نحوه تغییر نام هات اسپات شخصی در آیفون

زمان مطالعه: 2 دقیقه

وقتی به تنظیمات آیفون می روید و روی Personal Hotspot ضربه می زنید، فقط گزینه تغییر رمز عبور hotspot را می بینید نه نام آن. اما اگر می خواهید نام هات اسپات آیفون خود را تغییر دهید، باید نام اصلی آیفون خود را تغییر دهید. این بسیار آسان است، و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه.

نمایش نام هات اسپات شخصی آیفون جدید در مک

چرا نام Hotspot شخصی را تغییر دهید؟

اگر می‌خواهید در مکانی شلوغ به هات اسپات خود متصل شوید، با داشتن یک نام عمومی مانند «آیفون” ممکن است گیج کننده باشد زیرا ممکن است چندین نقطه باز با همین نام وجود داشته باشد. به طور مشابه، اگر چندین دستگاه iOS دارید، ممکن است نام همه آنها فقط «آیفون” یا “اسم شما آیفون” در چنین شرایطی، تغییر نام Personal Hotspot به شما کمک می کند آیفونی را که می خواهید به آن متصل شوید شناسایی کنید.

نام Hotspot شخصی یا تلفن همراه را تغییر دهید

  1. باز کن تنظیمات برنامه و ضربه بزنید عمومی.
  2. ضربه زدن در باره و ضربه بزنید نام رشته.
  3. نام جدید را تایپ کنید و روی آن ضربه بزنید انجام شده دکمه روی

نام آیفون را در تنظیمات تغییر دهید تا نام Hotspot شخصی نیز تغییر کند

این نام جدید نحوه شناسایی آیفون شما از این پس است. از این نام جدید برای همه تنظیمات از جمله AirDrop و Personal Hotspot استفاده خواهد کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 بهترین راه برای متن خطی در مایکروسافت اکسل

با رفتن به آیفون می توانید این موضوع را تأیید کنید تنظیمات > هات اسپات شخصی. اگر گزینه را نمی بینید، به تنظیمات > سلولی (یا داده تلفن همراه) > هات اسپات شخصی. در اینجا نام نقطه اتصال تغییر یافته خود را خواهید دید. این نام اکنون در دستگاه‌های دیگر هنگام تغییر برای ظاهر می‌شود به دیگران اجازه بپیوندند فعال شده است.

نام جدید هات اسپات شخصی آیفون

بعدی را بررسی کنید:

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aCPOSA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *