نحوه اضافه کردن متن در فتوشاپ

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ابزار Type یکی از مفیدترین ویژگی های موجود در فتوشاپ است که به شما امکان می دهد هر چیزی را از یک حرف به پاراگراف های متن تنها با چند کلیک اضافه کنید.

چه به دنبال اضافه کردن متن به یک پوستر، یک واترمارک به عکس یا هر چیز دیگری باشید، این راهنما نحوه استفاده از ابزار Type در فتوشاپ را توضیح می دهد.

نه تنها می توانید متن اضافه کنید، بلکه می توانید ، رنگ و اندازه متن خود را نیز با این ابزار تنظیم کنید. حتی می توانید از فونت های Fonts یا از سایت های شخص ثالث مانند DaFont و Google Fonts به فونت های تازه نصب شده دسترسی داشته باشید.

برای یادگیری نحوه افزودن متن در فتوشاپ با استفاده از ابزار Horizontal Type به ادامه مطلب بروید، یا برای نکاتی در مورد نحوه افزودن تایپ عمودی یا چرخاندن متن خود به پایین این صفحه بروید.

آنچه شما نیاز دارید:

  • فتوشاپ
  • اشتراک Creative Cloud
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  GAMA برای به نمایش گذاشتن پیشنهادات پیشگیری و کنترل عفونت در Arab Health

نسخه کوتاه

  1. ابزار Type را انتخاب کنید
  2. در هر نقطه از تصویر خود کلیک کنید
  3. متن خود را وارد کنید
  4. هر گونه تنظیمات را انجام دهید و روی نماد تیک کلیک کنید

نحوه اضافه کردن متن در فتوشاپ

  1. گام
    1

    این نمادی است که در منوی کناری شبیه “T” است. نحوه اضافه کردن متن در فتوشاپ

  2. گام
    2

    در هر نقطه از تصویر خود کلیک کنید

    می‌توانید روی جایی که می‌خواهید متن اضافه کنید کلیک کنید، اما همیشه می‌توانید اندازه آن را تغییر دهید و بعداً اگر در جای اشتباهی قرار داشت، آن را تغییر دهید. نحوه اضافه کردن متن در فتوشاپ

  3. گام
    3

    متن خود را وارد کنید

    اگر بعداً نیاز به تغییر متن دارید، کافی است دوباره روی ابزار Type کلیک کنید و روی قسمت متن کلیک کنید. نحوه اضافه کردن متن در فتوشاپ

  4. گام
    4

    برای ذخیره متن خود روی نماد تیک کلیک کنید

    همچنین می توانید در این مرحله تنظیماتی از جمله تغییر در فونت، اندازه و رنگ متن خود انجام دهید. نحوه اضافه کردن متن در فتوشاپ

عیب یابی

نحوه اضافه کردن متن عمودی

ابزار Type به احتمال زیاد به طور پیش فرض روی حالت افقی تنظیم می شود. برای افزودن متن عمودی، نماد “T” را فشار داده و نگه دارید و به جای آن ابزار نوع عمودی را انتخاب کنید.

نحوه چرخش متن

برای چرخاندن متن، کافیست کلیدهای Ctrl+T/Cmd+T را فشار دهید و موس خود را در اطراف محیط متن قرار دهید تا فلش منحنی را ببینید. سپس برای چرخاندن متن کلیک کرده و بکشید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش برتر برای نادیده گرفتن صدا در یک ویدیو در مک
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NzPvzx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *