ملموس می خواهد کربن زدایی ساخت و ساز را افزایش دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ملموس می خواهد کربن زدایی ساخت و ساز را افزایش دهد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

صنعت املاک و مستغلات کمی نیروگاه گازهای گلخانه ای است که مسئول 40 درصد از کل انتشار جهانی است. یک چهارم از که از مصالح ساختمانی می آید و Tangible به اندازه کافی مصرف کرده است. این شرکت در حال ساخت ابزاری برای یافتن، مدیریت و گزارش در مورد مصالح ساختمانی کم کربن و پایدارتر است و به تازگی یک دور بذر 3 میلیون دلاری را برای انجام این ماموریت بسته است.

Tangible امروز اعلام کرد که 3 میلیون دلار سرمایه اولیه را جمع آوری کرده است. این دور توسط سرمایه‌گذار فناوری ساخت‌وساز در مراحل اولیه فاندامنتال و Fifty Years رهبری شد (که منجر به دور پیش‌بذری که قبلاً فاش نشده بود). صندوق جهانی Redstone Built، Pi Labs، Asymmetric و Deco Ventures نیز در این دور شرکت کردند.

پلتفرم Tangible برای حمایت از مدیران پایداری و توسعه طراحی شده است که از آن به عنوان ابزاری برای یافتن مواد کم کربن استفاده می‌کنند، که عمدتاً از اعلامیه‌های جهانی محصولات زیست‌محیطی استخراج شده‌اند، که شرکت می‌گوید همه آنها تأیید شده توسط شخص ثالث هستند. سپس می توان مواد را به پروژه اضافه کرد و تأثیر را جمع کرد. نتایج قابل اشتراک‌گذاری هستند، که به توسعه‌دهندگان دیدی از تمام پروژه‌هایشان، مواد مورد استفاده و اثرات زیست‌محیطی و سلامتی می‌دهد. Tangible همچنین برای شفافیت فشار می آورد: کاربران می توانند اطلاعات را با مشتریان و سرمایه گذاران خود به اشتراک بگذارند تا تغییراتی را که در محل ایجاد می شود نشان دهند.

ما از بودجه برای رشد تیم محصول و ادامه توسعه پلت فرم استفاده می کنیم. آنلی توستار در مصاحبه‌ای با TechCrunch می‌گوید: ما پلتفرم را با گروهی منتخب از مشتریان توسعه می‌دهیم، بنابراین برای راه‌اندازی کامل خود در اواخر امسال افزایش می‌دهیم. او در کنار نیکول گرانات شرکت را تأسیس کرد. ما 3 میلیون دلار در این دور جمع‌آوری کردیم و مجموع جمع‌آوری‌شده‌مان را به 4 میلیون دلار رساندیم – تمام سهام.»

این شرکت از اظهار نظر در مورد ارزش گذاری برای این دور خودداری کرد.

ما برای توسعه Tangible و راه‌اندازی کامل این پلتفرم در بازار آمریکای شمالی هیجان‌زده هستیم. توستار توضیح می دهد که این بازار به تنهایی حدود 72 میلیارد دلار ارزش دارد – با صدها هزار توسعه دهنده و مدیر ساخت و ساز که از استفاده از Tangible برای گزارش کربن تجسم یافته برای پروژه های ساختمانی سود می برند. «تیچشم انداز بلند مدت او یک پلت فرم کامل برای ساخت و ساز پایدار است. در آینده، مردم می‌توانند از Tangible برای ردیابی پروژه‌ها، مشاهده مطالعات موردی از سایر سازمان‌ها، سفارش مواد پایدارتر و ارائه ابزارهایی برای کربن زدایی صنعت ساخت‌وساز به طور کلی استفاده کنند.»

این صنعت در حال حاضر دارای LEED است، اما Tangible معتقد است که برای رسیدن به تأثیر آب و هوا کافی نیست.

Tostar می‌گوید: «وقتی صحبت از تأثیر آب و هوا به میان می‌آید، LEED در درجه اول بر مصرف انرژی تمرکز می‌کند و تنها چند امتیاز برای در نظر گرفتن پایداری مواد اعطا می‌شود. این کمی با نحوه تفکر ما در مورد کاهش کربن در تضاد است. مطالعات نشان می‌دهد که کربن ساطع شده از ساخت‌وسازهای اولیه معادل 10 سال کارکرد ساختمان است و هر بار که یک بازسازی یا نوسازی انجام می‌شود، کربن اضافی منتشر می‌شود. علاوه بر این – هنگامی که ما مواد کربنی را منتشر می کنیم، هر چه زودتر کربن منتشر کنیم، احتمال شروع آبشارهای آب و هوایی بیشتر می شود، که آب و هوا را حتی سریعتر گرم می کند. بنابراین پرداختن به این کربن اولیه برای کاهش بدترین اثرات تغییرات آب و هوا بسیار مهم است.

ما از سرمایه‌گذاران و مالکان املاک شنیده‌ایم که از سوی سرمایه‌گذاران، مقررات آتی و استانداردهای ساختمان سبز برای کربن‌زدایی توسعه‌های خود تحت فشار قرار می‌گیرند. گرنات می‌گوید: در حالی که راه‌حل‌های زیادی برای کمک به آنها برای رسیدگی به کربن عملیاتی ویژگی‌هایشان وجود دارد، آنها هنوز یک راه کارآمد برای مدیریت و کاهش کربن تجسم یافته ساختمان‌ها ندارند. «در حالی که من و آنلی برنامه‌های پایداری را در داخل و به عنوان مشاور رهبری می‌کردیم، نیاز شدید به راه‌حلی مقیاس‌پذیر برای ردیابی، کاهش و گزارش کربن تجسم‌یافته را دیدیم. ملموس چیزی است که توسعه دهندگان پلتفرم مدیریت کربن در انتظار آن بوده اند. ما از راه‌اندازی Tangible برای مالکان و توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند ردپای کربن تجسم‌شده‌شان و مکان‌هایی که می‌توانند کربن‌زدایی کنند، نمای گسترده‌ای داشته باشند، بسیار خوشحالیم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wpA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *