نظرسنجی PA Consulting فرصت های پذیرش فناوری را برجسته می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

نظرسنجی جهانی PA Consulting از 550 رهبر در سراسر مراقبت های بهداشتی دولتی و خصوصی نشان داد که تقریباً دو سوم (65٪) عدم درک سیستم ها و مسیرهای مراقبت های بهداشتی توسط medtech و pharma را به عنوان کندی پذیرش در پنج سال آینده می دانند.

از آنجایی که NHS همچنان با چالش‌هایی در جذب و حفظ کارکنان مراقبت‌های بهداشتی مورد نیاز بیمارستان‌ها مواجه است، تعداد ترخیص‌های تاخیری به سرعت افزایش می‌یابد و درمان‌های پیشگیرانه و شخصی‌شده به سن بلوغ می‌رسند، فرصت ارائه نتایج مراقبت‌های بهداشتی بهتر با مهاجرت مراقبت‌ها از بیمارستان‌ها به خانه‌ها به طور گسترده شناخته شده است. .

بار فزاینده بیماری و شرایط مزمن، همراه با پیری جمعیت، هزینه ها را افزایش داده و بر نتایج سلامتی تأثیر گذاشته است. علیرغم اینکه پاسخ دهندگان جهانی به نظرسنجی PA معتقدند انتقال مراقبت از بیمارستان به خانه به کاهش افزایش هزینه های مراقبت های بهداشتی در سه سال آینده کمک می کند، تحقیقات PA نشان دهنده عدم درک، همکاری و توسعه مشترک بین ذینفعان است. در حالی که رهبران مراقبت های بهداشتی عدم درک پزشکی و داروسازی از سیستم های مراقبت های بهداشتی را بزرگترین مانع می دانند، متخصصان بهداشت و مراقبت از زیرساخت های توسعه نیافته، پیامدهای فنی و مالی و تأثیر بالینی و شهرت احتیاط می کنند.

این گزارش به چهار مرحله کلیدی اشاره می کند که می تواند انتقال از بیمارستان به مراقبت خانگی را تسریع بخشد:

  1. درگیر کردن همه ذینفعان برای تعریف مشترک مراقبت های آینده. طراحی مشترک محصولات و خدمات با شرکا و بیماران کلیدی است. تمرکز بر نتایج، نه تجهیزات، و بر نیازهای مردم، نه فناوری، نتایج بیماران را بهبود می بخشد. در یکی از مناطق شورای شهر، این رویکرد شاهد بوده است که آشکارسازهای پوشیدنی، حسگرهای و دستگاه‌های GPS شخصی از شرایط مختلف بهداشتی در خانه پشتیبانی می‌کنند و 30 میلیون پوند سود خالص مالی به همراه دارند.
  2. از طریق تجربه متمایز شوید. تجارب بهتر، ایمن‌تر و آسان‌تر را برای بیماران و متخصصان ایجاد کنید. بیماران قدرت دارند – نگرش آنها اثربخشی درمان را دیکته می کند و مسیر مراقبت را تغییر می دهد. برای مثال، در دیالیز کلیوی، بیماران برای کاهش زمان صرف شده در کلینیک‌ها و تغییر فعال محل مراقبت، از دستگاه‌های دیالیز برای استفاده در خانه خواستند.
  3. دیجیتال را با نیت مستقر کنید. راه حل های دیجیتالی به احتمال زیاد در جایی که پیوند واضحی بین راه حل و ارزش وجود دارد، مورد پذیرش گسترده قرار می گیرند. برای مثال، درمان‌های دیجیتال نسخه‌ای جدید (PDT)، به بازنگری در مراقبت‌های روانی فعلی کمک می‌کنند. PDTها جلسات با اولویت پایین‌تر را قادر می‌سازند که از طریق یک برنامه تکمیل شوند، لیست‌های انتظار طولانی را کاهش می‌دهند و در عین حال به روانشناسان یا روانپزشکان اجازه می‌دهند روی بیماران حاد تمرکز کنند.
  4. مقدار را نشان دهید. کیفیت زندگی بیمار، برابری سلامت، و تأثیر جامعه جنبه های کلیدی درک جدید از ارزش است. نتایج سلامت بهتر به دلیل تغییر مکان مراقبت، به نفع بیماران بوده و فشار بر پزشکان را کاهش می دهد. به عنوان مثال، سیستم نظارت بر دیابت Medtronic از حملات هیپوگلیسمی جلوگیری می کند و نشانگرهای زیستی بیماران را در برابر روند داده های گسترده تر و آمار جمعیت ارزیابی می کند. این یک گام به سمت مدیریت مستقل دیابت نزدیکتر است.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دانشگاه آستون و پیوند PML شاهد تمیز کردن آندوسکوپ خودکار است

فرصت ها و چالش ها:

  • رهبران مراقبت های بهداشتی این فرصت را می بینند و 72 درصد می گویند سازمان آنها این فرصت را دارد پراه‌حل‌های خانگی – از جمله تشخیص، نظارت، و سیستم‌های پیشرفته تحویل دارو – برای ارائه مراقبت‌های با کیفیت و در عین حال محافظت از ظرفیت به بیماران.
  • هفت نفر از هر ده رهبر جهانی مراقبت های بهداشتی (71٪) می گویند که سازمان آنها یک استراتژی برای مهاجرت از بیمارستان به خانه دارد، اما معتقدند متخصصان بهداشت و مراقبت شک دارند که درمان های ارائه شده در خانه به همان اندازه ایمن باشد که در محیط های سنتی ارائه می شود.
  • امروزه، کمتر از یک سوم (28٪) از رهبران مراقبت های بهداشتی می گویند که پزشکان با وجود نتایج مثبت پزشکی، انگیزه انتقال از مراقبت های بیمارستانی را دارند. حتی نگران‌کننده‌تر این است که در پنج سال آینده – زمانی که انتظار می‌رود بیمارستان در خانه جریان اصلی باشد – این تنها به 40 درصد افزایش می‌یابد.

هیلاری توماس، کارشناس علوم بهداشتی و زیستی در PA Consulting: «رهبران بازار در سراسر جهان مراقبت‌های بهداشتی، پزشکی و چشم‌انداز داروسازی، با استفاده از فناوری‌های نوآورانه، علم و داده‌ها برای بازطراحی مسیرهای مراقبتی که فرصت‌های جدید را باز می‌کنند، مرزهای احتمال را پیش می‌برند. در قلب این فرصت، انتقال محل مراقبت به مناسب‌ترین و اقتصادی‌ترین مکان است.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  انجمن برنامه نویسی آنلاین JDoodle با پشتیبانی 800000 کاربر، بودجه خود را تامین می کند

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/caNupt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *