ناتک پلاستیک جوشکار لیزری جدیدی را معرفی کرد

زمان مطالعه: دقیقه

ناتک پلاستیک در حال معرفی یک جوشکار لیزری جدید به تاسیسات خود است.

جوشکاری لیزری عملی است که در آن پلاستیک‌ها برای ایجاد جوش با استفاده از پرتو لیزر به یکدیگر متصل می‌شوند. در جایی که سایر روش‌های مرسوم کوتاهی می‌کنند، جوشکاری لیزری به دلیل سرعت، بهره‌وری و سطح بالای کنترل آن به یک انتخاب برتر در تولید تبدیل شده است.

جوشکاری لیزری می تواند قطعات کوچکتر را بدون ایجاد آسیب به یکدیگر جوش دهد. روش جوشکاری همچنین درزهای جوش قابل تکرار، سازگار و قوی‌تر را ایجاد می‌کند.

با افزایش نیاز به این سرویس، Natech امیدوار است که به رهبران در فضاهای پزشکی، تشخیصی و بیوتکنولوژی خدمت کند. ویژگی‌های خاص جوشکار لیزری به Natech این امکان را می‌دهد تا به مشتریانی با نیازهای پیچیده‌تر کمک کند، روی قطعات کوچک‌تر کار کند و با فازها و مقادیر مختلف پروژه سازگار شود.

کانتور جوش را می توان در کد CNC برنامه ریزی کرد و پارامترهای دیگر مانند خروجی لیزر و سرعت را می توان به راحتی مشخص کرد. پس از راه اندازی، سیستم به تنهایی اجرا می شود.

با وجود سلول پردازش کوچک، سطح جوش یا مسیر تراورس 100×100 میلی متر است. این سیستم دارای حداکثر سرعت تراورس 200 میلی‌متر بر ثانیه، حداکثر نیروی گیره 2350 نیوتن و حداکثر ضربه گیره 20 میلی‌متر است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 بهترین راه حل برای سافاری دانلود نکردن فایل ها در مک

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BVi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *