ملونی وایز، بنیانگذار Fetch، به Agility Robotics در CTO می پیوندد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ملونی وایز، بنیانگذار Fetch، به Agility Robotics در CTO می پیوندد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

ما در چند سال گذشته درباره چابکی صحبت کرده ایم. اخیراً، این تمرکز بر تلاش شرکت اورگان برای تجاری سازی بوده است. شکی نیست که فناوری در اینجا چشمگیر است. این موضوع زمانی که هنوز یک پروژه تحقیقاتی OSU بود مشخص بود. از سوی دیگر، مسیر رسیدن به بازار دشوار بوده است.

مشارکت فورد که بر تحویل آخرین مایل متمرکز شده بود، ثمر چندانی نداشت، بنابراین دنیای پر رونق تکمیل انبار و تدارکات اشاره کرد. این شرکت در کنار اجرای آزمایشی نسخه جدیدی از ربات دوپا خود با سر ورزش، اخیراً استخدام‌های زیادی انجام داده است. در ماه مارس، با آیندریا کمپبل، مدیر اجرایی تازه کار، که قبلاً در و فورد کار می کرد، گپ زدم. سال گذشته، Agility یک مدیر مالی جدید (Renuka Ayer) و CCO (Rich Bohne) را نیز منصوب کرد.

امروز یک CTO جدید را اعلام می کند که باید به عنوان رای اعتماد دیگری برای جاه طلبی های انبارش خوانده شود. ملونی وایز بنیانگذار و مدیرعامل Fetch Robotics تا فروش آن به Zebra Technologies در سال 2021 بود. در سال‌های بعد، او به عنوان معاون اتوماسیون رباتیک Zebra خدمت کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کامپیوتر یا کازینو؟ | TechCrunch

دامیون شلتون، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Agility، در بیانیه ای آماده گفت: «امروز، ما بسیار هیجان زده هستیم که با استقبال از برجسته صنعت و رباتیک شناس مشهور ملونی وایز به عنوان CTO جدید، این سال رشد رهبری باورنکردنی را به پایان برسانیم.

اعتبار تصویر: TechCrunch

انتشار مرتبط با این خبر اشاره می‌کند که «Melonee به همان اندازه (یا بیشتر) تجربه در ساخت و استقرار ناوگان روبات‌ها نسبت به هر کسی در این سیاره به ارمغان می‌آورد». قطعا می توان پرونده ای تشکیل داد. وایز یک مدیر سابق Willow Garage است که رهبری چیزی را بر عهده داشت که به یکی از برترین سیستم های لجستیکی رباتیک در تبدیل می شد. احتمالاً او به Agility کمک می کند تا بیشتر بر قابلیت همکاری و اکوسیستم روباتیک گسترده تر تمرکز کند، زیرا انبارها به دنبال ادغام در سیستم های موجود هستند.

با قدم گذاشتن وایز در نقش مدیر ارشد فناوری، جاناتان هرست، یکی از بنیانگذاران، – استاد رباتیک که پروژه Cassie او به Digit تبدیل می شود – در حال تبدیل شدن به CRO است – واضح است که مدیر ارشد رباتیک است. این شرکت می نویسد،

بنابراین او عنوان خود را از CTO به CRO تغییر داده است تا بیشتر با کار روزانه خود مطابقت داشته باشد: تنظیم نقشه راه تحقیق و توسعه Agility، توسعه خط لوله نوآوری، چوپانی طراحی صنعتی Digit و پرورش هویت کلی برند شرکت.

همه این حرکت ها با افزایش چشمگیر بودجه تامین می شوند. در ماه آوریل، این شرکت یک سری B 150 میلیون دلاری را اعلام کرد که مجموع بودجه خود را تا به امروز به 180 میلیون دلار رساند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه افزودن و حذف Google Drive از برنامه Files در آیفون

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://98zoom.ir/%d9%85%d9%84%d9%88%d9%86%db%8c-%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%b2%d8%8c-%d8%a8%d9%86%db%8c%d8%a7%d9%86%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1-fetch%d8%8c-%d8%a8%d9%87-agility-robotics-%d8%af%d8%b1-cto-%d9%85%db%8c-%d9%be/
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *