نحوه به روز رسانی Apple MagSafe Battery Pack به جدیدترین نرم افزار

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با نحوه به روز رسانی اجباری نرم افزاری که بسته باتری MagSafe اپل برای را تامین می کند، آشنا شوید، تا مطمئن شوید که آخرین ویژگی ها و اصلاحات را دارید.

بسته باتری MagSafe اپل چسبیده به پشت آیفون دیده می شود که در کف دست یک فرد جوان قرار گرفته است، در این تصویر ثابت که از بررسی ویدیویی iDB از این لوازم جانبی گرفته شده است.

یک بسته باتری که توسط یک کوچک تغذیه می شود

ما می پذیریم که ایده اجرای یک باتری قابل حمل از طریق فرآیند به روز رسانی نرم افزار کمی عجیب به نظر می رسد. بالاخره، آن چیزها کامپیوترهای واقعی نیستند، درست است؟

در واقع، بسته باتری مبتنی بر MagSafe خود اپل برای آیفون یک کامپیوتر کوچک در داخل آن تعبیه شده است. این دستگاه از چندین تراشه استفاده می کند که به آن اجازه می دهد عملکرد خود را با خیال راحت انجام دهد و با آیفون شما به گونه ای کار کند که به باتری خود آسیب نرساند. خواندن: نحوه به روز رسانی سیستم عامل Apple AirTag

به عنوان مثال، شما تراشه کنترل رابط خود را برای شارژ سریع از طریق پروتکل USB Power Delivery دارید. همچنین یک تراشه NFC در داخل بسته باتری وجود دارد و یک چیپ دیگر مسئول تنظیم ولتاژ خروجی آداپتور است.

در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه به روز رسانی سیستم عامل بسته باتری Apple MagSafe برای آیفون را به شما نشان دهیم. خواندن: نحوه رفع خاموش نشدن نمایشگر، خوابیدن یا قفل نشدن خودکار آیفون

نحوه به روز رسانی سیستم عامل بسته باتری MagSafe

هیچ رابط به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای بسته باتری MagSafe وجود ندارد. هنگامی که یک سیستم عامل جدید راه اندازی می شود، در نهایت خود را به روز می کند. در این سناریو هیچ اقدامی از طرف شما لازم نیست. به‌روزرسانی‌های MagSafe از طریق هوا ارائه می‌شوند و آیفون شما سیستم‌افزار جدیدی را روی بسته باتری متصل نصب می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هدفون های بند گردن هنوز نمرده اند - و با این قیمت، من عاشق بند ناف هستم

درست همانطور که برای نصب خودکار به‌روزرسانی AirPods باید صبور باشید، در صفحه پشتیبانی اپل نیز آمده است که «به‌روزرسانی میان‌افزار ممکن است حدود یک هفته طول بکشد».

برای به‌روزرسانی اجباری، یک سر کابل را به درگاه لایتنینگ بسته باتری و سر دیگر را به درگاه USB-C Mac یا iPad خود وصل کنید. انجام این کار باعث می شود که به روز رسانی سیستم عامل بلافاصله نصب شود که تکمیل آن پنج دقیقه طول می کشد.

نسخه سیستم عامل را بررسی کنید تا ببینید آیا بسته باتری شما از قبل به روز است یا خیر.

نحوه بررسی نسخه سیستم عامل بسته باتری MagSafe

می‌توانید شماره نسخه بسته باتری Apple MagSafe متصل را در برنامه تنظیمات آیفون خود، در بخش General right About بررسی کنید.

  1. بسته باتری MagSafe خود را به صورت مغناطیسی به پشت آیفون خود وصل کنید.
  2. باز کن تنظیمات برنامه
  3. انتخاب کنید عمومی از لیست ریشه
  4. انتخاب کنید در باره.
  5. در نهایت، ورودی با برچسب را انتخاب کنید بسته باتری MagSafe.

نسخه سیستم عامل فعلی (2.7 تا این لحظه) در این صفحه نمایش داده می شود.

چگونه می‌توانیم به‌روزرسانی‌های بسته باتری MagSafe را ببینیم

https://www.youtube.com/watch?v=l1Gtga0shD4

اپل به شما امکان می‌دهد تا با لمس کردن آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری آیفون خود، ببینید بیشتر بدانید روی صفحه به روز رسانی نرم افزار.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین کیف لپ تاپ برای MacBook Air M2 15 اینچی

اما بدون هیچ گونه رابط کاربری به‌روزرسانی موجود، باید به صفحات پشتیبانی اپل اعتماد کنید. و در حالی که سایر دستگاه های اپل دارای تغییرات در وب هستند، این مورد در مورد بسته باتری MagSafe صدق نمی کند. بهترین عکس بعدی شما احتمالاً این است که مطمئن شوید که عادت روزانه به بازدید از iDB دارید تا از همه چیز مطلع شوید.

چرا در وهله اول بسته باتری MagSafe را به روز کنید؟

درست مانند صاحبان خودروهای تسلا با نصب به‌روزرسانی نرم‌افزاری که عملکرد باتری را بهینه می‌کند، برد بیشتری دریافت می‌کنند، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری از بسته باتری MagSafe اپل معمولاً بهبودهایی در کیفیت زندگی، مانند بهبود عملکرد، به ارمغان می‌آورند.

به عنوان مثال، به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای بسته باتری MagSafe که شماره نسخه را به 2.7.b.0 رساند، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم سریع‌تر با 7.5 وات را به همراه داشت.

هر جا نرم افزار و سخت افزار کامپیوتری وجود داشته باشد، خطاها و مشکلاتی وجود خواهد داشت. با یک به‌روزرسانی سریع نرم‌افزار، می‌توانید آخرین اصلاحات را دریافت کنید تا مطمئن شوید بسته باتری MagSafe شما همانطور که باید کار می‌کند.

بسته باتری MagSafe روی همه آیفون‌ها از خانواده آیفون 12 به بعد کار می‌کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RrfpFe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *