نحوه تماشای جام جهانی 2022

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمتر از یک هفته تا تاریخ شروع جام جهانی 2022 باقی مانده است، و اگرچه ایالات متحده هنوز به اندازه سایر نقاط جهان از فوتبال (فوتبال) عصبانی نیست، هنوز هم هواداران زیادی در ایالت وجود دارند که نمی خواهند برای از دست دادن هر یک از عمل! این در حال شکل گیری یک تورنمنت عالی است، بنابراین اگر می خواهید بدانید چه زمانی، کجا و چگونه جام جهانی 2022 را تماشا کنید، به خواندن ادامه دهید!

برنامه جام جهانی 2022

برنامه جام جهانی 2022 یکشنبه 20 نوامبر ساعت 11 صبح به وقت شرقی آغاز می شود و کشور میزبان قطر به مصاف اکوادور می رود. نهایی جام جهانی 2022 یکشنبه 18 دسامبر ساعت 10 صبح به وقت شرقی برگزار خواهد شد. ایالات متحده در اولین بازی خود در روز دوشنبه 21 نوامبر ساعت 14 به وقت شرق به مصاف ولز خواهد رفت. برای زمان شروع تمام 64 بازی، وب سایت فیفا را بررسی کنید.

نحوه تماشای جام جهانی 2022

در ایالات متحده، Fox دارای حقوق زبان انگلیسی برای تمام بازی‌های جام جهانی است، برخی از مسابقات از Fox و برخی از FS1 پخش می‌شوند. همچنین می توانید مسابقات را به صورت آنلاین در FoxSports.com تماشا کنید، اما باید با ارائه دهنده خود وارد شوید. مسابقات با تفسیر اسپانیایی در Telemundo و Peacock، پلت فرم استریم NBC پخش خواهد شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مرحله اولیه 2023: IRL بازگشته است

همچنین می‌توانید مسابقات را از طریق برخی از خدمات پخش زنده تلویزیونی اصلی تماشا کنید. با این حال، برخی از شبکه های موجود به محل زندگی شما بستگی دارد، بنابراین باید با استفاده از پیوندهای زیر بررسی کنید.

کدام کشورها در جام جهانی 2022 حضور دارند؟

قبل از مرحله حذفی مسابقات، تیم های مقدماتی با سایر تیم های گروه خود بازی خواهند کرد. این هشت گروه هستند:

گروه الف: اکوادور، هلند، قطر، سنگال

گروه B: انگلستان، جمهوری اسلامی ایران، ایالات متحده آمریکا، ولز

گروه C: آرژانتین، مکزیک، لهستان، عربستان سعودی

گروه D: استرالیا، دانمارک، فرانسه، تونس

گروه E: کاستاریکا، آلمان، ژاپن، اسپانیا

گروه F: بلژیک، کانادا، کرواسی، مراکش

گروه G: برزیل، کامرون، صربستان، سوئیس

گروه H: غنا، جمهوری کره، پرتغال، اروگوئه

نحوه تماشای آنلاین جام جهانی 2022 در هر کجا که هستید

اگر در طول جام جهانی در ایالات متحده نخواهید بود یا اگر در محل کار یا مدرسه هستید و سرویس پخش مورد نظر شما توسط شبکه مسدود شده است، VPN Proxy One Pro برای شما عالی خواهد بود. این برنامه – که برای ، iOS، ویندوز و macOS در دسترس است – به شما این امکان را می‌دهد که هرگونه محدودیت جغرافیایی/شبکه‌ای را دور بزنید، بنابراین می‌توانید هر بازی را بدون نگرانی تماشا کنید!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خاموش کردن اعلان تایپ در اسنپ چت

البته، مزایای زیادی برای استفاده از VPN وجود دارد – از جمله امنیت و حریم خصوصی اضافه شده. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد VPN Proxy One Pro و ادعای دسترسی کامل 7 روزه خود امتحان رایگان، روی دکمه زیر کلیک کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QcOoDS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *