نحوه استفاده از دو اکانت واتس اپ در آیفون

زمان مطالعه: 5 دقیقه

نحوه استفاده از چندین اکانت واتس اپ در آیفون

چیزهایی که قبلا باید بدانید با استفاده از دو اکانت واتساپ در آیفون:

  • شما نمی توانید دو اکانت در یک شماره داشته باشید.
  • سیم‌کارت فعال دوم آیفون خود را دریافت کنید یا آن را در گوشی دیگری در نزدیکی خود داشته باشید.

WhatsApp یکی از محبوب ترین برنامه های چت در سراسر جهان است. آنقدر محبوب است که از طریق آن با همه دوستان، خانواده و حتی همکاران خود ارتباط برقرار می کنید. بنابراین، ممکن است بخواهید دو اکانت واتس اپ برای آیفون را برای جداسازی زندگی شخصی و حرفه ای خود داشته باشید. اما آیا این امکان پذیر است؟ بله، می‌توانید چندین حساب در واتس‌اپ ایجاد کنید، اما یک مشکل وجود دارد. اما ابتدا نحوه استفاده از دو اکانت واتساپ در آیفون را توضیح خواهم داد.

مزایای داشتن دو اکانت واتس اپ در آیفون

همه ما می دانیم که چگونه با استفاده از یک شماره تلفن در واتس اپ حساب کاربری ایجاد و راه اندازی کنیم. اما اگر eSIM دیگری در آیفون خود داشته باشید و بخواهید واتس اپ را برای آن داشته باشید، چه؟ متا به خودی خود اجازه دو حساب را به طور همزمان در یک دستگاه نمی دهد. همچنین، برخلاف ، نمی‌توانید یک کلون یا فضای موازی در آیفون ایجاد کنید.

در نتیجه، تنها راه حل برای راه اندازی ۲ اکانت واتساپ در آیفون، نصب واتس اپ بیزینس است. این یکی دیگر از نسخه های رایگان WhatsApp است که به طور خاص برای مشاغل طراحی شده است. با این حال، هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند زیرا همان فعالیت‌های واتس‌اپ را انجام می‌دهد و دارای چند ویژگی اضافی است. بنابراین، می توانید تعاملات شخصی و حرفه ای خود را از هم جدا کنید.

داشتن چند حساب واتساپ امکان بهره وری بیشتر را فراهم می کند. برای مثال، می‌توانید فیلتر فوکوس را برای واتس‌اپ شخصی خود در حین کار ایجاد و روشن کنید. علاوه بر این، می توانید اعلان های واتس اپ بیزینس را در تعطیلات آخر هفته خاموش کنید. حالا بیایید نحوه استفاده از دو اکانت واتس اپ در آیفون را دریابیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه بی صدا کردن کلمات و هشتگ ها در توییتر

نحوه استفاده از WhatsApp Business برای راه اندازی حساب دوم

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، اولین قدم این است که واتس اپ را از اپ استور در آیفون خود دانلود کنید و با استفاده از شماره تلفن اصلی خود یک حساب کاربری ثبت کنید. پس از ایجاد موفقیت آمیز اولین اکانت واتس اپ، شماره تلفن شما به حساب مذکور گره خورده است. سپس نوبت به راه اندازی اکانت دوم واتس اپ در همان آیفون می رسد.

  1. WhatsApp Business را در آیفون خود دانلود کنید. در همین حال، اطمینان حاصل کنید که سیم‌کارت دوم شما به‌عنوان eSIM در آیفون فعال است یا در گوشی هوشمند دیگری که در دست دارید قرار داده شده است. این مهم است زیرا شما OTP را برای ورود به WhatsApp Business به آن شماره دریافت خواهید کرد.
  2. پس از نصب موفقیت آمیز، راه اندازی کنید کسب و کار واتس اپ و انتخاب کنید موافقت و ادامه.
  3. از آنجایی که قبلاً یک حساب WhatsApp دارید، اکنون از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید از همان شماره تلفن برای WhatsApp Business استفاده کنید یا خیر. ضربه زدن از یک عدد متفاوت استفاده کنید برای ایجاد اکانت دوم واتساپ.
  4. اکنون OTP را تایپ کنید برای تایید ثبت نام خود با شماره دیگری تماس گرفتید.
  5. ضربه زدن انجام شده در گوشه سمت راست بالا
  6. اگر قبلاً واتس اپ را در آن شماره داشته اید، می توانید انتخاب کنید بازیابی تاریخچه چت از پشتیبان گیری iCloud و ضربه بزنید بعد. اگر نه، انتخاب کنید پرش کنید.
  7. سپس نامتان را بنویسید و یک تصویر پروفایل تنظیم کنید.
  8. در زیر آن، گزینه ای برای تنظیم دسته کسب و کار شما وجود دارد. انتخاب کنید تجارت نیست و ضربه بزنید انجام شده.
  9. دستورالعمل ها را دنبال کنید، تنظیمات برگزیده خود را تنظیم کنید و انتخاب کنید بعد.
  10. ضربه زدن ادامه هید اگر یک پنجره بازشو دریافت کردید (نام به قوانین پایبند نیست).
  11. در نهایت، انتخاب کنید الان نه.

خودشه! اکنون یک حساب دوم واتس اپ کاملاً متمایز از حساب اصلی خود دارید. می توانید شروع به ارسال و دریافت پیام، برقراری تماس های WhatsApp و ایجاد گروه کنید.

از مسنجر Duo برای WhatsApp در آیفون استفاده کنید

توجه داشته باشید: این روش فقط یک راه حل است و شما به دو دستگاه با حساب های واتساپ مجزا نیاز دارید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تلفن هیچ (2) در مقابل تلفن هیچ (1): چه خبر؟

بسیاری از برنامه های پیام رسان دوگانه در اپ استور وجود دارد که می توانید از آنها به عنوان جایگزینی برای ثبت نام در WhatsApp Business استفاده کنید.

  1. دانلود کنید مسنجر Duo برای WhatsApp برنامه در آیفون شما
  2. پس از نصب موفق، برنامه را باز کنید. الف را نشان خواهد داد کد QR شبیه به واتس اپ وب
  3. دستگاه دیگر خود را دریافت کنید → WhatsApp را باز کنید → به آن بروید تنظیمات.
  4. پس از آن، برای اتصال آیفون خود، را انتخاب کنید یک دستگاه را پیوند دهید و کد را اسکن کنید. وویلا!

    مسنجر Duo برای WhatsApp

به این ترتیب می توانید چندین اکانت واتس اپ را به آیفون خود اضافه کنید.

پیام رسان دوگانه

این برنامه مشابه مسنجر Duo است. در اینجا همچنین باید کد QR وب WhatsApp را اسکن کنید. بنابراین، می توانید از دو اکانت واتس اپ در آیفون خود استفاده کنید. علاوه بر این، به شما امکان می دهد دانلود خودکار عکس واتس اپ را خاموش کنید، آخرین مشاهده را مخفی کنید، شماره تلفن خود را بدون از دست دادن پیام تغییر دهید و غیره. علاوه بر این، می توانید از این مسنجر دوگانه برای اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام و غیره استفاده کنید.

اشکال اصلی این برنامه های شخص ثالث، حجم تبلیغات است. با این حال، رابط کاربری Messenger Duo برای برنامه WhatsApp برای دستگاه های تلفن همراه بسیار مناسب تر از سایر برنامه های پیام رسانی موجود در فروشگاه App است.

سوالات متداول

س. آیا می توانید دو حساب واتساپ با یک شماره تلفن داشته باشید؟

متأسفانه استفاده از دو اکانت واتس اپ که به طور همزمان به یک شماره تلفن متصل هستند غیرممکن است. اگر سعی کنید شماره واتس اپ خود را برای واتس اپ بیزینس ثبت کنید، برنامه قدیمی شماره شما را قطع می کند. و تمام داده ها و چت های شما به WhatsApp Business منتقل می شود.

بنابراین، این همه برای امروز است، دوستان!

اکنون می توانید بدون خطر امنیتی استفاده از برنامه های شخص ثالث، به طور ایمن دو حساب واتس اپ در آیفون خود داشته باشید. همچنین واتس اپ دائما در حال پیشرفت است. متا اخیراً ویژگی پیوند تماس واتس‌اپ را برای برنامه‌ریزی تماس‌های ویدیویی و صوتی برای یک گروه راه‌اندازی کرده است. نکات جالب دیگری درباره Whatsapp را در زیر بررسی کنید.

کاوش بیشتر…

  • نحوه انتقال اطلاعات واتس اپ از اندروید به آیفون
  • 25+ نکته و ترفند جالب واتس اپ برای آیفون
  • 9 راه برای رفع مشکل اتصال مجدد واتس اپ در آیفون
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/icQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *