معیارهای KPI که در سال 2023 باید دنبال شوند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گام بعدی این است که مطمئن شوید همه KPI های شما قابل اندازه گیری هستند. تمام معیارهای عملکرد را می توان به نحوی اندازه گیری یا به دست آورد، اما باید مطمئن شوید که فناوری یا منابع لازم برای انجام این کار را دارید.

مثلا، اهرفس ابزاری است که بسیاری از کسب و کارهای دیجیتال مارکتینگ برای ردیابی معیارهای عملکرد و تجزیه و تحلیل گوگل پس از اجرای استراتژی های خاص سئو از آن استفاده می کنند. اگرچه این ابزاری است که باید برای آن پول پرداخت کنید. اگر ردیابی پیشرفت و عملکرد کلی کسب و کار شما را ملزم به سرمایه گذاری در ابزارهایی مانند Ahrefs می کند، مطمئن شوید که این کار را انجام می دهید.

آیا شاخص‌های کلیدی عملکرد و معیارهای شما دقیق هستند؟

ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد و معیارها می تواند فوق العاده گیج کننده و طاقت فرسا باشد. حتی بدون تلاش، شما (یا ابزار/منبع شما) می توانید داده های نادرست را جمع آوری کنید. به طور طبیعی، داده های دقیق منجر به اندازه گیری دقیق عملکرد می شود.

مطمئن شوید که ابزار مناسب یا تیم مناسب از افراد KPI ها و معیارها را زیر نظر دارند. به عنوان مثال، اگر شما یک وکیل هستید، می توانید بنشینید و به داده های جمع آوری شده در مورد ترافیک و کلمات کلیدی ارگانیک در طول روز نگاه کنید، اما ممکن است ندانید که چه معنایی دارد. بنابراین، ممکن است ندانید که با آن چه کاری انجام دهید تا به نتیجه کسب و کار دلخواه خود برسید. در شرایطی مانند این، جمع آوری داده های نادرست واقعاً آسان خواهد بود. به همین دلیل است که بهتر است به یک شرکت بازاریابی سئو حرفه ای اجازه دهید KPI و معیارهای شما را مدیریت کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  رفع مشکل گیر کردن برنامه Xbox و ارور "Few Things That Are Missing on This PC"

آیا شاخص‌های کلیدی عملکرد و معیارهای شما قابل اجرا هستند؟

در نهایت، می‌خواهید روی شاخص‌ها و معیارهای کلیدی عملکرد تمرکز کنید که قابل اجرا هستند. به عبارت دیگر، اگر کنترلی بر حوزه خاصی از عملیات تجاری نداشته باشید، هیچ مقدار هدف یا ردیابی چیزی آن را بهتر نمی کند.

به عنوان مثال، یک تیم فروش نمی تواند یک محصول خاص را به مشتریان واقعی بفروشد، اگر تولید کنندگان تمام مواد مناسب را نداشته باشند و بنابراین، نتوانند محصول را بسازند. بنابراین تا زمانی که این مشکل حل نشود، هدف گذاری برای تیم های فروش خود و ردیابی آن معیارهای کسب و کار فایده ای ندارد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YJzpkN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *