مقیاس بزرگ تسلط تیم های مایکروسافت می تواند به معنای دردسر بزرگ باشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکروسافت می‌تواند با تحقیقاتی در مورد اقدامات ناعادلانه‌ای که به آن کمک می‌کند در فضای نرم‌افزار اداری، مواجه شود.

رویترز () می‌گوید تحقیقات ضد انحصار اتحادیه اروپا می‌تواند بر این واقعیت متمرکز شود که سرویس کنفرانس ویدیویی با مجموعه Microsoft 365 (سابق Office 365) همراه است که شامل برنامه‌هایی مانند Word، و ذخیره‌سازی ابری OneDrive است.

این به اصطلاح یکپارچه سازی ناعادلانه توسط Slack، یکی دیگر از بازیگران بزرگ در فضای همکاری آنلاین برجسته شد – که احتمالاً در نتیجه مدل قیمت گذاری مایکروسافت 365 رنج می برد.

تیم ها در مقابل اسلک

Slack در حال حاضر از 7.25 دلار (5.75 پوند) برای هر کاربر در هر ماه در قرارداد سالانه هزینه دارد که پشتیبانی کامل از ، کنفرانس ویدیویی و پشتیبانی تماس صوتی را ارائه می دهد.

ارزان ترین طرح تجاری مایکروسافت از 6 دلار (4.50 پوند) در ماه، سالانه هزینه دارد و شامل Teams، 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری و نسخه های وب برنامه های اصلی آن است. هزینه اشتراک با مشتریان دسکتاپ کامل از 12 دلار (7.90 پوند) در ماه است.

رویترز می‌گوید Slack از مجری رقابت اتحادیه اروپا خواسته است که مایکروسافت پلتفرم Teams خود را به‌طور جداگانه، خارج از مجموعه Microsoft 365 بفروشد، که باعث افزایش رقابت بهتر از سوی شرکت‌هایی مانند Slack، Zoom و Google Workspace می‌شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ChatGPT به لطف این ویژگی جدید، کار با آن بسیار آزاردهنده تر شد

گزارش شده است که کمیسیون اروپا پرسشنامه‌های بیشتری را پس از ارسال دسته‌ای در اکتبر گذشته ارسال کرده است، که برخی معتقدند این پرسش‌نامه می‌تواند آغازی برای تحقیقات در مورد عملکرد شرکت باشد.

مایکروسافت در حال حاضر روی نسخه پریمیوم Teams کار می کند که شاهد معرفی مواردی مانند رونویسی به 40 زبان مختلف و ویژگی های امنیتی پیشرفته تر است. قرار است در سه ماهه اول سال 2023 وارد بازار شود، اما حداقل در حال حاضر، این مانع از باقی ماندن نسخه استاندارد Teams از بسته گسترده تر 365 نمی شود.

TechRadar Pro از مایکروسافت خواسته است تا نظر بدهد – هر پاسخی در اینجا به روز می شود.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HiCZUp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *