نرخ های بهره بالاتر، داستان بازگشت فین تک را تقویت می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم نرخ های بهره بالاتر، داستان بازگشت فین تک را تقویت می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در حالی که به سرعت در حال افزایش است نرخ‌های بهره در ایالات متحده باعث سقوط بیش از چند مؤسسه مالی شده است، گروهی از شرکت‌های معروف فین‌تک نشانه‌هایی از بازگشت را منتشر می‌کنند.

هر دو Coinbase و Robinhood درآمدی بهتر از حد انتظار را در سه ماهه اول گزارش کردند. این خبر خوشایند برای حامیان و کارمندان هر دو شرکت است، که پس از کاهش آن بادهای همه گیر، شاهد افزایش سرسام آور سهام آنها در طول کووید و مخزن بودند.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


هیچ داستان بازگشتی بر اساس یک عامل واحد ساخته نشده است. همیشه چیزهای بیشتری در وجود دارد. اما ترکیب درآمد در حال تغییر در کوین‌بیس و رابین‌هود به وضوح نشان می‌دهد که توانایی آن‌ها برای ایجاد مقادیر قابل توجه درآمد از موجودی‌های نقدی (و معادل ارز دیجیتال) بازی را به نفع آنها تغییر می‌دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین بازی نینتندو سوییچ زیر 20 دلار که باید دریافت کنید

مطالعه عملکرد شرکت های عمومی یک راه عالی برای درک بهتر آنچه در آن بخش از بازار اتفاق می افتد است، بنابراین این همان کاری است که ما امروز با Coinbase و Robinhood انجام می دهیم. مثل همیشه، آنچه را که یاد گرفته ایم به استارت آپ ها ربط می دهیم. ستون امروز را پاسخی به عذاب و تیرگی مداوم این روزها در اطراف فین تک در نظر بگیرید.

قدرت پول نقد گرانتر

همانطور که می دانید، زمانی که نرخ بهره افزایش می یابد، وام گرفتن پول گران تر است و بالعکس. بنابراین، برای بانک ها و اتحادیه های اعتباری، افزایش نرخ بهره بیش از حد مطلوب است. برای چشم انداز، در نظر بگیرید که درآمد خالص بهره در ولز فارگو در سه ماهه اول به 13.3 میلیارد دلار رسیده است که 45 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. این یک مقدار زیادی پولی که بانک می تواند خرج کند، پس انداز کند یا سرمایه گذاری کند.

وضعیت برای استارتاپ‌های فین‌تک که در سال‌های اخیر عمومی شدند، کمی متفاوت است. آنها از پول نقد پول در می آورند، اما تمرکز کمتری روی وام دارند، به این معنی که شانس زیادی برای درآمد خالص بهره دارند.

بیایید مشاهده کنیم که چگونه این کار برای رابینهود انجام می شود. در سه ماهه اول، درآمد مبتنی بر تراکنش Robinhood – جریان درآمدی که به بازارهای عمومی منتقل شد – به 207 میلیون دلار رسید، در حالی که درآمد خالص بهره کمی بالاتر به 208 میلیون دلار رسید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 بهترین پیشنهاد بازی در تعطیلات: بازی های ویدیویی، کنسول ها و موارد دیگر

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/FJDdst
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *