نحوه تغییر لانچر پیش فرض در دستگاه های OnePlus

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه تغییر لانچر پیش فرض در دستگاه های OnePlus
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

وان پلاس برندی است که زمانی علاقه مندان آن را دوست داشتند – و به نظر می رسد این عشق از زمانی که با اوپو ادغام شدند مسیری سراشیبی را طی می کند. این بدان معنی است که سیستم عامل اکسیژن که زمانی مورد توجه قرار می گرفت اکنون با ColourOS جایگزین شده است. اما، اگر طرفدار نیستید و می‌خواهید زیبایی‌شناسی قدیمی‌تر را ابی کنید یا رابط کاربری را تغییر دهید، اولین قدم شما باید تغییر لانچر پیش‌فرض گوشی OnePlus باشد.

در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه لانچر پیش‌فرض دستگاه OnePlus خود را تغییر دهید و به جای آن از لانچر شخص ثالث استفاده کنید. ما همچنین چند دلیل قانع کننده برای انجام آن ارائه خواهیم کرد. علاوه بر این، برخی از لانچرهای مورد علاقه خود را در فروشگاه Play به شما معرفی می کنیم تا تجربه صفحه اصلی شما را بهبود ببخشید. بیا شروع کنیم.

همچنین بخوانید: راه‌انداز OnePlus در مقابل Nova Launcher: اگر تغییر دهید

چرا باید یک لانچر سفارشی را روی دستگاه OnePlus خود نصب کنید؟

در اینجا چند دلیل خوب وجود دارد که چرا اگر راه‌انداز پیش‌فرض گوشی OnePlus خود را تغییر دهید، وضعیت بهتری خواهید داشت.

  • راه‌انداز پیش‌فرض ویژگی‌های زیادی برای سفارشی کردن صفحه اصلی شما ندارد، حداقل نه به اندازه سایر لانچرهای شخص ثالث.
  • ممکن است بخواهید صفحه اصلی خود را طوری بازیابی کنید که شبیه عملکرد Oxygen OS در آن روز باشد.
  • راه‌اندازهای شخص ثالث از بسته‌های آیکون پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید ظاهر نمادهای خود را در تلفن خود تغییر دهید.
  • برنامه‌های ناخواسته را در یک راه‌انداز شخص ثالث پنهان کنید.
  • اگر طرفدار چیدمان نماد برنامه در لانچر پیش‌فرض OnePlus نیستید، و اگر می‌خواهید صفحه اصلی مینیمالیستی‌تری داشته باشید، به لانچرهایی در Play Store نگاه کنید که فقط جنبه‌های مهم را در کانون توجه قرار می‌دهند.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 روش برتر برای رفع باز نشدن لینک ها در گوگل کروم

راه‌انداز پیش‌فرض را در تلفن OnePlus خود تغییر دهید

در اینجا نحوه تغییر راه‌انداز پیش‌فرض گوشی OnePlus آمده است. اما ابتدا برای انجام این کار باید یک لانچر جدید دانلود کنید و تعداد زیادی در پلی استور موجود است. با این حال، اگر به دنبال چند توصیه هستید، ما برخی از آنها را در بخش بعدی این مقاله به شما نشان خواهیم داد. برای نمایش از چمنزار استفاده می کنیم.

مرحله 1: Lawnchair یا هر لانچر دیگری را از فروشگاه Play دانلود کنید.

گام 2: پس از دانلود لانچر، برنامه تنظیمات را باز کنید.

مرحله 3: به پایین بروید و Apps را انتخاب کنید.

مرحله 4: روی برنامه های پیش فرض ضربه بزنید.

مرحله 5: برنامه Home را انتخاب کنید.

مرحله 6: کادر مربوط به راه‌انداز برنامه شخص ثالث تازه دانلود شده را علامت بزنید.

اکنون می روید – برنامه پیش فرض برای صفحه اصلی شما اکنون تغییر کرده است.

به این ترتیب است که راه‌انداز پیش‌فرض OnePlus خود را تغییر می‌دهید. با این حال، اگر به دنبال چند لانچر خوب هستید، برای بررسی چند توصیه لانچر از انتهای ما، بیشتر بخوانید.

3 لانچر اندروید رایگان در فروشگاه Play

مدت‌هاست که از تلفن‌های اندرویدی استفاده می‌کنیم و عاشق این هستیم که چگونه می‌توانید لانچرهای شخص ثالث را دانلود کنید و حس جدید و متفاوتی را در دستگاه خود ایجاد کنید. بنابراین، در اینجا سه ​​لانچر مورد علاقه ما وجود دارد که می توانیم با اطمینان به همه خوانندگان خود توصیه کنیم.

1. پرتاب

Smart Launcher در ششمین نسخه خود قرار دارد و ما از نسخه 1 از آن استفاده می کنیم. این باور نکردنی است که چگونه نحوه حرکت در برنامه ها را در صفحه اصلی خود بهبود می بخشد، و ما دوست داریم که چگونه به طور خودکار برنامه ها را در دسته های مختلف مرتب می کند.

همچنین هر بار که کاغذ دیواری را تغییر می‌دهیم، با رنگ‌های کاغذ دیواری ما مطابقت دارد. به اسکرین شات های زیر نگاهی بیندازید، ببینید آیا مطابق میل شماست یا نه و آن را دانلود کنید!

2. صندلی چمن

معرفی خطوط پیکسل توسط گوگل، نحوه کار لانچر پیش فرض را تغییر داد. آنها از شر دکمه کشوی برنامه های سنتی خلاص شدند و اکنون باید برای راه اندازی برنامه ها انگشت خود را به سمت بالا بکشید. همچنین دارای یک ویجت آب و هوای فانتزی و یک جلوه شفاف برای پس‌زمینه راه‌انداز برنامه بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین راه برای بررسی اینکه آیا آیفون شما تحت گارانتی است یا خیر

این خیلی از ما را هیجان زده کرد، اما مشکل این بود که این لانچر فقط برای دستگاه های پیکسل در دسترس بود. صندلی چمنزار را وارد کنید – راه‌حلی برای این ناامیدی به سرعت راه‌اندازی شد، و از آن زمان ما از این راه‌انداز برای شبیه‌سازی تجربه پرتاب Pixel در دستگاه خود استفاده کرده‌ایم.

3. پرتاب نیاگارا

اگر آیتم ها و نمادهای زیادی را در صفحه اصلی خود دوست ندارید، Niagara Launcher را دوست خواهید داشت. این به شما کمک می کند بر روی آنچه دقیقاً نیاز دارید تمرکز کنید، زیرا به شما امکان می دهد فقط پنج برنامه مهم را در صفحه اصلی خود انتخاب کنید.

علاوه بر این، اعلان ها را در صفحه اصلی شما به نمایش می گذارد تا بتوانید به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین رویکرد منحصربه‌فردی به راه‌انداز برنامه دارد و آنها به صورت عمودی و حروف الفبا مرتب شده‌اند. اگر می خواهید تجربه کاربری خود را در اندروید به روز کنید، این همان است.

در حالی که اینها توصیه‌های ما بودند، در اینجا لیستی از توصیه‌های مختلف راه‌انداز اندروید ما آمده است.

شما بروید. وقتی می‌خواهید راه‌انداز صفحه اصلی پیش‌فرض را در دستگاه‌های OnePlus تغییر دهید، این همه چیزی است که باید بدانید.

سؤالات متداول در مورد راه‌انداز پیش‌فرض OnePlus

1. آیا لانچر OxygenOS همان لانچر ColorOS است؟

بله، جدا از چند تفاوت، لانچر OxygenOS همان لانچر ColorOS موجود در گوشی های هوشمند Oppo است.

2. آیا لانچرهای شخص ثالث باتری گوشی من را خالی می کنند؟

لانچرهای محبوب شخص ثالث کاملاً بهینه‌سازی شده‌اند و نمی‌توانند باتری اضافی گوشی شما را خالی کنند.

با عرض پوزش OnePlus، ما به دنبال مقداری اکسیژن هستیم

این درست است – ما از OnePlus به خاطر آنچه که هستند متنفر نیستیم، اما فقط یک ناامیدی در انتقال وجود دارد و ممکن است فقط چند ویژگی را از OxygenOS اصلی بخواهیم.

با این حال، با OnePlus 11، ما احساس می کنیم که OnePlus ممکن است به رستگاری اشاره کند و به دنیا بگوید که هنوز به نتیجه نرسیده است. ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که از این به بعد یک مسیر صعودی برای آنها باشد!



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vgi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *