نحوه مخفی کردن قرقره ها در فیس بوک روی دسکتاپ یا موبایل

زمان مطالعه: 8 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه مخفی کردن قرقره ها در فیس بوک روی یا موبایل
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

ویژگی Reels فیس بوک به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای کوتاهی شبیه به TikTok ایجاد و به اشتراک بگذارند. در حالی که برخی از کاربران ممکن است از دیدن حلقه‌های دوستان و صفحات مورد علاقه خود لذت ببرند، برخی دیگر ممکن است آن‌ها را پرت‌کننده یا وقت‌گیر بدانند. اگر در دسته دوم قرار می گیرید، ما اینجا هستیم تا شما را راهنمایی کنیم که چگونه حلقه ها را در فیس بوک مخفی کنید و فقط محتوای مورد علاقه خود را ببینید.

نحوه مخفی کردن قرقره ها در فیس بوک

از زمان نوشتن این راهنما، نمی‌توانید تمام حلقه‌ها را از فیس‌بوک خود حذف یا پنهان کنید. شما فقط می توانید آن را در فید فیس بوک خود پنهان کنید. این همچنین به شلوغ کردن فید خبری فیس بوک و تمرکز روی محتوایی که می خواهید ببینید کمک می کند. بیایید بدون بحث بیشتر شروع کنیم.

نحوه حذف قرقره ها در فیس بوک

مراحل حذف Reels در فیس بوک ساده و مشابه برای دسکتاپ و موبایل است. همراه بخوانید.

توجه داشته باشید: برای اهداف نمایشی، ما به سراغ دسکتاپ می رویم.

مرحله 1: فیس بوک را روی رایانه شخصی یا دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.

فیس بوک را در رایانه شخصی خود باز کنید

گام 2: به پایین بروید تا بخش «قرارها و ویدیوهای کوتاه» را ببینید. روی نماد سه نقطه در گوشه قسمت ضربه بزنید یا کلیک کنید.

روی نماد سه نقطه ضربه بزنید یا کلیک کنید

مرحله 3: از گزینه های منو گزینه Hide را انتخاب کنید.

پنهان کردن را انتخاب کنید

خودشه. صرف نظر از اینکه آیا از دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه به تنظیمات دسترسی دارید، حلقه‌های فیسبوک را با موفقیت حذف کرده یا پنهان کرده‌اید.

علاوه بر این، می توانید پخش خودکار فیلم ها یا حلقه ها را غیرفعال کنید. به سادگی، به منو > تنظیمات و حریم خصوصی > روی Settings > Media > Never Autoplay Media > ضربه بزنید.

اگر نمی‌خواهید حلقه‌ها را از فیس‌بوک حذف کنید، اما می‌خواهید تنظیمات حریم خصوصی را در حلقه‌های خود تغییر دهید، به خواندن ادامه دهید.

چگونه حلقه های فیس بوک خود را مخفی کنید

مخفی کردن حلقه های فیس بوک از دوستان منتخب فیس بوک شبیه به تغییر تنظیمات حریم خصوصی برای مخفی کردن پست های منتشر شده در فیس بوک است. برای درک بهتر، ما همچنین شما را در مورد نحوه ارسال حلقه‌ها و تغییر تنظیمات حریم خصوصی راهنمایی می‌کنیم. دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای عدم نمایش تولدها در برنامه تقویم در آیفون

مرحله 1: برنامه را در دستگاه یا iOS خود باز کنید.

گام 2: از بالا، روی دکمه + (plus) ضربه بزنید و Reel را انتخاب کنید.

مرحله 3: اکنون ویدیویی را که می خواهید به عنوان حلقه آپلود کنید انتخاب کنید، ویرایش های لازم را انجام دهید و روی Next ضربه بزنید.

مرحله 4: وقتی ویرایش را تمام کردید و به صفحه حلقه جدید رسیدید، روی گزینه‌های زیر «چه کسی می‌تواند این را ببیند؟» ضربه بزنید.

مرحله 5: در صفحه مخاطبان Reels، دوستان را انتخاب کنید تا از دیدن هر کسی که دوست شما نیست جلوگیری کنید.

توجه داشته باشید: اگر می خواهید حلقه ها را از افراد خاصی در لیست دوستان خود پنهان کنید، Friends به جز را انتخاب کنید و افراد را انتخاب کنید.

مرحله 6: می‌توانید با علامت زدن کادری که می‌گوید «تنظیم مخاطبان پیش‌فرض برای حلقه‌ها»، مخاطبان انتخاب‌شده را به‌عنوان پیش‌فرض برای همه حلقه‌های آینده قرار دهید.

مرحله 7: روی دکمه «ذخیره مخاطبان پیش فرض» ضربه بزنید.

توجه داشته باشید، اگر مخاطب پیش‌فرض تنظیم نکرده باشید، دکمه «ذخیره مخاطبان پیش‌فرض» قابل مشاهده نخواهد بود. برای ذخیره تنظیمات می توانید روی فلش عقب ضربه بزنید.

مرحله 8: در نهایت بر روی دکمه اشتراک‌گذاری اکنون ضربه بزنید.

به این ترتیب، قرقره هایی که در فیس بوک به اشتراک می گذارید در پشت تنظیمات حریم خصوصی شما پنهان می شوند. اگر کسی نیستید که قرقره ها را پست می کنید اما مصرف می کنید. برای اینکه بدانید چگونه قرقره هایی را که دوست ندارید پنهان کنید، به خواندن ادامه دهید.

چگونه حلقه ای را که دوست ندارید پنهان کنید

فیس بوک دارای محتوای متنوعی است و همه چیز برای همه مناسب نیست. بنابراین، اگر با یک Reel مواجه شدید که دوست ندارید و نمی خواهید نوع محتوا در فید Reel شما تکرار شود، مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: برنامه Facebook را در دستگاه Android یا iOS خود باز کنید.

گام 2: از نوار پیمایش بالا به تب Watch بروید.

مرحله 3: در زیر تب Watch، روی حلقه ها ضربه بزنید.

اگر از قبل اینجا هستید و می‌خواهید یک قرقره را پنهان کنید، مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 4: به حلقه ای که دوست ندارید بروید و روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

مرحله 5: از صفحه پایین، گزینه Hide reel را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید: همچنین می توانید یک جایگزین مانند نمایش بیشتر یا نمایش کمتر انتخاب کنید. همانطور که به نظر می رسد، این گزینه الگوریتم فیس بوک را قادر می سازد تا حلقه های مشابه بیشتری را فشار دهد.

شما بروید. شما به سرعت و کارآمد حلقه هایی را که دوست ندارید پنهان کرده اید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ارسال پیام در واتساپ از آیفون، اندروید، وب و دسکتاپ

این مورد زمانی بود که شما محتوای یک صفحه یا شخص خاصی را دوست نداشتید. اگر نمی‌خواهید محتوای یک شخص یا صفحه را در حلقه‌های فیسبوک خود دنبال کنید یا مشاهده کنید، به روش زیر بروید.

چگونه حلقه ها را از افراد یا صفحات در فیس بوک مسدود کنیم

مسدود کردن قرقره ها از یک شخص یا یک صفحه در فیس بوک همان مسیری را دنبال می کند که مسدود کردن یک نفر در فیس بوک. مراحل برای دسکتاپ و موبایل یکسان است. مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید.

توجه داشته باشید: ما فرض می کنیم که شما در حال حاضر در بخش قرقره ها هستید.

مرحله 1: از صفحه Reels در تلفن همراه یا دسکتاپ خود، روی صفحه یا نام شخص ضربه بزنید.

روی صفحه یا نام شخص ضربه بزنید

شما در نمایه شخص یا صفحه قرار خواهید گرفت.

گام 2: روی نماد سه نقطه کلیک کنید.

روی نماد سه نقطه (موبایل) ضربه بزنید

مرحله 3: از منوی کشویی، Block را انتخاب کنید.

Block را انتخاب کنید

مرحله 4: در پنجره بازشو، برای تأیید انتخاب خود، کلیک کنید یا ضربه بزنید.

برای تأیید انتخاب خود کلیک کنید یا ضربه بزنید

شما بروید. شما حلقه ها را از افراد یا صفحات بر اساس ترجیح خود مسدود کرده اید. اکنون مراحل را برای تمام صفحات یا افرادی که می خواهید مسدود کنید، تکرار کنید. اگر موردی وجود دارد که در بالا از پرداختن به آن غافل شدیم، بخش سؤالات متداول را در زیر بررسی کنید.

سوالات متداول در مورد پنهان کردن قرقره ها از فیس بوک

1. آیا قرقره ها برای همه قابل مشاهده هستند؟

به‌طور پیش‌فرض، حلقه‌های فیس‌بوک برای همه، حتی کسانی که دوست شما نیستند، قابل مشاهده است. با این حال، می‌توانید با تغییر تنظیمات حریم خصوصی، افرادی را که می‌توانند حلقه‌های شما را مشاهده کنند، محدود کنید.

2. آیا کسی می تواند بداند که من Reel آنها را تماشا کردم؟

خیر، فیس بوک زمانی که کسی Reel خود را مشاهده می کند به کاربران اطلاع نمی دهد. تا زمانی که Reel را دوست نداشته باشید، نظر دهید یا به اشتراک بگذارید، شخصی که آن را پست کرده است نمی تواند بگوید که شما آن را تماشا کرده اید یا خیر.

با قرقره ها جدا شوید

حلقه‌های فیس‌بوک می‌توانند بسیار زیاد باشند، یا ممکن است به آن‌ها علاقه‌ای نداشته باشید، بنابراین پنهان کردن آن‌ها از فید خبری شما می‌تواند راه‌حل مؤثری باشد. چه از برنامه فیس بوک یا وب سایت استفاده کنید، پنهان کردن قرقره ها آسان است. با دنبال کردن مراحل ذکر شده در این مقاله، می توانید بدون حواس پرتی Reels از یک تجربه شخصی و لذت بخش تر از فیس بوک لذت ببرید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GYW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *