میانگین قیمت خانه‌های Airbnb افزایش یافته است، بنابراین اکنون روی اتاق‌ها تمرکز می‌کند تا جایگزین‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری به کاربران بدهد.

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم میانگین قیمت خانه‌های Airbnb افزایش یافته است، بنابراین اکنون روی اتاق‌ها تمرکز می‌کند تا جایگزین‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری به کاربران بدهد.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Airbnb از ایده اجاره تخت‌ها و اتاق‌های اضافی در خانه‌های شخصی به مردم به عنوان جایگزینی مقرون‌به‌صرفه برای هتل‌ها شروع شد، اما همانطور که مقیاس‌پذیر است، سال‌ها از آن رو به رو شده و به یک پلتفرم گسترده‌تر تبدیل شده است. هر نوعی اقامتگاه خصوصی، با تأکید زیادی بر مسافرانی که کل خانه‌ها را می‌گیرند، نه فقط اتاق‌ها. این به شرکت کمک کرد اولین سال سودآور خود را در سال 2022 رقم بزند، اما یک مشکل آشکار وجود دارد: اجاره خانه‌های Airbnb گران‌تر می‌شوند و میانگین قیمت‌ها از سال 2019 36 درصد افزایش یافته است – و با وضعیت فعلی اقتصاد، مسافران به دنبال آن هستند. دوباره جایگزین های مقرون به صرفه تر بنابراین امروز، Airbnb در حال تغییر مسیر است: این گزینه جدید اجاره اتاق یک نفره را از بین می‌برد و آن را بار دیگر به بخش برجسته‌تری از جریان جستجو برای مسافران احتمالی تبدیل می‌کند.

همه در مورد اقتصاد صحبت می کنند. و، می دانید، ما می دانیم که مردم می خواهند به سفر بروند. ما همچنین می دانیم که مقرون به صرفه بودن در ذهن مردم است. و بنابراین ما فکر می کنیم که اتاق ها یک بار دیگر بسیار مرتبط هستند.” وی افزود: پیش بینی می شود امسال 300 میلیون مهمان از Airbnb استفاده کنند.

Airbnb گفت که در حال حاضر حدود 1 میلیون اتاق در کنار موجودی کل خانه خود در پلتفرم فهرست شده است. اکنون، برای کمک به شما در یافتن اتاق‌های تک نفره، یک دسته جستجوی اختصاصی اضافه شده است. و از تجربه خود ما، به نظر می‌رسد که الگوریتم جستجوی شرکت نیز گزینه‌های اتاق خصوصی بیشتری را به عنوان پیش‌فرض در نتایج جستجوی شهر اعمال می‌کند.

در زمانی که مردم به دنبال گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند، Airbnb گفت که بیش از 80 درصد اتاق‌های خصوصی زیر 100 دلار در شب هستند و میانگین نرخ آن 67 دلار در شب است. و شاید به عنوان یک هویج برای مسافرانی که ممکن است از قبل به فکر ماندن در خانه با افراد غریبه نباشند (احتمالاً یکی از دلایلی که Airbnb در مقیاس بزرگ ایده خانه‌های کامل را به اتاق‌ها منتقل کرد) از ویژگی های “خصوصی” برجسته تر است.

اکنون، جزئیات بیشتری در مورد وضعیت حریم خصوصی این اتاق ها به دست می آورید: اینکه آیا یک حمام مشترک دارید یا جداگانه. آیا قفلی روی در وجود دارد؛ اطلاعات در مورد مناطق عمومی مشترک؛ و چه کسی ممکن است در ملک اقامت کند.

تجربه اتاق خصوصی جدید به عنوان بخشی از چرخه منظم انتشار محصولات شش ماهه این شرکت در حال ارائه است. به‌روزرسانی اتاق‌ها احتمالاً قابل‌توجه‌ترین مورد در این زمینه است: این به یک تجربه جدید در سایت اشاره می‌کند، و همچنین نشان می‌دهد که چگونه صنعت سفر در تلاش است تا اندازه مناسب خود را در زمانی که مردم قطعاً می‌خواهند دوباره سفر کنند، پس از اوج گرفتن، نشان می‌دهد. -کووید-19، بلکه از مانده حساب های خود و مسائل اقتصادی گسترده تر نیز آگاه هستند.

در همین حال نسخه بزرگتر دارای 50 ویژگی جدید و ارتقاء به ویژگی های موجود نیست.

اعتبار تصویر: Airbnb

در میان آنها ترفندهای بیشتری برای بهبود شفافیت در مورد اقامت مهمان، از منظر قیمت و همچنین قوانین وجود دارد. این‌ها برای رقابت بهتر با رزرو هتل در نظر گرفته شده‌اند، جایی که از کاربران هزینه تمیز کردن جداگانه دریافت نمی‌شود، و همچنین انتظار نمی‌رود که آنها را تکمیل کنند. یک لیست طولانی از وظایف قبل از بررسی.

برای این منظور، نمایش قیمت کل – که اولین بار در سال گذشته معرفی شد – به طور گسترده در سراسر Airbnb عرضه خواهد شد. این قیمت‌ها را قبل از مالیات نشان می‌دهد، اما شامل سایر هزینه‌ها مانند هزینه‌های نظافت است. برعکس، میزبان‌ها می‌توانند ببینند که مهمانان پس از کسر مالیات چقدر پرداخت می‌کنند، بنابراین می‌توانند هزینه‌های خود را بر این اساس تغییر دهند تا ملک خود را در براکت‌های فیلتر قیمت مشخصی که هنگام جستجوی کاربران مکان‌ها تنظیم شده است، قرار دهند.

اعتبار تصویر: Airbnb

علاوه بر این، برای رسیدگی به شکایات تسویه‌حساب، Airbnb برنامه خود را برای میزبانان با مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های اولیه ثابت مانند بازگرداندن کلید، دور ریختن زباله‌ها و خاموش کردن چراغ‌ها به‌روزرسانی کرده است. میزبان ها می توانند هر نیاز خاص دیگری را اضافه کنند، و به نوبه خود، مهمانان می توانند بازخورد خود را در مورد تجربه پرداخت ارائه دهند.

در کنار تمرکز مجدد شرکت بر اتاق‌ها، Airbnb نیز توجه خود را به بهبود تجربه اقامت طولانی‌مدت معطوف کرده است – بخش رو به رشدی برای شرکت. Blecharczyk گفت که تقریباً 20٪ از شب های رزرو شده بخشی از اقامت طولانی مدت (28 روز یا بیشتر) است.

پلتفرم سفر برای اقامت بیش از سه ماه هزینه خدمات کمتری را دریافت خواهد کرد. چیزی که “کمتر” است را گسترش نداد. به علاوه، این شرکت به مصرف کنندگان مستقر در ایالات متحده اجازه می دهد تا برای اقامت بیش از 28 روز از طریق انتقال بانکی پرداخت کنند.

در زمینه خدمات مالی، Airbnb با Klarna همکاری کرده است تا به کاربران مستقر در ایالات متحده و کانادا اجازه دهد برای چهار پرداخت بدون بهره در مدت شش هفته درخواست دهند. علاوه بر این، کاربران مستقر در ایالات متحده می توانند از این ویژگی برای پرداخت ماهانه برای رزرو بیش از 500 دلار استفاده کنند.

اعتبار تصویر: Airbnb

در ماه مارس، برنشتاین یادداشتی با دیدگاه مثبت در Airbnb برای مشتریان خود ارسال کرد و گفت که بیش از 90 درصد فهرست‌ها در این پلتفرم توسط مالکان فردی یا کوچک فهرست شده‌اند. تحلیلگران اضافه کردند که اکثریت این مالکان دارای مقیاس کوچک منحصراً از Airbnb استفاده می کنند و این خدمات را در مزیت منحصر به فرد قرار می دهند.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gpZkWU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *