نحوه ورود خودکار در ویندوز 11

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه ورود خودکار در 11
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

هنگام ورود به رایانه خود، ویندوز از شما می خواهد که رمز عبور یا پین را برای احراز هویت وارد کنید. با این حال، اگر امنیت نگران کننده نیست، فعال کردن ویژگی ورود خودکار در ویندوز می تواند شما را از مشکل وارد کردن رمز عبور یا پین خود در هر زمانی که می خواهید از رایانه خود استفاده کنید، نجات دهد.

غیرفعال کردن نیاز به احراز هویت در ویندوز، فرآیند ورود را ساده می کند و به شما امکان می دهد فوراً به کار خود برسید. در این پست، شما را با مراحل فعال کردن قابلیت ورود خودکار در ویندوز 11 آشنا خواهیم کرد. بنابراین، بیایید شروع کنیم.

آیا باید ورود خودکار را در رایانه خود فعال کنید

اگرچه فعال کردن ورود خودکار در ویندوز گزینه مناسبی به نظر می رسد، اما ممکن است برای همه گزینه ایمن نباشد. به عنوان مثال، غیرفعال کردن الزامات ورود به سیستم در یک رایانه کاری می‌تواند داده‌های شما را در معرض دید هر کسی که به آن دسترسی فیزیکی دارد، قرار دهد. همچنین، اگر دستگاه شما مفقود یا دزدیده شود، ممکن است اطلاعات شما را در معرض خطر قرار دهد.

با این حال، فعال کردن ویژگی ورود خودکار ایده بدی نیست اگر این یک رایانه شخصی است و شما تنها کسی هستید که از آن استفاده می کنید. اگر علاقه مند به انجام این کار هستید، در اینجا نحوه ورود خودکار به ویندوز 11 آورده شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تحقیقات نگرش پزشکان را به نقش فناوری در پاکسازی عقب ماندگی ها برجسته می کند

نحوه فعال کردن ورود خودکار در ویندوز 11

فعال کردن لاگین خودکار در ویندوز یک فرآیند دو مرحله ای است. ابتدا باید ویژگی Hello را در رایانه خود غیرفعال کنید. پس از آن، می توانید تنظیمات حساب کاربری را در دستگاه خود تغییر دهید تا در هنگام ورود نیاز به احراز هویت حذف شود. در اینجا مراحل برای همان است.

Windows Hello را غیرفعال کنید

مرحله 1: منوی Start را باز کنید و روی نماد چرخ دنده کلیک کنید تا برنامه تنظیمات راه اندازی شود.

گام 2: حساب ها را از نوار کناری سمت چپ انتخاب کنید.

مرحله 3: در قسمت سمت راست روی گزینه های Sign-in کلیک کنید.

مرحله 4: به تنظیمات اضافی بروید. سپس کلید کنار «برای امنیت بهتر، فقط اجازه ورود به Windows Hello را برای حساب‌های مایکروسافت در این دستگاه» غیرفعال کنید.

مرحله 5: روی منوی کشویی کنار «اگر نبوده‌اید، چه زمانی باید ویندوز از شما بخواهد دوباره وارد شوید» کلیک کرده و هرگز را انتخاب کنید.

مرحله 6: در مرحله بعد، روی پین (Windows Hello) کلیک کنید تا آن را بزرگ کنید و روی دکمه Remove کلیک کنید.

مرحله 7: برای تایید دوباره Remove را انتخاب کنید.

مرحله 8: در پنجره امنیتی ویندوز، رمز عبور حساب خود را وارد کنید و سپس روی OK کلیک کنید.

تنظیمات حساب کاربری را برای فعال کردن ورود خودکار تغییر دهید

پس از اینکه ویژگی Windows Hello را در دستگاه خود غیرفعال کردید، می‌توانید از مراحل زیر برای غیرفعال کردن نیاز به احراز هویت در هنگام ورود استفاده کنید.

مرحله 1: روی نماد Start کلیک راست کرده و از لیست Run را انتخاب کنید.

گام 2: تایپ کنید netplwiz در قسمت Open و Enter را فشار دهید.

مرحله 3: وقتی فرمان User Account Control (UAC) ظاهر شد، Yes را انتخاب کنید.

مرحله 4: در پنجره User Accounts، تیک گزینه ‘Users must enter a user name and password to use this computer' را بردارید و روی Apply کلیک کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گوگل به تازگی با گوشی های اندروید زندگی را برای کاربران ویندوز 11 بسیار آسان کرده است

مرحله 5: نام کاربری و رمز عبور خود را در پنجره «ورود خودکار» وارد کرده و OK را بزنید.

هنگامی که رایانه خود را مجدداً راه اندازی می کنید، ویندوز دیگر از شما رمز عبور یا پین نمی خواهد و به طور خودکار وارد سیستم می شوید.

اگر گزینه «کاربران باید نام کاربری و رمز عبور وارد کنند» وجود ندارد، چه باید کرد

اگر گزینه «کاربران برای استفاده از این رایانه باید نام کاربری و رمز عبور وارد کنند» در پنجره حساب‌های کاربری ظاهر نمی‌شود، باید نگران تغییر چند فایل رجیستری باشید.

همانطور که می دانید، فایل های رجیستری روی رایانه شخصی شما حاوی تنظیمات حیاتی برای ویندوز و برنامه های آن هستند. از این رو، بهتر است قبل از انجام تغییرات زیر از تمام فایل های رجیستری نسخه پشتیبان تهیه کنید یا یک نقطه ابی ایجاد کنید.

مرحله 1: روی نماد جستجو در نوار وظیفه کلیک کنید، تایپ کنید ویرایشگر رجیستری در کادر، و Run as administrator را انتخاب کنید.

گام 2: وقتی فرمان User Account Control (UAC) ظاهر شد، Yes را انتخاب کنید.

مرحله 3: در پنجره ویرایشگر رجیستری، مسیر زیر را در نوار آدرس پیست کرده و Enter را فشار دهید.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\PasswordLess\Device

مرحله 4: روی DevicePasswordLessBuildVersion DWORD در قسمت سمت راست دوبار کلیک کنید و در قسمت Value data عدد 0 را وارد کنید. سپس، روی OK کلیک کنید.

پس از انجام مراحل بالا، دوباره تنظیمات حساب کاربری را باز کرده و تیک گزینه «کاربران برای استفاده از این رایانه باید نام کاربری و رمز عبور وارد کنند» را بردارید (به مراحل بالا مراجعه کنید). پس از آن، باید بتوانید از صفحه ورود به سیستم در ویندوز 11 عبور کنید.

با تایپ رمزهای عبور خداحافظی کنید

هنگامی که ویژگی ورود خودکار را فعال کردید، باید بتوانید از صفحه ورود به سیستم در رایانه ویندوز خود صرفنظر کنید. مجدداً، فقط در صورتی باید این کار را انجام دهید که دستگاه شما در مکانی امن باشد و افراد غیرمجاز نتوانند به آن دسترسی داشته باشند.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KHc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *