نحوه تغییر روشنایی چراغ قوه در گوشی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه تغییر روشنایی چراغ قوه در گوشی
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

در حالی که اغلب شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدید و مبتکرانه به گوشی‌های هوشمند هستیم، برخی از ویژگی‌های ابتدایی هنوز بخش اصلی ارزش افزوده را تشکیل می‌دهند. یکی از این ویژگی ها چراغ قوه است. همه ما می توانیم قبول کنیم که در بسیاری از موقعیت ها به کمک ما آمده است. با این حال، آیا می دانستید که می توانید روشنایی چراغ قوه گوشی خود را تغییر دهید؟ اگر نه، شما در جای درستی هستید و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

دیگه چی؟ می توانید روشنایی را در و تنظیم کنید. در حالی که دستگاه های و Samsung Galaxy دارای یک روش داخلی برای انجام این کار هستند، در سایر دستگاه های اندرویدی ممکن است مجبور شوید یک برنامه شخص ثالث را دانلود کنید. ما با همه اینها به شما کمک خواهیم کرد. شروع کنیم.

چگونه چراغ قوه را در آیفون روشن تر کنیم

با استفاده از Control Center می توانید به راحتی روشنایی چراغ قوه آیفون خود را تغییر دهید. این یکی از آن ویژگی های مخفی در iOS است که تا زمانی که آن را در جایی مطالعه نکرده باشید، نمی دانید.

مرحله 1: مرکز کنترل را در آیفون خود باز کنید.

  • در آیفون X به بعد: از گوشه سمت راست بالای صفحه به پایین بکشید تا Control Center باز شود.
  • در iPhone SE، iPhone 8 و نسخه‌های قبلی: از لبه پایین صفحه به بالا بکشید تا Control Center باز شود.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ذخیره، دسترسی یا حذف پیش نویس ها در اینستاگرام

گام 2: دکمه چراغ قوه را پیدا خواهید کرد. روی دکمه چراغ قوه ضربه طولانی بزنید. نوار لغزنده روشنایی چراغ قوه را خواهید دید.

مرحله 4: برای افزایش روشنایی چراغ قوه روی نوار لغزنده به سمت بالا بکشید و بالعکس.

به همین راحتی می توانید روشنایی چراغ قوه آیفون خود را تغییر دهید. در ادامه، اجازه دهید نگاهی به نحوه افزایش روشنایی چراغ قوه در دستگاه های اندرویدی بیندازیم.

نحوه تنظیم روشنایی چراغ قوه در گوشی های هوشمند سامسونگ

اگر صاحب یک دستگاه سامسونگ هستید، خوش شانس هستید، زیرا آنها یک گزینه داخلی برای افزایش روشنایی چراغ قوه دارند. درست مانند آیفون، این گزینه به طور مستقیم در کنترل پنل موجود است.

مرحله 1: دستگاه سامسونگ خود را در جهت پایین بکشید.

گام 2: گزینه Torch را خواهید یافت. روی متن «مشعل» در زیر نماد ضربه بزنید.

مرحله 3: اکنون نوار لغزنده روشنایی مشعل را پیدا خواهید کرد. سامسونگ پنج سطح را برای تنظیم روشنایی چراغ قوه به شما پیشنهاد می کند. بنابراین، برای افزایش روشنایی، نوار لغزنده را به سمت راست بکشید.

افزایش روشنایی چراغ قوه در دستگاه سامسونگ به همین راحتی است. اکنون، اجازه دهید نگاهی به نحوه افزایش روشنایی چراغ قوه در سایر دستگاه های دارای اندروید 13 بیندازیم.

نحوه کاهش یا افزایش روشنایی چراغ قوه در سایر دستگاه های اندرویدی

همانطور که برای دستگاه های دیگر، شما نیاز به دانلود یک برنامه شخص ثالث دارید. با این حال، باید از آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 13 یا بالاتر استفاده کنید. به روز رسانی اندروید 13 شامل دو API جدید است – یکی که سطح روشنایی فعلی چراغ قوه ها را تعیین می کند و دیگری که به شما امکان می دهد روشنایی چراغ قوه را تا حداکثر سطح پشتیبانی شده توسط سخت افزار افزایش دهید.

برنامه‌ها می‌توانند از این API برای اضافه کردن ابزارهایی استفاده کنند که به شما در تنظیم و افزایش سطح روشنایی چراغ قوه کمک می‌کنند. با این حال، به دلیل چند محدودیت داخلی که پس از بررسی و آزمایش گزارش شده است، برنامه‌ای که از این API استفاده می‌کند ممکن است در همه دستگاه‌ها کار نکند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Violet Pro می تواند به سیری در آیفون جیلبریک شده شما شخصیت بسیار بیشتری بدهد

این برنامه شخص ثالث Tiramisu نام دارد و در حال حاضر در فروشگاه Play در دسترس نیست. می توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید و آن را در دستگاه اندرویدی خود امتحان کنید. استفاده از آن بسیار ساده است و تنها چیزی که دارد یک نوار لغزنده ساده است که به شما امکان می دهد روشنایی را کنترل کنید.

همچنین می توانید نگاهی به مخزن GitHub تیرامیسو بیندازید.

این همه آن چیزی است که باید در مورد نحوه تغییر روشنایی چراغ قوه در گوشی هوشمند خود بدانید. هنگامی که بخش خوبی از کاربران اندروید به اندروید 13 ارتقا پیدا کردند، امیدواریم این APIها در بین برنامه های شخص ثالث برای افزایش روشنایی چراغ قوه قابل استفاده تر شوند.

با این حال، اگر سؤال دیگری دارید، به بخش بعدی نگاه کنید.

سوالات متداول در مورد افزایش روشنایی چراغ قوه

1. حداکثر روشنایی چراغ قوه در گوشی هوشمند چقدر است؟

چراغ قوه گوشی هوشمند شما می تواند نوری بین 40 تا 50 لومن ساطع کند.

2. اگر روشنایی چراغ قوه در آیفون من کار نکند، چه کار کنم؟

می توانید آیفون خود را ریبوت کنید و اگر گرم است بگذارید کمی خنک شود. با این حال، اگر هیچ چیز کار نمی کند، به راهنمای دقیق ما در مورد نحوه تعمیر چراغ قوه در آیفون نگاه کنید.

3. آیا افزایش روشنایی چراغ قوه باتری گوشی من را خالی می کند؟

بله، ممکن است قابل توجه نباشد، اما این احتمال وجود دارد که باتری شما با حداکثر روشنایی کمی سریعتر تخلیه شود.

روشنایی چراغ قوه را به راحتی تغییر دهید

امیدواریم این راهنما به شما کمک کرده باشد تا روشنایی چراغ قوه دستگاه خود را تنظیم کنید. بنابراین دفعه بعد که به دنبال کلیدهای گمشده، کارت SD، یا چیزی به اندازه کوچک زیر مبل خود هستید، می توانید از ما برای این ترفند سریع تشکر کنید!



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zbMYzD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *