نحوه ارسال مجدد در لینکدین

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مشابه ویژگی هایی مانند Repost، بازنشر در اینستاگرامو بازتوییت در ، لینکدین همچنین یک ویژگی ارسال مجدد ایجاد کرده است که به شما امکان می دهد محتوای جالبی را به اشتراک بگذارید، در حالی که همچنان نویسنده اصلی را اعتبار می دهد.

با استفاده از این ویژگی، شما همچنین می توانید ایده های خود را برای تسهیل بیشتر مکالمه به اشتراک بگذارید. این می تواند زمانی مفید باشد که می خواهید محتوایی را به اشتراک بگذارید که فکر می کنید برای مخاطبان شما جالب خواهد بود.

بنابراین، چگونه می توان در لینکدین مجددا پست کرد؟ برای فهمیدن بیشتر همچنان بخوانید.

نحوه ارسال مجدد در لینکدین

تا زمانی که محتوا عمومی باشد، ارسال مجدد برای همه کاربران در دسترس است. قبل از پست شدن، می‌توانید انتخاب کنید که در فید معمولی لینکدین زندگی کند یا آن را از طریق پیام خصوصی برای افراد ارسال کنید.

به خاطر داشته باشید که اگر محتوای ارسال‌شده مجدد برای «فقط اتصالات» باشد، سایر اعضا نمی‌توانند این مطلب را دوباره ارسال کنند. همچنین، محتوای گروه‌های لینکدین قابل ارسال مجدد نیستند.

دو روش مختلف برای ارسال مجدد در لینکدین، از نسخه یا موبایل وجود دارد:

نحوه ارسال مجدد در لینکدین از دسکتاپ

این عمل را می توان به راحتی انجام داد و در هر دو نسخه بسیار مشابه است. البته، برای انجام این عمل، وارد حساب کاربری خود شوید و محتوایی را که می خواهید دوباره ارسال کنید، پیدا کنید.

پس از انتخاب محتوا، روی نماد ارسال مجدد، که در دکمه پست یافت می شود، ضربه بزنید. یک منوی کشویی ظاهر می شود که از شما می خواهد:

  • با افکار خود بازنشر کنید: مانند بازتوییت نقل قول، این به شما امکان می دهد نظرات خود را اضافه کنید، هر گونه سوالی بپرسید و غیره.
  • بازنشر کنید: این به شما امکان می دهد مستقیماً بدون افزودن هیچ نظری دوباره پست کنید. هنگامی که ارسال مجدد با موفقیت انجام شد، یک پست جدید شامل محتوای اصلی و نشانگر ارسال مجدد آن ظاهر می شود.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه حل برای عدم کارکرد صدای اعلان سافاری در مک

اگر تصمیم دارید با افکار خود دوباره پست کنید، می‌توانید هشتگ‌ها و برچسب‌گذاری کاربران را با اضافه کردن علامت «@» به همراه نام آنها اضافه کنید.

سپس، انتخاب می‌کنید چه کسی پست شما را ببیند و چه کسی می‌تواند روی پست نظر دهد.

دسته های دید شامل:

  • هر کسی: هر کسی که در لینکدین یا خارج از آن باشد.
  • هر کسی + توییتر: هر کسی که در لینکدین یا غیرفعال است. به توییتر ارسال کنید
  • فقط اتصالات: اتصالات در لینکدین.
  • گروه: گروهی را که در آن هستید انتخاب کنید.

از بین کسانی که می توانند نظر بدهند، از موارد زیر انتخاب کنید:

  • هر کسی: هر کسی می تواند نظر بدهد.
  • فقط اتصالات: اتصالات در لینکدین.
  • هیچکس: هیچ کس نمی تواند نظر بدهد

در بالای ریپست سه نقطه مشاهده می کنید که با کلیک بر روی آن می توانید به اطلاعات بیشتر و تنظیمات ریپست دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال، شما می توانید حذف با استفاده از نماد سطل زباله

نحوه ارسال مجدد در لینکدین از طریق موبایل

مراحل انجام این کار مانند نسخه وب است. فقط تفاوت های جزئی بین وب و برنامه تلفن همراه وجود دارد که دسترسی به آن را در هر جایی ساده می کند.

در نسخه موبایل، در صورتی که بخواهید بعداً به محتوا بازگردید، می‌توانید پیش‌نویس را ذخیره کنید. پس از انتخاب با افکار خود بازنشر کنید اگر روی دکمه X در بالا سمت چپ کلیک کنید، می توانید انتخاب کنید ذخیره پیش نویس برای بعد.

در پایین محتوای اصلی، تعداد نظرات و ارسال مجدد ظاهر می شود. این فقط برای محتوای عمومی نشان داده می شود و نه آنهایی که به صورت خصوصی به اشتراک گذاشته شده اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ایلان ماسک، مدیرعامل جدید توییتر، لیندا یاکارینو از NBCU را منصوب کرد

همه نظرات از محتوای اصلی باقی خواهند ماند، مهم نیست که چه نوع محتوایی را در لینکدین بازنشر می دهید.

نحوه ارسال مجدد پست صفحه لینکدین

بنابراین، اگر بخشی از یک صفحه لینکدین باشید و بخواهید محتوا را مجددا ارسال کنید، چه؟ نترسید چون می توانید این کار را انجام دهید.

تا زمانی که یک سوپر ادمین صفحه لینکدین هستید، می توانید مطالب را به روش زیر بازنشر کنید:

  • به نمای Super admin Page خود دسترسی پیدا کنید.
  • انتخاب کنید به عنوان عضو مشاهده کنید.
  • هنگامی که محتوای مناسب را پیدا کردید، کلیک کنید بازنشر کنید.
  • این نماد را انتخاب کنید با نام تو
  • انتخاب کنید نماد دایره در کنار نام یا نام صفحه شما.
  • کلیک انجام شده.

برای تغییر تنظیمات حریم خصوصی، روی نماد Globe کلیک کنید و یک منوی کشویی ظاهر می شود که در آن می توانید انتخاب کنید که می خواهید محتوا را با کدام مخاطب به اشتراک بگذارید.

آیا باید در لینکدین بازنشر کنم؟

حالا احتمالاً از خود می پرسید که آیا باید از این ویژگی استفاده کنم؟ پاسخ کوتاه بله است، با این حال، ممکن است این تنها اقدامی نباشد که منجر به افزایش دسترسی، رشد و غیره شود.

ارسال مجدد یک گزینه عالی برای کسانی است که محتوای جالبی پیدا می کنند و احساس می کنند مخاطبان آنها نیز از آن سود می برند.

این همچنین می تواند برای آگاه کردن مخاطبان شما از فرصت های شغلی جدید، به روز رسانی های صنعت و باز کردن گفتگوها در مورد موضوعات مختلف استفاده شود.

تنها شکست این می تواند به معنای دعوت از انتقادات و استدلال های بیشتر در شبکه باشد.

با این حال، از آنجایی که این یک شبکه اجتماعی حرفه ای است، به احتمال زیاد گفتگوهای سازنده را جذب می کند و به شما امکان می دهد با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنید.

بنابراین، اکنون که می دانید چگونه در لینکدین بازنشر کنید، آیا فکر می کنید آن را امتحان کنید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید. و اگر علاقه مند به افزودن لینکدین به استراتژی بازاریابی خود هستید، از این راهنمای Metricool برای برتری در شبکه حرفه ای لذت ببرید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZChqgh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *