موزیلا امنیت، VPN را برای محافظت از شما در برابر کلاهبرداری های جمعه سیاه بسته بندی می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

موزیلا یک بسته حفظ حریم خصوصی برای مرورگر فایرفاکس خود اعلام کرده است که دو ابزار حفاظتی کلیدی خود را برای صرفه جویی در زمان برای جمعه سیاه به همراه دارد.

این بسته شامل دو محصول است که با Firefox Relay شروع می شود. موزیلا ادعا می‌کند که از زمان راه‌اندازی کم‌اهمیت خود در سال ۲۰۲۰، هزاران ثبت‌نام دریافت کرده است و از ارسال ۱.۵ میلیون ناخواسته به صندوق‌های ورودی کاربران صرفه‌جویی می‌کند.

این شرکت می‌گوید اکنون امیدوار است از خریداران اینترنتی بیشتری که اطلاعات حساس خود را در صندوق‌فروشی جدا می‌کنند محافظت کند.

موزیلا VPN و رله فایرفاکس

Relay با ایجاد حداکثر پنج ماسک ایمیل برای مخفی کردن آدرس ایمیل واقعی شما هنگام پر کردن فرم‌های آنلاین در ظاهر رایگان کار می‌کند. موزیلا همچنین اندازه محدودیت ایمیل را در سال 2022 به 10 مگابایت افزایش داد و یک افزونه را در پاسخ به تقاضای مشتری ایجاد کرد.

کاربران ممتاز ماسک های ایمیل نامحدود و همچنین پوشاندن شماره تلفن را دریافت می کنند که به همان روش کار می کند.

دومین محصولی که بخشی از معامله است، موزیلا VPN است. مانند هر VPN دیگری برای مخفی کردن آدرس IP شما و حفظ امنیت اطلاعات شما کار می کند، و حتی گزینه ای برای استفاده همزمان از دو VPN (به نام چند هاپ) برای محافظت بیشتر وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه احراز هویت دو مرحله ای توییتر را بدون اشتراک آبی فعال کنیم

هیچ نام رسمی برای این دو وجود ندارد، اما کاربران می‌توانند از یکی از صفحات VPN موزیلا ثبت نام کنند () یا صفحه رله فایرفاکس () برای 6.99 دلار در ماه هنگام خرید در یک برنامه سالانه.

این ترکیب باید برای کاربرانی که نه تنها می‌خواهند از داده‌های خود محافظت کنند، بلکه برای راه‌حل آسان زیر یک سقف ارزش قائل هستند، جذاب باشد. در حال حاضر، برنامه های پولی + () (از 0.99 دلار در ماه شروع می شود) دارای ویژگی مشابه Hide My Email است، اما فاقد پوشش شماره تلفن است. رله خصوصی iCloud به روشی مشابه VPN کار می کند اما اساساً متفاوت است.

برنامه های Google One () یک اتصال VPN دریافت کنید، اگرچه این فقط در طرح سطح بالایی است که با 2 ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود، هزینه آن 9.99 دلار در ماه است و فقط به عنوان یک برنامه تلفن همراه در دسترس است. با این حال، همه برنامه‌ها فاقد قابلیت پوشاندن ایمیل هستند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/FDN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *