نتفلیکس در تابستان امسال به اشتراک گذاری رمز عبور را متوقف خواهد کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم در تابستان امسال به اشتراک گذاری رمز عبور را متوقف خواهد کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این ر روز سه شنبه گفت که سرکوب مورد انتظار نتفلیکس در مورد اشتراک گذاری رمز عبور بالاخره به ایالات متحده می آید.

نتفلیکس در ابتدا قصد داشت در سه ماهه اول سال 2023 «اشتراک‌گذاری پولی» را در ایالات متحده اجرا کند. با این حال، نتفلیکس اکنون می‌گوید که این تغییر – به‌روزرسانی‌ای که برای تبدیل اشتراک‌گذاران حساب به کاربران پولی طراحی شده است- را کمی بعدتر، مدتی قبل، ارائه خواهد کرد. 30 ژوئن 2023.

این به روز رسانی محدود به ایالات متحده نیست، استریمر افزود: “ما در حال برنامه ریزی برای عرضه گسترده، از جمله در ایالات متحده، در سه ماهه دوم هستیم.”

تلاش نتفلیکس برای افزایش درآمد از طریق محدود کردن به اشتراک گذاری رمز عبور اوایل سال جاری در کانادا، نیوزلند، پرتغال و اسپانیا آغاز شد. در این کشورها، نتفلیکس اکنون به کاربران می‌خواهد که «مکان اصلی» را برای حساب خود تعیین کنند. وقتی شخصی که با او زندگی نمی‌کند از حسابش استفاده می‌کند، نتفلیکس از او می‌خواهد «یک عضو اضافی بخرد» – حداکثر دو نفر. هزینه اضافی بسته به کشور متفاوت است. برای مثال، در کانادا 7.99 دلار کانادا و در پرتغال 3.99 یورو است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه اشتراک گذاری صفحه در Discord روی دسکتاپ و موبایل

نتفلیکس سال‌ها این طرح را ارائه کرده است و روز سه‌شنبه، این شرکت به سرمایه‌گذاران گفت که فکر می‌کند این تغییر «نتیجه بهتری برای اعضای ما و کسب‌وکار ما خواهد داشت». غول استریم اخیراً این تغییر را به‌عنوان فرصتی برای روشن کردن «سرگردانی در مورد زمان و نحوه اشتراک‌گذاری نتفلیکس» مطرح کرده است، اما اشتباه نکنید، این یک سرکوب است.

نتفلیکس در گزارش درآمد سه ماهه اول خود در سال 2023 اعلام کرد: «وقتی اخبار را اعلام می کنیم، در هر بازار شاهد واکنش لغو هستیم که بر رشد کوتاه مدت اعضا تأثیر می گذارد. اما همانطور که وام گیرندگان شروع به فعال کردن حساب های خود می کنند و اعضای فعلی حساب های “عضو اضافی” اضافه می کنند، شاهد افزایش جذب و درآمد هستیم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nWC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *