نحوه لغو فالو در فیس بوک: 3 روش برای پاک کردن NewsFeed

زمان مطالعه: 4 دقیقه

آیا می خواهید بدانید چگونه در فیس بوک لغو فالو کنید؟ در اینجا نحوه پاکسازی فید اخبار خود آورده شده است. هنگامی که دوستان خود را در فیس بوک اضافه می کنید، به طور خودکار فردی را دنبال می کنید. همچنین می توانید این گزینه را داشته باشید که افراد را بدون دوستی در فیس بوک با توجه به تنظیمات مجاز آنها دنبال کنید.

دنبال کردن افراد در فیس بوک به شما این امکان را می دهد که پست های آنها را در فید خبری خود ببینید و با آنها تعامل داشته باشید. اما اگر آنها بیش از حد فحش های سیاسی آزاردهنده یا چیزهای دیگری که شما را آزار می دهد ارسال می کنند، می توانید به سادگی آنها را لغو دنبال کنید.

وقتی در آنفالو می کنید چه اتفاقی می افتد؟ فیس بوک به طور کامل نمایش پست ها و داستان های خود را در فید شما متوقف خواهد کرد.

توجه داشته باشید: لغو فالو کردن در فیس بوک با مسدود کردن یا لغو دوستی یک فرد متفاوت است. لغو دنبال کردن آنها هیچ اعلانی برای اطلاع دادن به آنها ارسال نمی کند و همچنان یادآور تولد آنها را دریافت خواهید کرد.

لغو فالو کردن در فیس بوک بر ویژگی ها تأثیری نخواهد گذاشت. آنها همچنان می توانند پیام دهند، نظر بدهند یا پست های شما را لایک کنند. همین امر در مورد کسی که شما را آنفالو می کند نیز صدق می کند. می‌توانید تنظیمات را تغییر دهید تا زمانی که دوباره روی دکمه دنبال کردن کلیک کنید تا پست‌ها و داستان‌های آنها را در فید خود دریافت کنید. هنگامی که شما فردی را در فیس بوک دنبال می کنید/آنفالو می کنید هیچ کس مطلع نمی شود.

خلاصه

در اینجا خلاصه ای سریع از نحوه لغو فالو کردن در فیس بوک آورده شده است:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جدیدترین بازی RPG Stray Gods نویسنده عصر اژدها با اثر عجیب و غریب دومینوی تاریخ انتشار به تعویق افتاد

✓ کلیک کنید منوی 3 نقطه و انتخاب کنید لغو دنبال کردن در پست شخصی که می خواهید همین کار را انجام دهید.

✓ مکان یابی کنید ذیل و آن را انتخاب کنید تا نشان داده شود لغو دنبال کردن در صفحه شخص

آیا میدانستید؟

ما افرادی را تشویق می‌کنیم که از ویژگی «unfollow» در فیسبوک استفاده می‌کنند. ما فکر می‌کنیم که تجربه کاربر را در صورت نیاز بسیار بهتر می‌کند.»

آدام موسری، مدیر مدیریت محصول در فیس بوک.

همچنین بخوانید: چگونه بفهمیم کسی شما را در فیس بوک بلاک کرده است؟

چگونه در فیسبوک آنفالو کنیم؟

در اینجا چند راه حل برای لغو فالو کردن شخصی در فیس بوک وجود دارد. می‌توانید آن‌ها را از پست، فید خبری یا مستقیماً از صفحه نمایه‌شان لغو دنبال کنید.

کسی را از پست فیس بوک لغو فالو کنید

را پیدا کرده و انتخاب کنید پست توسط شخصی که دوست دارید فالو کنید می توانید این کار را با کاوش در فید خبری خود یا مراجعه مستقیم به نمایه آنها انجام دهید.

اکنون می توانید انتخاب کنید 3 نقطه در سمت راست بالای پست خود.

انتخاب کنید لغو فالو، و هیچ پست یا داستانی از آنها در فید فیس بوک خود نخواهید دید. (اما شما هنوز دوست هستید)

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا می خواهید اکانت Threads اینستاگرام خود را حذف کنید؟ در اینجا راه های حل وجود دارد

توجه داشته باشید: لغو فالو کردن روشی ملایم تر برای مسدود کردن یا لغو دوستی آنها در فیس بوک است. پست‌ها و داستان‌های شما همچنان برای آن‌ها قابل مشاهده است، مگر اینکه شما را لغو فالو کنند.

لغو فالو کردن شخصی از صفحه نمایه فیس بوک

صفحه نمایه شخصی را که دوست دارید لغو فالو کنید جستجو و باز کنید.

مکان نما خود را روی گزینه ای به نام قرار دهید دوستان نزدیک پیام FB آنها (اگر با تلفن همراه هستید، 3 نقطه زیر عکس نمایه آنها را انتخاب کنید)

حالا انتخاب کنید لغو فالو، و شما تمام شده اید.

لغو فالو کردن فردی از فید خبری فیسبوک

از صفحه نمایه خود دیدن کنید و روی دکمه فلش رو به پایین در منوی بالا کلیک کنید. (اگر از استفاده می کنید، سه خط افقی را انتخاب کنید.)

انتخاب کنید تنظیمات برگزیده فید خبری. (در برنامه، روی تنظیمات و حریم خصوصی > فید یا تنظیمات برگزیده فید خبری ضربه بزنید)

حالا کلیک کنید افراد و گروه ها را لغو دنبال کنید برای مخفی کردن پست های خود

دوستی را که دوست دارید لغو فالو کنید انتخاب کنید و انتخاب کنید انجام شده.

نکته بالا: همچنین می توانید به جای لغو فالو کردن دوستان خود در فیس بوک، ویژگی Snooze را انتخاب کنید تا بتوانید به جای اینکه برای همیشه آنها را از فید حذف کنید، 30 روز استراحت کنید.

دیگه چی!

اکنون که می دانید چگونه در فیس بوک لغو فالو کنید، می توانید با رفتن به تنظیمات برگزیده فید خبری در تنظیمات و سپس انتخاب آن ها را دنبال کنید. دوباره با افراد و گروه هایی که فالوو نکرده اید ارتباط برقرار کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pIpVHX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *