مونتانا به تازگی TikTok را ممنوع کرده است | TechCrunch

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مونتانا به تازگی را ممنوع کرده است | TechCrunch
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

فرماندار مونتانا، گرگ جیانفورته، به تازگی قوی‌ترین محدودیت‌های کشور را در مورد رسانه‌های اجتماعی چینی TikTok امضا کرده است.

TikTok در ماه‌های اخیر با فشار فزاینده‌ای در ایالات متحده از جانب کنگره و قوه مقننه ایالتی مواجه شده است، اما اقدامات مونتانا این تهدیدها را به میزان قابل توجهی تشدید می‌کند، حتی اگر موضوع اجرا همچنان یک سوال باز باشد.

جیانفورته گفت: «امروز، مونتانا قاطع‌ترین اقدام را در بین هر ایالتی انجام می‌دهد تا از داده‌های خصوصی و اطلاعات شخصی حساس مونتانی‌ها در برابر برداشت توسط حزب کمونیست چین محافظت کند.

Gianforte در بیانیه‌ای ادعا کرد که «به‌خوبی مستند» است که TikTok داده‌های خود را با دولت چین به اشتراک می‌گذارد – ادعایی که با اطلاعات عمومی در مورد برنامه و نحوه عملکرد آن اثبات نشده است.

در حالی که هیچ مدرکی مبنی بر اینکه TikTok یا شرکت مادرش ByteDance تا به حال اطلاعات برنامه را با دولت چین به اشتراک گذاشته اند، وجود ندارد، TikTok به حادثه ای اعتراف کرده است که در آن کارمندان با استفاده از داده های برنامه از مکان های خبرنگاران جاسوسی کرده اند – رسوایی که اغلب در مکالمات پیرامون آن ذکر می شود. نگرانی های برنامه و حریم خصوصی

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تیم کوک می‌گوید اپل بیش از یک میلیون شغل توسعه‌دهنده را در هند به دست آورده است، «هیجان زده است که تاریخ دیرینه خود را بسازد».

قانونگذاران در مونتانا لایحه ممنوعیت TikTok را در اوایل سال جاری رونمایی کردند، که طوفان بحث در مورد ممنوعیت و سایر پیشنهادات برای محدود کردن استفاده از این برنامه در ایالات متحده را آغاز کرد، در حالی که محدودیت‌های استفاده از TikTok در دستگاه‌های دولتی و شبکه‌های دانشگاه در حال حاضر رایج است، مونتانا این ممنوعیت برای مسدود کردن فروشگاه های برنامه از توزیع برنامه بین کاربران داخل ایالت طراحی شده است.

اینکه آیا این حتی امکان پذیر است یا نه، باید دید. گوگل و احتمالاً قوانین سطح ایالتی را که مکان‌هایی را که می‌توان برنامه‌ها را در ایالات متحده دانلود کرد محدود می‌کند، عقب نشینی خواهند کرد تا مبادا با کابوس لجستیکی قانون‌گذاران بیشتر ایالت‌ها مواجه شوند که تحریم‌های خود را علیه TikTok یا سایر برنامه‌ها صادر می‌کنند. کاربران TikTok نیز احتمالاً عقب نشینی خواهند کرد و این شرکت قبلاً از پایگاه کاربران مشتاق خود برای مخالفت با قانون مونتانا استفاده کرده است.

تعداد زیادی ناشناخته در مورد نحوه انجام همه اینها وجود دارد، اما یک قطعیت این است که جدیدترین قانون مونتانا مطمئناً در ماه های آینده با چالش های جدی در دادگاه روبرو خواهد شد. ما دنبال خواهیم کرد تا ببینیم همه چیز چگونه پیش می رود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ۱۱ راه برای رفع نخواندن ضربان قلب اپل واچ



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WIZRXT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *