نامه ای عاشقانه به صندوق های خرد، ستون فقرات و آینده سرمایه گذاری خطرپذیر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که سکویاها و اندرسن هورویتزهای جهان همچنان از نظر اندازه افزایش می‌یابند، تأثیر آنها بر سرمایه‌گذاری خطرپذیر ممکن است در جهت مخالف باشد زیرا صندوق‌های خرد تأثیر خود را بر صنعت افزایش می‌دهند.

چه سرمایه های خرد را زیر 50 میلیون دلار یا زیر 25 میلیون دلار تعریف کنید، اینها واقعاً سرمایه هایی هستند که آینده صنعت را تامین می کنند. آن‌ها به مراکز ریسک‌پذیر کمک می‌کنند، تخصص و تخصص را به بازار بیاورند، و نقشی را در اکوسیستم سرمایه‌گذاری خطرپذیر ایفا کنند که شرکت‌های بزرگ‌تر به سادگی نمی‌توانند آن را انجام دهند.

همچنین می‌توان به آنها اعتبار بسیاری از شرکت‌های بزرگ تک‌شاخ و عمومی را که امروزه می‌شناسیم، از کار انداخت، زیرا بسیاری از آنها اولین دلارهای خود را از یک صندوق خرد دریافت کردند: Robinhood (Elefund)، Coinbase (سرمایه اولیه، که بود. سرمایه گذاری از یک صندوق 7 میلیون دلاری در آن زمان) و فلکسپورت (Anorak Ventures).

من قبلاً در مورد افزایش سرمایه‌های خرد در ایالات متحده نوشته‌ام، اما وقتی Sweetwood Ventures یک ماه پیش در مورد استراتژی جدید صندوق سرمایه‌گذاری خود برای حمایت از وجوه نانو – زیر 15 میلیون دلار – در اسرائیل با من تماس گرفت، من متوجه شدم. کنجکاو من متوجه نشده بودم که انفجار سرمایه های خرد فراتر از بازار ایالات متحده است، اما شریک عمومی Sweetwood، آمیت کورز به من گفت که این یکی از مواردی است که او چند سالی است که آن را دنبال کرده است.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pGr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *