نحوه استفاده از palera1n، Cheyote که در سال 2022 عرضه نمی شود، و موارد دیگر…

زمان مطالعه: 6 دقیقه

اگر در طول هفته ما را دنبال کنید، پس می‌دانید که ما دوست داریم آخرین داستان‌های ترفند جیلبریک و هر خبری که بر جیلبریک‌ها تأثیر می‌گذارد را پوشش دهیم. اما ما همچنین می‌دانیم که برخی از مردم آنقدر مشغول هستند که نمی‌توانند آن را 24/7 تنظیم کنند.

جمع بندی هفتگی اخبار فرار از زندان

به همین دلیل، iDB هر یکشنبه یک گردآوری اختصاصی را تنظیم می‌کند تا تمام محتوای خبری مربوط به فرار از زندان را در یک قسمت جمع کند که می‌توانید بدون زحمت از آن برای به‌روزرسانی در آخر هفته استفاده کنید.

در جمع بندی امروز، همه چیزهایی را که در هفته دوشنبه، 14 نوامبر به شما نشان دادیم، بحث خواهیم کردهفتم تا یکشنبه 20 نوامبرهفتم، همراه با تمام انتشار نیشگون گرفتن و کشیدن فرار از زندان در هفته گذشته.

نکات مهم خبری این هفته

چگونه با palera1n iOS یا iPadOS 15.x را جیلبریک کنیم

لوگوی هدر palera1n.

ما گام به گام به شما نشان می‌دهیم که چگونه از ابزار جیلبریک palera1n مبتنی بر بهره‌برداری چکm8 بوترم توسعه‌دهنده برای دستگاه‌های A9-A11 دارای iOS یا iPadOS 15.x بهره ببرید.

لطفاً توجه داشته باشید که اگرچه این جیلبریک بدون ریشه نیست و از ترفندهای جیلبریک پشتیبانی می کند، به دلیل استفاده از خط فرمان، نصب آن از جیلبریک های سنتی پیچیده تر است و ممکن است از جیلبریک های روزمره باگ تر باشد.

می‌توانید در آموزش کامل ما، نحوه حرکت به جلو با palera1n را بیابید.

تزریق توییک در iOS 15.0-15.1.2 در دستگاه های A12-A15 به دست آمد

نگاهی دقیق تر به جیلبریک @xina520 در iOS 15.1.1 با تزریق توییک.

توسعه دهنده @xina520 اسکرین‌شات‌هایی از آنچه به نظر می‌رسد در iOS 15.0-15.1.1 در دستگاه‌های غیرcheckm8 یا به‌طور خاص‌تر، آن‌هایی که تراشه‌های A12-A15 در داخل آن‌ها وجود دارد، در حال کارکردن است، به اشتراک گذاشته است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نیاز فوری به سلامت دیجیتال

این ویترین چیزی را نشان می دهد که به نظر می رسد یک جیلبریک اختصاصی و نوعی روش تزریق ناشناخته بهینه سازی است که با استفاده از کار چندین برنامه نویس ساخته شده است. به نظر می رسد تا کنون گامی در جهت درست برای جامعه باشد.

شما می توانید در مورد تزریق توییک که توسط نشان داده شده است بیشتر بیاموزید @xina520 در پست کامل خبری ما

تزریق توییک در palera1n اکنون تا iOS 15.7.1 را پشتیبانی می کند

نماد جیلبریک palera1n.

تیم جیلبریک palera1n اخیراً اعلام کرد که در حال تلاش برای اضافه کردن پشتیبانی از تزریق توییک برای دستگاه‌های سازگار با checkm8 دارای iOS و iPadOS 15.0-15.7.1 هستند.

تزریق توییک چیزی است که به توئیک‌های جیلبریک اجازه اجرا می‌دهد، و از آنچه می‌توانیم جمع‌آوری کنیم، palera1n از تزریق توییک مبتنی بر جایگزین استفاده می‌کند.

شما می توانید در مورد این اطلاعیه و معنای آن در پست کامل خبری ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

CoolStar: انتظار نداشته باشید Cheyote iOS 15.0-15.1.1 در سال 2022 جیلبریک شود.

جیلبریک Cheyote برای iOS 15.0-15.1.1 توسط تیم Odyssey.

CoolStar، توسعه‌دهنده اصلی تیم Odyssey روز سه‌شنبه تأیید کرد که قصد ندارد جیلبریک Cheyote را برای iOS 15.0-15.1.1 در سال 2022 منتشر کند.

CoolStar در سایر زمینه‌های هک، از جمله صحنه مشغول بوده است و ممکن است در آوریل 2023 یک جیلبریک فعال را به نمایش بگذارد، اما متعهد به انتشار آن نیست.

شما می توانید در این مورد در پست کامل خبری ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

محافظت در برابر آسیب‌پذیری برنامه Shortcuts در iOS 15.0-15.3.1

تصویر Safecuts همانطور که در برنامه مدیریت بسته Sileo نشان داده شده است.

پس از اینکه تیم palera1n از تزریق توییک در دستگاه‌های بیشتری پشتیبانی کرد، توسعه‌دهنده iOS 0xilis یک توییک جدید جیلبریک را برای کاربران palera1n منتشر کرد که می‌خواهند از خود در برابر آسیب‌پذیری در برنامه Shortcuts محافظت کنند که در iOS و iPadOS 15.4 وصله شده بود.

با در نظر گرفتن این نکته، این توییک آسیب‌پذیری را برای کاربران iOS و iPadOS 15.0-15.3.1 اصلاح می‌کند و این کار را با حذف هر نمونه‌ای که در آن آسیب‌پذیری می‌توانست از پیش‌وارد کردن Shortcut استفاده شود، انجام می‌دهد.

در پست بررسی کامل ما می‌توانید درباره Safecuts اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپل بر روی ابزارهای هوش مصنوعی از جمله Apple GPT برای رقابت با ChatGPT کار می کند

TrollStore نسخه 1.4 منتشر شد

لوگوی ترول استور

TrollStore روز شنبه به‌روزرسانی نسخه 1.4 را با روش FuguInstall جدید برای برنامه‌ها و امکان حذف برنامه‌های دارای امضای دائمی از طریق صفحه اصلی، از جمله موارد دیگر دریافت کرد.

این به‌روزرسانی برای همه کاربران، اعم از موجود و جدید توصیه می‌شود، و به گفته توسعه‌دهنده، به‌رغم رفع اشکال‌هایی که ممکن است در آینده نیاز به رفع آن داشته باشند، احتمالاً آخرین به‌روزرسانی ویژگی قابل توجه پلتفرم است.

شما می توانید در مورد TrollStore نسخه 1.4 در پست خبری کامل ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

TrollApps نسخه 1.1 منتشر شد

TrollApps نسخه 1.1 پشتیبانی از iOS 14 و رابط کاربری تازه شده با ویژگی های بیشتر را اضافه می کند.

TrollApps، پروژه ای برای TrollStore که یافتن سایر برنامه های سازگار با TrollStore را آسان تر می کند، هفته گذشته به نسخه 1.1 به روز شد.

این به‌روزرسانی، پشتیبانی از دستگاه‌های iOS و iPadOS 14، رابط کاربری بازطراحی‌شده با توضیحات برنامه، و مجموعه‌ای از ویژگی‌های بسیار مورد نیاز جامعه را به ارمغان می‌آورد.

در پست کامل خبری ما می‌توانید درباره برنامه‌های به‌روز شده TrollApps اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بهترین ترفندهای فرار از زندان اضطراری

بهترین ترفندهای جیلبریک برای مقابله با شرایط اضطراری در iOS 14.

iDB لیستی از بهترین ترفندهای جیلبریک را به دقت تنظیم کرده است که ممکن است به شما کمک کند در شرایط اضطراری پیمایش کنید یا در غیر این صورت از انجام آن اجتناب کنید.

در حالی که شرایط اضطراری معمولاً بدون اطلاع قبلی اتفاق می‌افتند، این ترفندهای فرار از زندان می‌توانند به شما کمک کنند تا برای آنها آماده شوید یا در صورت بروز از آنها فرار کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید جمع‌بندی کامل ترفند جیلبریک اضطراری ما را بخوانید.

سایر نکات خبری این هفته

ActivityAction: یک وابستگی برای کتابخانه MenuSupport در زیر (رایگان از طریق مخزن Havoc)

Pay iOS 14: رفع Apple Pay در دستگاه های iOS 14 جیلبریک شده (رایگان از طریق مخزن BigBoss)

شنل دار: ترفندی که می تواند عناصر UI مختلف را از رابط iOS و iPadOS پنهان کند (1.49 دلار از طریق مخزن Havoc)

پشتیبانی منو: یک کتابخانه پلاگین برای منوهای انتخاب iOS (رایگان از طریق مخزن Havoc)

Pastcuts: به جیلبریک‌ها در iOS 13 یا 14 اجازه استفاده می‌دهد میان‌برها در دستگاه‌های iOS 15 ساخته شده‌اند (رایگان از طریق مخزن Havoc – پست بررسی)

ما به پایان جلسه امروز جیلبریک محور رسیدیم، اما به روزرسانی خوانندگان خود در مورد آخرین اخبار در طول این هفته ادامه خواهیم داد.

خلاصه هفته گذشته را از دست می دهید؟ palera1n نیمه بدون اتصال، زنجیره بهره برداری هسته جدید برای iOS 15 و موارد دیگر…

برای اطلاعات بیشتر درباره جیلبریک، موارد زیر را حتما ببینید:

مورد انتظارترین نکته خبری شما در هفته گذشته چه بود؟ شما می توانید در قسمت نظرات پایین به ما اطلاع دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GRbsFG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *