نحوه محو کردن پس زمینه در تماس های ویدیویی واتس اپ در آیفون و اندروید

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه محو کردن پس زمینه در تماس های ویدیویی در و اندروید
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

در دنیای پس از همه‌گیری، تماس‌های ویدیویی اهمیت خود را در زندگی روزمره ما پیدا کرده‌اند. با این حال، همه ما در موقعیت‌هایی بوده‌ایم که تماس ویدیویی داشته‌ایم، اما مطمئن نیستیم که آیا پس‌زمینه برای دیدن دیگران مناسب است یا خیر. در حالی که محو کردن پس‌زمینه یک ویژگی محبوب در زوم یا Google Meet است، آیا می‌دانستید که می‌توانید پس‌زمینه را در تماس ویدیویی WhatsApp نیز محو کنید؟

محو کردن پس‌زمینه در تماس ویدیویی واتس‌اپ

در این مرحله، ممکن است در حال جستجو در منوی تنظیمات در واتس اپ برای یافتن این ویژگی باشید. اما شما این ویژگی را پیدا نخواهید کرد. به این دلیل است که می‌توانید پس‌زمینه تماس‌های ویدیویی WhatsApp را با استفاده از راه‌حل‌های خارجی محو کنید.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید این کار را در گوشی آیفون یا گلکسی همراه با الزامات انجام دهید. شروع کنیم.

نحوه محو کردن پس‌زمینه تماس ویدیویی واتس‌اپ در آیفون

می‌توانید پس‌زمینه تماس ویدیویی WhatsApp خود را مستقیماً از مرکز کنترل در آیفون محو کنید. با این حال، برای اجرای این ویژگی باید در تماس ویدیویی باشید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه اضافه کردن یادآوری برای پست ها و استوری های اینستاگرام در برنامه موبایل

توجه داشته باشید: برای استفاده از این ویژگی، به یک آیفون XR یا جدیدتر (شامل ژن SE 2 و جدیدتر) با سیستم عامل iOS 15 یا بالاتر نیاز دارید.

مرحله 1: هنگامی که در حال تماس ویدیویی WhatsApp هستید، انگشت خود را از گوشه سمت راست بالا به پایین بکشید تا مرکز کنترل باز شود.

گام 2: روی Effects ضربه بزنید.

مرحله 3: روی نماد پرتره ضربه بزنید تا روشن شود.

این کار پس‌زمینه واتس‌اپ شما را محو می‌کند و فقط صورت شما را در فوکوس نگه می‌دارد. اجازه دهید اکنون نگاهی بیاندازیم به اینکه چگونه می توانید این افکت را در واتس اپ برای اندروید اضافه کنید.

محو کردن پس‌زمینه تماس‌های ویدیویی واتس‌اپ در گوشی‌های گلکسی سامسونگ

خوب، متأسفانه، این ویژگی در دستگاه های دیگری غیر از دستگاه های ساخته شده توسط سامسونگ در دسترس نیست. علاوه بر این، به نظر می‌رسد هیچ راه‌حلی برای آن وجود ندارد و تنها می‌توان امیدوار بود که واتس‌اپ ویژگی محو کردن پس‌زمینه را در به‌روزرسانی آینده اضافه کند.

اما خبر خوب این است که اگر صاحب یک گوشی سامسونگ گلکسی هستید، تحت پوشش هستید. در اینجا نحوه محو کردن پس‌زمینه تماس ویدیویی WhatsApp در دستگاه Samsung Galaxy آورده شده است.

مرحله 1: برنامه تنظیمات را باز کنید.

گام 2: برای یافتن و انتخاب ویژگی های پیشرفته به پایین بروید.

مرحله 3: ضامن جلوه های تماس ویدیویی را روشن کنید و همان را انتخاب کنید تا منوی تنظیمات باز شود.

مرحله 4: مجموعه ای از گزینه ها برای افزودن جلوه های پس زمینه به تماس ویدیویی واتس اپ شما وجود دارد. در صورت تمایل می توانید رنگ یا تصویر پس زمینه را اضافه کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر فونت پیش فرض در برگه های گوگل: 3 روش آسان

این ویژگی در دستگاه‌های گلکسی سامسونگ از تمام برنامه‌هایی که به شما امکان تماس ویدیویی را می‌دهند پشتیبانی می‌کند. در تصویر بالا می‌بینید که از Google Meet و WhatsApp پشتیبانی می‌کند، بنابراین از رفتن به منوی تنظیمات هر برنامه تماس ویدیویی برای محو کردن پس‌زمینه جلوگیری می‌کند.

به این ترتیب پس‌زمینه تماس ویدیویی WhatsApp در دستگاه‌های آیفون و اندروید را محو می‌کنید. اما اگر سؤال بیشتری در مورد تماس های ویدیویی WhatsApp دارید، به بخش سؤالات متداول زیر نگاه کنید.

سوالات متداول در مورد تماس های ویدیویی WhatsApp

1. آیا واتساپ بتا قابلیت محو کردن پس‌زمینه تماس‌های ویدیویی را دارد؟

خیر، واتساپ بتا ویژگی داخلی برای محو کردن پس‌زمینه تماس‌های ویدیویی ندارد.

2. آیا تماس تصویری واتس اپ ایمن است؟

بله، تماس‌های ویدیویی واتس‌اپ با توجه به رمزگذاری سرتاسری امن هستند.

3. آیا کسی می تواند ویدیوی شما را در تماس ویدیویی WhatsApp ضبط کند؟

هیچ ویژگی داخلی برای ضبط تماس‌های ویدیویی در واتس‌اپ وجود ندارد، اما می‌توان از برنامه‌های ضبط صفحه شخص ثالث برای ضبط ویدیو در تماس‌های ویدیویی WhatsApp استفاده کرد.

در فوکوس بمانید

همه ما سعی کرده‌ایم در آشپزخانه، رستوران، پارک یا حتی یک خیابان شلوغ که پس‌زمینه بیش از حد حواس‌تان را پرت می‌کند، تماس‌های ویدیویی داشته باشیم. این ویژگی برای محو کردن پس‌زمینه تماس‌های ویدیویی واتس‌اپ مفید خواهد بود، اما فقط برای تکرار، واتس‌اپ، اگر گوش می‌دهید، لطفاً این ویژگی را اضافه کنید تا همه کاربران اندروید نیز از آن استفاده کنند!



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DowbJJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *