نحوه خاموش کردن تبلیغات در اینستاگرام: راهنمای دقیق

زمان مطالعه: 11 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه خاموش کردن تبلیغات در اینستاگرام: راهنمای دقیق
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

آیا از تبلیغات مزاحم یا بی ربط اینستاگرام خسته شده اید و می خواهید آنها را از فید اینستاگرام خود حذف کنید؟ شما جای درست آمده اید! در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه تبلیغات را در اینستاگرام خاموش کنید و یک تجربه وبگردی یکپارچه داشته باشید.

نحوه غیرفعال کردن تبلیغات در اینستاگرام

برای اکثر افراد، اینستاگرام مکانی برای ارتباط با دوستان، خانواده و سایر افراد همفکر است. با این حال، این پلتفرم خانه بسیاری از تبلیغات و محتوای حمایت شده است که به طور ذاتی تجربه کلی را مختل می کند. علاوه بر این، برخی از تبلیغات ممکن است مرتبط نباشند و آزاردهنده تر شوند.

با خاموش کردن تبلیغات در اینستاگرام، می‌توانید این حواس‌پرتی‌ها را از بین ببرید و تجربه مرور لذت‌بخش‌تری داشته باشید. بنابراین، بدون بحث بیشتر، بیایید به مقاله شیرجه بزنیم.

توجه داشته باشید: تمام روش ها و مراحلی که در این مقاله به اشتراک گذاشتیم برای دستگاه های اندروید و iOS کار می کنند. با این حال، ما مراحل را با استفاده از یک دستگاه Android نشان خواهیم داد.

چگونه از شر تبلیغات اینستاگرام خلاص شویم

اگر تبلیغات زیادی در اینستاگرام می بینید، غیرفعال کردن یا مسدود کردن برخی از آنها تجربه اپلیکیشن شما را افزایش می دهد. راه های مختلفی برای خلاص شدن از شر تبلیغات اینستاگرام وجود دارد و ما همه راه های ممکن را برای شما فهرست کرده ایم که می توانید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید.

۱- تبلیغات اینستاگرام را مخفی کنید

یکی از رایج ترین راه های غیرفعال کردن تبلیغات در اینستاگرام این است که آنها را از نمایش در فید اینستاگرام خود مخفی کنید. مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: اینستاگرام را در دستگاه Android یا iOS خود راه اندازی کنید و روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست حمایت شده که دوست ندارید ضربه بزنید.

گام 2: از صفحه پایین، روی Hide ad ضربه بزنید و وقتی از شما پرسیده شد، “چرا این تبلیغ را پنهان می کنید؟” مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید

علامت‌گذاری یک آگهی به‌عنوان نامناسب یا نامربوط، احتمال اینکه دوباره در فید شما ظاهر شود را کاهش می‌دهد، یا ممکن است به سادگی تعداد دفعات مشاهده آن را کاهش دهد.

اگر حتی پس از پنهان شدن، همان آگهی نامناسب از همان شرکت یا برند به شما نشان داده شد، به خواندن ادامه دهید.

2. گزارش تبلیغات در اینستاگرام

اگر آگهی یا حسابی را مشاهده کردید که تبلیغاتی را منتشر می کند که مطابق با دستورالعمل های انجمن نیست، می توانید آنها را به اینستاگرام گزارش دهید. در اینجا چگونه است.

مرحله 1: اینستاگرام را در دستگاه اندروید یا iOS خود راه اندازی کنید و روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست ضربه بزنید.

گام 2: از صفحه پایین، روی گزارش آگهی ضربه بزنید و وقتی از شما پرسیده شد «چرا این آگهی را گزارش می‌دهید؟» مناسب ترین گزینه را از لیست انتخاب کنید.

اطمینان حاصل کنید که گزارش شما معقول است و در مورد تبلیغات به دروغ گزارش نمی دهید. اگر چنین هستید، این عمل ممکن است ذاتاً بر اعتبار حساب شما در اینستاگرام تأثیر بگذارد.

اگر فکر می‌کنید تبلیغ هیچ دستورالعملی از انجمن را نقض نکرده است اما نمی‌خواهید آن را در فید اینستاگرام خود ببینید، به خواندن ادامه دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک مخاطب را در آیفون خود بی صدا کنیم

3. حساب های برند را مسدود کنید

مسدود کردن اکانت برند آن را از اینستاگرام حذف نمی کند. فقط از نمایش و نتایج جستجو حذف می شود و فید و تبلیغات شما شخصی سازی می شود. مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: اینستاگرام را راه اندازی کنید و وقتی با پست حمایت شده ای مواجه شدید که می خواهید بلاک کنید، روی نام شرکت یا برند در بالای پست حمایت شده ضربه بزنید.

شما به برند تبلیغاتی منتقل خواهید شد.

گام 2: روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای نمایه ضربه بزنید.

مرحله 3: از صفحه پایین، Block را انتخاب کنید.

مرحله 4: در صفحه بعدی، دو گزینه خواهید داشت: مسدود کردن حساب و هر حساب جدیدی که شرکت ممکن است ایجاد کند، یا فقط حساب خاص را مسدود کنید، یکی را انتخاب کنید و روی Block ضربه بزنید.

توجه داشته باشید: ما با دومی می رویم، یعنی اکانت خاص را مسدود می کنیم.

یکی را انتخاب کنید و روی Block ضربه بزنید

با این کار تبلیغات صفحه خاص از فید اینستاگرام شما حذف می شود. اگر چندین آگهی برای مسدود کردن دارید، ممکن است مجبور شوید مراحل بالا را تکرار کنید.

همچنین بخوانید: نحوه اضافه کردن زیرنویس یا زیرنویس به حلقه‌ها و استوری‌های اینستاگرام

نحوه مخفی کردن تبلیغات قرقره در اینستاگرام

مخفی کردن تبلیغات از Reels در اینستاگرام با مخفی کردن یک پست تفاوتی ندارد. مراحل کمی متفاوت است اما به طور کلی یکسان است. مراحل زیر را بررسی کنید.

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را اجرا کنید و به Reels بروید.

گام 2: همانطور که در میان قرقره ها مرور می کنید و با حلقه حمایت شده مواجه می شوید که دوست ندارید، روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست پایین پست ضربه بزنید.

مرحله 3: از صفحه پایین، روی Hide ad ضربه بزنید.

مرحله 4: وقتی از شما پرسیده شد “چرا این تبلیغ را پنهان می کنید؟” مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید

توجه داشته باشید: اگر تبلیغ دستورالعمل‌های انجمن را نقض می‌کند، می‌توانید آن را نیز گزارش دهید.

علامت‌گذاری یک آگهی به‌عنوان نامناسب یا نامربوط، احتمال اینکه دوباره در فید Reels ظاهر شود را کاهش می‌دهد یا ممکن است دفعات مشاهده آن را کاهش دهد.

اکنون که می‌دانید چگونه پست‌ها یا حلقه‌ها را در اینستاگرام مخفی، مسدود یا گزارش کنید، ممکن است بخواهید بدانید که چگونه با مسدود کردن یک تبلیغ‌کننده خاص، تجربه اینستاگرام خود را شخصی‌سازی کنید. به خواندن ادامه دهید.

نحوه غیرفعال کردن تبلیغات شخصی شده در اینستاگرام با مسدود کردن تبلیغ کنندگان خاص

رفت و برگشت برای مخفی کردن یا مسدود کردن تبلیغات در اینستاگرام سخت است. در عوض، مسدود کردن منبع یا تغییر تجربه تبلیغات خود در اینستاگرام بسیار ساده تر است.

توجه داشته باشید: برای اینکه این روش کار کند باید حساب های و اینستاگرام خود را پیوند داده باشید. پس از اتمام، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

اگر به دلایلی نمی‌خواهید حساب‌های خود را متصل کنید، این روش را نادیده بگیرید و به روش بعدی بروید.

مرحله 1: برنامه را اجرا کنید و روی نماد تصویر نمایه خود ضربه بزنید.

گام 2: در صفحه بعدی، به پایین بروید و «تنظیمات و حریم خصوصی» را انتخاب کنید. از منوی کشویی، تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله 3: در بخش تبلیغات، تنظیمات برگزیده آگهی را انتخاب کنید و در قسمت «تبلیغ‌کنندگانی که اخیراً دیده‌اید» به تبلیغ‌کنندگان بروید.

مرحله 4: روی Hide Ads در کنار نام شرکت یا برند ضربه بزنید تا تبلیغات آنها مسدود شود.

علاوه بر مسدود کردن تبلیغ‌کنندگان، می‌توانید موضوعات تبلیغاتی را که ممکن است دیگر به آن‌ها علاقه داشته باشید یا به آن‌ها علاقه نداشته باشید، تغییر دهید. مراحل زیر را ادامه دهید.

مرحله 5: در زیر صفحه تنظیمات برگزیده آگهی، موضوعات آگهی را انتخاب کنید.

مرحله 6: در قسمت موضوعات آگهی، روی «مشاهده و مدیریت موضوعات» ضربه بزنید.

مرحله 7: در صفحه بعدی که می‌گوید «موضوعات تبلیغاتی که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از آن‌ها برای دسترسی به شما استفاده کنند»، در میان موضوعات پیمایش کنید و روی موردی که به شما مربوط نیست ضربه بزنید. از صفحه پایین، گزینه See less را انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نکات مهم برای استفاده از Bold، Italic، MonoSpaced و Strikethrough در WhatsApp

خودشه. تنظیمات برگزیده شما به طور خودکار ذخیره می شود و در پروفایل های فیس بوک و اینستاگرام شما اعمال می شود.

نحوه مشاهده تبلیغات اینستاگرامی که با آنها تعامل داشته اید

اینستاگرام در تلاش است تا به کاربران خود یک تجربه تبلیغاتی شخصی با کنترل بیشتر ارائه دهد. اگر می‌خواهید تبلیغات خاصی را در اینستاگرام ببینید یا مسدود کنید، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را راه اندازی کنید و از ناوبری پایین به پروفایل خود بروید.

گام 2: روی نماد سه خط افقی در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و از صفحه پایین، تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله 3: در صفحه تنظیمات، به پایین صفحه تبلیغات بروید و در صفحه بعدی، فعالیت آگهی را انتخاب کنید.

همه تبلیغاتی را که در 90 روز گذشته با آنها تعامل داشته‌اید، مشاهده خواهید کرد. آنها را مرور کنید و اگر نمی خواهید تبلیغ خاصی در اینستاگرام ظاهر نشود، مراحل زیر را ادامه دهید.

مرحله 4: روی نام شرکت یا برند زیر صفحه فعالیت آگهی ضربه بزنید و به نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه بروید.

مرحله 5: از صفحه پایین، Block را انتخاب کنید.

مرحله 6: در صفحه بعدی، دو گزینه خواهید داشت: مسدود کردن حساب و هر حساب جدیدی که شرکت ممکن است ایجاد کند، یا فقط حساب خاص را مسدود کنید، یکی را انتخاب کنید و روی Block ضربه بزنید.

توجه داشته باشید: ما با دومی می رویم، یعنی فقط حساب خاص را مسدود می کنیم. اگر تبلیغ دستورالعمل‌های انجمن را نقض می‌کند، می‌توانید آن را مسدود کرده و گزارش دهید.

تبلیغ از فید اینستاگرام شما حذف خواهد شد. اگر چندین آگهی برای مسدود کردن دارید، مراحل بالا را تکرار کنید. اگر سؤالی دارید که ما در مقاله به آن اشاره نکردیم، بخش سؤالات متداول زیر را بررسی کنید.

سوالات متداول در مورد مسدود کردن تبلیغات اینستاگرام

1. آیا می توان هر تبلیغی را در اینستاگرام مسدود کرد؟

مسدود کردن کامل هر تبلیغ در اینستاگرام امکان پذیر نیست زیرا مدل کسب و کار اینستاگرام به شدت به تبلیغات متکی است. با این حال، راه هایی وجود دارد که با استفاده از روش های ذکر شده در بالا، تعداد تبلیغاتی که مشاهده می کنید کاهش دهید.

علاوه بر این، برخی از افزونه های مرورگر مسدودکننده تبلیغات ممکن است برای مسدود کردن برخی از تبلیغات اینستاگرام کار کنند. با این حال، اینستاگرام به طور مداوم کدهای خود را به روز می کند و برخی از مسدود کننده های تبلیغات ممکن است نتوانند با این تغییرات هماهنگی داشته باشند و در نتیجه برخی از تبلیغات همچنان در این پلتفرم ظاهر می شوند.

2. علت رد شدن تبلیغات اینستاگرام چیست؟

سیاست تبلیغاتی اینستاگرام، برندها را ملزم می کند که آن را دنبال کنند، در غیر این صورت ممکن است تبلیغات آنها رد شود. اگر تبلیغ توهین‌آمیز باشد، محصولات یا خدمات ممنوعه را تبلیغ کند، حاوی اطلاعات گمراه‌کننده باشد یا بدون اجازه دارای حق چاپ باشد، ممکن است رد شود. تبلیغاتی که افراد خردسال را هدف قرار می دهند یا از مسائل حساس اجتماعی یا سیاسی سوء استفاده می کنند نیز ممکن است رد شوند.

علاوه بر این، اینستاگرام دستورالعمل هایی برای محتوای تبلیغاتی مانند اندازه و قالب مورد نیاز دارد. برای پذیرفته شدن، تبلیغات باید معیارهای خاصی را داشته باشند، مانند داشتن یک فراخوان روشن برای اقدام و مرتبط بودن با مخاطب مورد نظر. همچنین، تبلیغ‌کنندگان باید از خط‌مشی محتوای برند اینستاگرام که ترویج خشونت، سخنان نفرت‌انگیز یا فعالیت‌های غیرقانونی را ممنوع می‌کند، پیروی کنند.

پاک کردن تبلیغات در اینستاگرام

خاموش کردن تبلیغات در اینستاگرام می تواند راهی مفید برای ساده کردن تجربه شما در پلتفرم و جلوگیری از تبلیغات نامربوط یا مزاحم باشد. چه به دنبال تمرکز بر روی محتوای خاصی باشید و چه بخواهید حواس پرتی را کاهش دهید، توانایی خاموش کردن تبلیغات به شما کنترل بیشتری بر تجربه اینستاگرام خود می دهد. همچنین ممکن است بخواهید نحوه تنظیم مجدد پست های اینستاگرام بدون حذف آنها را بخوانید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ipPFvk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *