌آوری‌ها به‌عنوان یک سرویس، اثبات‌های دانش صفر، اثبات کار فیزیکی و داده‌های بلاک چین بلادرنگ. تعداد کمی.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  وب سایت iCloud اپل یک طراحی مجدد به سبک ویجت دریافت می کند •

LayerZero و Immunefi بزرگترین برنامه جایزه باگ کریپتو را با حداکثر 15 میلیون دلار پاداش راه اندازی کردند.

برایان پلگرینو، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل LayerZero، به طور انحصاری به TechCrunch گفت: LayerZero Labs، تیم پشت پروتکل پیام‌رسانی زنجیره‌ای LayerZero، با پلتفرم خدمات امنیتی و باگ Immunefi برای راه‌اندازی جایزه باگ 15 میلیون دلاری برای پروتکل خود همکاری کرده است. ما آنقدر پول داریم که بتوانیم جوایز زیادی را بپردازیم. پلگرینو گفت: امنیت پروتکل مقدم بر هر چیز دیگری است. پلگرینو افزود، پول پاداش از نهاد سهام شرکت خواهد بود.

حتی با خروج صرافی های رمزنگاری از کانادا، کوین بیس قصد دارد «بازی طولانی» را انجام دهد. (TC+)

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان، هفته گذشته اعلام کرد که خدمات رسانی به مشتریان کانادایی را به دلیل «راهنمای جدید مربوط به استیبل کوین‌ها و محدودیت‌های سرمایه‌گذار ارائه شده به صرافی‌های ارز دیجیتال» متوقف می‌کند. اما در حالی که صرافی گفته است «روزی» به کشور بازخواهد گشت، خروج آن شکاف بزرگی را پشت سر می گذارد که رقبای آن قصد پر کردن آن را دارند. Coinbase، Kraken، Gemini و Crypto.com چند بازیگر بزرگ در فضا هستند که قصد انجام این کار را دارند.

(TC+)

Pudgy Penguins می خواهد از اسباب بازی های الهام گرفته از NFT خود برای آوردن IP به دنیای واقعی استفاده کند (TC+)

لوکا نتز، مدیرعامل این شرکت به طور انحصاری به TechCrunch+ گفت: Pudgy Penguins، یک مجموعه NFT ( مسلماً شایان ستایش) که به عنوان یک شرکت IP web3 نیز فعالیت می کند، در حال انتشار یک سری اسباب بازی با نام Pudgy Toys است. عرضه اولیه شامل حدود 100000 اسباب بازی با قیمت 5 تا 35 دلار است که به صورت آنلاین و از طریق خرده فروشان در سطح بین المللی به فروش می رسد. نتز گفت که هر اسباب بازی با یک شناسنامه و کد QR ارائه می شود که یک سری NFT یا یک جعبه صفت را در پلتفرم آنلاین خود، Pudgy World باز می کند.

جدیدترین غلاف

برای قسمت این هفته، ژاکلین مصاحبه کرد سرگئی نظروف، یکی از بنیانگذاران Chainlink، پروتکلی که یک شبکه اوراکل را برای تامین قراردادهای هوشمند فراهم می کند.

Chainlink همچنین به عنوان یک پلت فرم خدمات وب 3 شناخته می شود که افراد، مشاغل و داده ها را با دنیای وب 3 مرتبط می کند. و دلیل خوبی دارد – بیش از 7 تریلیون دلار حجم تراکنش را در سراسر DeFi، بازی، NFT و سایر صنایع بزرگ فعال کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مقایسه دوربین OnePlus 11 و Google Pixel 7: نزدیک‌تر از چیزی که فکر می‌کنید

نظروف قبل از تأسیس Chainlink، چهار کسب و کار دیگر را تأسیس کرد که اخیراً SmartContract بود که بر قراردادهای هوشمند متمرکز بود.

ما در مورد تعدادی از موارد در مورد قراردادهای هوشمند، شبکه های اوراکل، قابلیت همکاری زنجیره ای متقابل و چشم انداز بلندمدت نظروف برای Chainlink بحث کردیم.

ما همچنین به موارد زیر اشاره کردیم:

  • موارد استفاده غیرمنتظره از قرارداد هوشمند
  • ضمانت های رمزنگاری
  • چگونه شرکت های سنتی می توانند دارایی ها را توکن کنند
  • هوش مصنوعی و فناوری بلاک چین
  • به روز رسانی CCIP

اشتراک در واکنش زنجیره ای بر پادکست های ، یا پلتفرم غلاف مورد علاقه خود را برای همراهی با آخرین قسمت ها، و لطفاً اگر آنچه را که می شنوید دوست دارید، یک بررسی برای ما بگذارید!

پول را دنبال کنید

  1. جیا، وام دهنده کسب و کارهای کوچک مبتنی بر بلاک چین در بازارهای نوظهور، 4.3 میلیون دلار جمع آوری کرد.
  2. موفقیت با حقوق موسیقی ریحانا به بازار وب 3 رویال کمک می کند تا 71 میلیون دلار جمع آوری کند
  3. کارگزاری بیت کوین River Financial 35 میلیون دلار در سری B جمع آوری کرد
  4. کورمینت 30 میلیون دلار برای مقیاس عملیات استخراج بیت کوین جمع آوری کرد
  5. شرکت موسیقی Web3 Anotherblock 4.3 میلیون دلار جمع آوری کرد

این فهرست با اطلاعات Messari و همچنین گزارش خود TechCrunch گردآوری شده است.

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های رمزنگاری TechCrunch که هر پنجشنبه ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت PT به صندوق ورودی شما تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.

توجه ویراستاران: این مقاله پس از انتشار به روز شد تا نظری از لجر اضافه شود.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BPh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *