نحوه نمایش رابط تماس تمام صفحه در آیفون

زمان مطالعه: 3 دقیقه

هنگامی که در حالی که قفل شما باز است، تماس تلفنی یا تماس FaceTime دریافت می کنید، اعلان تماس به صورت یک بنر کوچک در بالای صفحه نمایش داده می شود.

اما اگر این رابط کاربری فشرده تماس را دوست ندارید و می‌خواهید تماس‌های ورودی را به‌عنوان یک هشدار تمام صفحه، با سبز بزرگ دریافت کنید، چه تایید کنید دکمه و قرمز کاهش می یابد دکمه؟ تغییر آن بسیار آسان است و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه.

بنر فشرده تماس و صفحه تماس کامل در آیفون

نحوه دریافت تماس های تلفنی ورودی به صورت تمام صفحه

  1. باز کن تنظیمات برنامه در آیفون شما
  2. به پایین اسکرول کنید و ضربه بزنید تلفن.
  3. اصابت تماس های دریافتی.
  4. انتخاب کنید تمام صفحه.

سه اسکرین شات نشان می دهد که چگونه آیفون را طوری تنظیم کنیم که تماس ورودی را به جای یک بنر کوچک در بالای صفحه نمایش دهد.

از این پس، زمانی که قفل آیفون شما باز است، تماس ورودی تمام صفحه را پوشش می دهد. موارد زیر را نشان خواهد داد:

مهم: حتی اگر از رابط کاربری تماس بنری فشرده استفاده می کنید، می توانید اعلان تماس را پایین بکشید، و تماس را در کل صفحه با تمام کنترل ها نشان می دهد. اما هنوز دلایلی وجود دارد که آیفون خود را طوری تنظیم کنید که تماس های دریافتی را به صورت تمام صفحه نمایش دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برای افزودن مخاطب به واتس اپ در آیفون

چرا تماس های آیفون را به صورت تمام صفحه دریافت کنید؟

1) بنر تماس جمع و جور UI در بالای صفحه آیفون باقی می ماند و اگر دست های کوچکی دارید، ممکن است هنگام استفاده از تلفن با یک دست، دسترسی به آن دشوار باشد. پایین آوردن بنر تماس به رفع این مشکل کمک می کند.

2) برخی از افراد ممکن است در دیدن بنر کوچک، نام مخاطب با کوچک و زدن دکمه‌های پذیرش یا رد تماس کوچک مشکل داشته باشند. بنابراین، اگر برای والدین، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایتان آیفون تنظیم می‌کنید، این تغییر کوچک تضمین می‌کند که آن‌ها می‌توانند به راحتی تماس‌ها را دریافت کنند.

3) یک فرد کم بینا ممکن است قادر به شناسایی و ضربه زدن به کوچک نباشد تایید کنید یا کاهش می یابد دکمه ها به دلیل سایر عناصر موجود در نزدیکی صفحه نمایش. رابط تماس تمام صفحه این سردرگمی را برطرف می کند و همه چیز را متمایزتر می کند.

4) بنر کوچک تماس تلفنی، تصویر مخاطب را به صورت یک تصویر کوچک نشان می دهد. بنابراین اگر می‌خواهید هنگام تماس فرد، عکس او را در تمام صفحه ببینید، باید از بنر تماس تمام صفحه استفاده کنید.

آیا روی رابط تماس Lock Screen تأثیر می گذارد؟

نه، اینطور نیست. صفحه قفل همیشه “برای پاسخ دادن اسلاید کنید” بدون در نظر گرفتن گزینه ای که در مراحل بالا انتخاب می کنید، رابط تماس بگیرید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع عدم نمایش تمام لیست‌ها در بازار فیسبوک

با صفحه قفل آیفون تماس بگیرید که رابط اسلاید برای پاسخگویی را نشان می دهد

آیا این تنظیم نحوه نمایش اعلان‌های تماس آیفون را در مک من تغییر می‌دهد؟

خیر. می‌توانید آیفون خود را طوری پیکربندی کنید که تماس‌های تلفنی دریافتی خود را در مک خود نشان دهد. با این حال، همیشه به عنوان یک بنر کوچک در گوشه سمت راست بالای مک شما ظاهر می شود. شما نمی توانید آن را مجبور کنید که کل صفحه مک را بگیرد.

بنر تماس آیفون در مک

شما همچنین دوست خواهید داشت:

تصویر اول: کورتنی کوک برای Unsplash.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/led
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *