نحوه استفاده از بینگ چت در کروم یا هر مرورگر دیگری

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه استفاده از بینگ چت در کروم یا هر مرورگر دیگری
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

با معرفی Bing Chat AI آماده است تا بر سهم بازار موتورهای جستجو تسلط یابد. برای دسترسی به بینگ جدید، باید از مرورگر مایکروسافت اج استفاده کنید، اما حرکت به سمت چیز جدید همیشه چالش برانگیز است، اینطور نیست؟ بنابراین، اگر به شما بگوییم که می‌توانید بینگ چت را به کروم یا هر مرورگر دیگری بیاورید، چه؟

نحوه استفاده از بینگ چت در کروم یا هر مرورگر دیگری

همانطور که گفته می شود، “هیچ چیز غیرممکن نیست”، اگرچه ممکن است دشوار به نظر برسد. با این راهنما، به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید از چت ربات Bing AI در هر مرورگری استفاده کنید. اما چند نکته وجود دارد که باید بدانید. بیایید با آن ها شروع کنیم.

توجه داشته باشید: اگر از استفاده می کنید، راهی برای استفاده از Bing Chat در آن وجود ندارد. شما باید مدتی صبر کنید.

پیش نیازهای استفاده از چت بات Bing AI در هر مرورگری

قبل از اینکه مراحل را پیش ببریم، مطمئن شوید که شرایط زیر را برای استفاده از چت Bing در مرورگر دلخواه خود رعایت می کنید.

  • حساب کاربری مایکروسافت: از آنجایی که Bing Chat AI یک سرویس مایکروسافت است، برای دسترسی به آن باید یک حساب مایکروسافت داشته باشید. یکی ندارید؟ به signup.live بروید و دستورالعمل ها را برای ایجاد حساب مایکروسافت خود دنبال کنید.
وارد حساب مایکروسافت شوید
  • دسترسی به بینگ: در حالی که بینگ چت برای عموم در دسترس است، برای دسترسی به برنامه باید در برنامه ثبت نام کنید. برای پیوستن به لیست انتظار، با حساب مایکروسافت خود وارد شوید و دکمه Join Waitlist را بزنید.
  • افزونه بینگ چت: در نهایت، ما همچنین به یک افزونه مرورگر برای استفاده از چت ربات Bing در هر مرورگری نیاز داریم. در این راهنما، ما از «چت بینگ برای همه مرورگرها» استفاده خواهیم کرد. ما همچنین گزینه های دیگری را برای بررسی ارائه خواهیم داد.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  واتس‌اپ اکنون به کاربران سنگاپور اجازه می‌دهد تا به کسب‌وکارها در داخل برنامه پرداخت کنند

نکته: اگر به لیست انتظار مایکروسافت اج بپیوندید، می توانید زودتر از بینگ جدید استفاده کنید.

با توجه به این موضوع، اجازه دهید با مراحل شروع کنیم.

نحوه دسترسی به چت هوش مصنوعی Bing در هر مرورگری با استفاده از برنامه افزودنی

اکنون که مطمئن شدیم همه چیز در مسیر درست است، بیایید چت ربات جدید Bing AI را در مرورگر خود راه اندازی کنیم.

مرحله 1: «Bing Chat for All Browsers» را به ترتیب برای Chrome و Mozilla Firefox دانلود و نصب کنید.

Bing Chat را برای همه مرورگرها دانلود و نصب کنید

توجه داشته باشید: به غیر از فایرفاکس، اگر از هر مرورگر دیگری استفاده می کنید، می توانید افزونه را از فروشگاه وب کروم دانلود و نصب کنید، زیرا اکثر آنها بر اساس Chromium هستند.

گام 2: پس از نصب، روی «Bing Chat for All Browsers» از صفحه افزونه ضربه بزنید.

برای همه مرورگرها به چت بینگ ضربه بزنید

مرحله 3: روی Open Bing Chat کلیک کنید.

باز کردن بینگ چت را بزنید

مرحله 4: روی «ورود به چت» کلیک کنید.

روی ورود به چت کلیک کنید.

مرحله 5: با حساب مایکروسافت خود وارد شوید.

با حساب مایکروسافت خود وارد شوید

مرحله 6: پس از آن، اکنون Chat را بزنید.

چت را بزنید تا از بینگ چت در هیچ مرورگری استفاده نکنید

همچنین می‌توانید افزونه را برای دسترسی سریع به آن پین کنید. جدای از آن، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی بینگ و زدن دکمه چت، به چت جدید بینگ نیز دسترسی داشته باشید.

همانطور که گفته شد، تنها زمانی که مایکروسافت درخواست شما را تایید کرد، می توانید از بینگ چت در هر مرورگری استفاده کنید. اگر واجد شرایط آزمایش Bing جدید هستید، یک ایمیل تأیید دریافت خواهید کرد. در طول آزمایش، ما توانستیم فوراً دسترسی داشته باشیم.

سایر برنامه های افزودنی برای دسترسی به چت بینگ در هر مرورگری

افزونه‌های زیادی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند از Bing Chat در Google Chrome یا هر مرورگر دیگری استفاده کنید. با این حال، مطمئن شوید که همیشه از منابع رسمی نصب کنید، زیرا در غیر این صورت ممکن است بدافزار را به رایانه شخصی شما وارد کند یا منجر به نقض اطلاعات شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هر آنچه در مورد کلون توییتر اینستاگرام می دانیم، تابستان امسال عرضه می شود

1. BingAI

برخلاف «بینگ چت برای همه مرورگرها»، وقتی روی این افزونه کلیک می‌کنید، شما را به صفحه دیگری هدایت نمی‌کند. در عوض، پنجره کوچکی را باز می‌کند که از آنجا می‌توانید به تمام مزایای چت بینگ بدون تغییر برگه‌ها دسترسی داشته باشید.

افزونه Bing AI برای کروم

یکی دیگر از مزایای این افزونه امکان استفاده از ویژگی نوشتن است که در آن می توانید از بینگ بخواهید پاراگراف، ایمیل، پست وبلاگ و ایده بنویسد. این همه چیز نیست، می توانید تن و طول را بیشتر سفارشی کنید.

2. گپ بینگ (GPT-4)

نمی خواهید با جستجوی گوگل یا موتور جستجوی فعلی خود، بینگ خداحافظی کنید؟ پس نکن! با استفاده از این افزونه، می توانید از مزایای موتور جستجوی فعلی خود و همچنین BingAI جدید بهره مند شوید.

افزونه Bing AI GPT 4 برای کروم

پس از نصب این افزونه، با هر درخواستی که انجام می دهید، نتیجه جستجوی هوش مصنوعی Bing را به همراه نتایج جستجوی فعلی خود خواهید دید.

سوالات متداول در مورد استفاده از چت بینگ در هر مرورگری

1. آیا Bing Chat از ChatGPT استفاده می کند؟

آره. به عنوان بخشی از مشارکت مایکروسافت و OpenAI، گپ جدید بینگ توسط آخرین ChatGPT پشتیبانی می‌شود.

2. آیا می توانم موتور جستجوی پیش فرض خود را در مرورگرم به Bing تغییر دهم؟

آره. این امکان وجود دارد که موتور جستجوی پیش فرض خود را در مرورگر خود به Bing تغییر دهید. به تنظیمات مرورگر بروید و به دنبال گزینه موتور جستجو بگردید، از اینجا، Bing را انتخاب کنید.

3. آیا جستجوی بینگ ایمن است؟

آره. Bing توسط مایکروسافت پشتیبانی می‌شود، و هر درخواست جستجویی که انجام می‌دهید برای امنیت بیشتر، سرتاسر رمزگذاری می‌شود.

از Bing در هر موتور جستجو لذت ببرید

بینگ چت شگفت انگیز است، اما بسیاری از کاربران نتوانستند از آن لذت ببرند زیرا فقط به کاربران Edge محدود می شد. با این راهنما، ما مطمئن شده‌ایم که این تفاوت‌ها را حذف کرده‌ایم تا گپ بینگ برای همه در دسترس باشد. همچنین ممکن است دوست داشته باشید این بهترین ابزارهای رایگان هوش مصنوعی را به صورت آنلاین بررسی کنید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nvT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *