نسخه ی نمایشی تزریق توییک در iOS 16.1.1، palera1n با پشتیبانی از iOS 16 و موارد دیگر…

زمان مطالعه: 5 دقیقه

iDB به دقت تحولات جامعه فرار از زندان از جمله انتشار ترفندهای جیلبریک و سایر موضوعات مرتبط را در طول هفته رصد می کند تا اخبار را در زمان واقعی گزارش کند، اما ما همچنین هر آخر هفته زمانی را پیدا می کنیم تا همه چیز را برای خوانندگان خود در یک پست راحت جمع کنیم.

جمع بندی هفتگی اخبار فرار از زندان

بنابراین اگر فکر می‌کنید ممکن است چیزی را از هفته گذشته مرتبط با موضوعات ذکر شده در بالا از دست داده باشید، به جای درستی آمده‌اید، زیرا این مقاله درباره موضوعات خبری جیلبریک محوری که در هفته دوشنبه گزارش داده‌ایم بحث می‌کند. 21 نوامبرخیابان تا یکشنبه 27 نوامبرهفتم.

مطالب مهم این هفته


palera1n برای دریافت پشتیبانی از iOS 16

لوگوی هدر palera1n.

تیم جیلبریک palera1n در روز پنجشنبه روز شکرگزاری اعلام کرد که احتمالاً به زودی پشتیبانی از iOS و iPadOS 16 به جیلبریک مبتنی بر توسعه‌دهندگان برای دستگاه‌های A9-A11 اضافه خواهد شد.

این خبر پس از توسعه دهنده اصلی منتشر شد @itsnebulalol تزریق ترفند کاری مشترک در دستگاه iOS 16.

شما می توانید در مورد آنچه اتفاق می افتد و آنچه گفته شد در پست کامل خبری ما بیشتر بدانید.

تزریق توییک در iOS 16.1.1

@itsnebulalol یک پنجره ترمینال را به اشتراک می گذارد که آیفون 8 جیلبریک شده را با iOS 16.1.1 با تزریق توییک نشان می دهد.

@itsnebulalolیک توسعه‌دهنده جیلبریک palera1n برای دستگاه‌های A9-A11 که دارای iOS یا iPadOS 15.x هستند، در آخر هفته گذشته در 8 دارای iOS 16.1.1، تزریق توییک و خواندن و نوشتن هسته را نشان داد.

در حالی که این کار از اکسپلویت checkm8 مبتنی بر سخت‌افزار بوتروم ارجمند فقط برای برخی از گوشی‌های قدیمی استفاده می‌کند، اما با توجه به سخت‌تر شدن جیلبریک با جدیدترین کاهش‌های امنیتی ، هنوز یک گام در مسیر درست است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  حمایت از نوآوری های امیدبخش علوم زیستی

می توانید در مورد آن بیشتر بدانید @itsnebulalolآخرین دستاورد در پست کامل خبری ما.

Legizmo Kincaid آزاد شد

فرآیند جفت شدن Legizmo Kincaid.

Legizmo Kincaid، بسته ای که به کاربران iOS 15 اجازه می دهد ساعت های اپل واچ های پشتیبانی نشده watchOS 9 را با آیفون های خود جفت کنند، اکنون در مخزن Chariz برای دستگاه های جیلبریک شده در دسترس است و اولین بسته ای است که امکان جفت شدن Apple Watch Ultra با دستگاه های iOS 15 را فراهم می کند. .

Legizmo Kincaid هم از جیلبریک های بدون ریشه و هم بدون ریشه پشتیبانی می کند و حتی می تواند از طریق TrollStore بر روی دستگاه های زندانی شده برای کسانی که هنوز جیلبریک در iOS 15 ندارند نصب شود.

شما می توانید در مورد نسخه Legizmo Kincaid در پست خبری کامل ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نشانگر باتری iOS 16 در گوشی های جیلبریک

ترفند آمپر جیلبریک.

اگر می خواهید نشانگر سطح باتری مبتنی بر نوار وضعیت ارتقا یافته iOS 16 را در دستگاه جیلبریک شده iOS 14 یا 15 خود داشته باشید، ترفند جدید جیلبریک Ampere می تواند همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

این توییک درصد باتری عددی را به خود نماد اضافه می‌کند و تشخیص میزان خالی شدن باتری شما را آسان‌تر می‌کند. وقتی می‌توانید این ویژگی را در حال حاضر داشته باشید، چرا به‌روزرسانی کنید؟

می توانید در پست بررسی کامل ما درباره Ampere اطلاعات بیشتری کسب کنید.

TrollStore با رفع اشکال به روز شد

لوگوی ترول استور

ابزار امضای دائمی TrollStore چندین بار در هفته گذشته به نسخه های 1.4.1، 1.4.2 و 1.4.3 با یک سری رفع اشکال برای رفع مشکلات ارائه شده در نسخه جدید نسخه 1.4 به روز شد و نسخه جدیدی را معرفی کرد. روش FuguInstall برای برنامه ها.

بعداً، نسخه 1.4.4 برای بازگرداندن روش FuguInstall منتشر شد، زیرا ثابت شد که برای استفاده نامحدود بسیار باگ است. اکنون دوباره از روش نصب اصلی به جای آن استفاده می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  iOS 17 به شما امکان می دهد اسکرین شات های اسکرول را در برنامه Photos آیفون ذخیره کنید

ما در پست‌های جداگانه به جزئیات در مورد چیزهای جدید در این به‌روزرسانی‌ها می‌پردازیم، بنابراین بهتر است در آنجا درباره آنها اطلاعاتی کسب کنید.

هرزنامه AirDrop خودکار AirTroller

ابزار ارسال هرزنامه AirTroller AirDrop برای iOS.

فقط برای اهداف آموزشی و آموزشی، برنامه جدید AirTroller برای TrollStore و گوشی های جیلبریک به کاربران این امکان را می دهد که به طور خودکار دستگاه های سازگار را با پاپ آپ های AirDrop اسپم کنند.

در حالی که به اشتراک گذاشتن خنده در مورد چیزی مانند این می تواند سرگرم کننده باشد، مهم است که در انجام آن زیاده روی نکنید یا به خاطر حفظ دوستان خود قصد فعالیت های مخرب نداشته باشید.

در پست بررسی کامل ما می‌توانید درباره AirTroller و نحوه عملکرد آن بیشتر بدانید.

بهترین ترفندهای جیلبریک تایپ

بهترین ترفندهای جیلبریک تایپ برای iOS 14.

ما برخی از مواردی را که معتقدیم بهترین ترفندهای جیلبریک برای بهبود تجربه کاربر تایپ در دستگاه‌های جیلبریک شده iOS و iPadOS 14 هستند، گردآوری کرده‌ایم.

چه در حال تلاش برای آسان‌تر کردن ارسال پیامک به افراد یا نوشتن رمان در اسناد در حین حرکت باشید، این خلاصه برای شماست.

برای جزئیات بیشتر می توانید آنچه را که در پست جمع بندی کامل ما فهرست شده است، بررسی کنید.

همه چیزهای دیگر از این هفته

کریسمس: نمادهای الهام گرفته از کریسمس را در نوار وضعیت گوشی جیلبریک شما قرار می دهد (رایگان از طریق مخزن ElioFegh – پست بررسی)

بدون علامت: وارد کردن فایل‌های میانبر بدون امضا در دستگاه‌های iOS 15 جیلبریک شده (رایگان از طریق مخزن Havoc – پست بررسی)

این ما را به پایان جمع‌بندی این هفته می‌رساند، اما قول می‌دهیم که یک هفته دیگر از امروز با جمع‌بندی مشابه این هفته بازگردیم، البته با محتوای جدید که هفته کاری آینده را منعکس می‌کند.

خلاصه هفته گذشته را از دست می دهید؟ نحوه استفاده از palera1n، Cheyote که در سال 2022 عرضه نمی شود، و موارد دیگر…

اگر می‌خواهید چیزهای جالب بیشتری نصب کنید، در اینجا جمع‌آوری‌های ترفند جیلبریک وجود دارد:

نکته مورد علاقه شما در هفته گذشته با محوریت جیلبریک چیست؟ در قسمت نظرات پایین به ما اطلاع دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mVC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *