نمونه عرشه زمین سهام خصوصی: عرشه 35 میلیون یورویی Ageras (36 میلیون دلار)

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم نمونه عرشه زمین سهام خصوصی: عرشه 35 میلیون یورویی Ageras (36 میلیون دلار)
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بیشتر عرشه‌های زمینی که در سری Pitch Deck Teardown پوشش می‌دهیم، برای شرکت‌های نسبتاً جوان هستند، اما برای جشن گرفتن پنجاهمین پارتی ما، فکر کردم که کاری کمی متفاوت انجام می‌دهم.

امروز، ما به Pitch Deck Ageras نگاه می کنیم، که از آن برای جمع آوری 35 میلیون دلار سهام خصوصی برای گسترش بیشتر سبد محصولات نسبتاً اواخر خود استفاده کرد. با توجه به اینکه در حال نوشتن این مطلب در کپنهاگ دانمارک نشسته ام، به نظر می رسد که پوشش شرکتی که در اینجا تاسیس شده است، درست باشد.

این شرکت ۷۳ میلیون دلار از صندوق سرمایه‌گذاری لوگارد رود کپیتال مستقر در نیویورک در اوایل سال ۲۰۲۱ جمع‌آوری کرد و حدود یک سال بعد این ۳۵ میلیون دلار را تعطیل کرد.

پس چه کاری انجام میدهد؟ به قول موسس آن:

چیزی که به عنوان یک بازار آنلاین برای صاحبان مشاغل کوچک برای یافتن حسابداران در دانمارک آغاز شد، اکنون به یک کابین مالی که توسط بیش از 1 میلیون شرکت کوچک و متوسط ​​در سراسر اروپا و ایالات متحده استفاده می شود گسترش یافته است و به آنها یک مقصد متمرکز و واحد برای تقریباً تمام نیازهای آنها – دفترداری، ارائه می دهد. خدمات حسابداری، حقوق و دستمزد، صورتحساب و در حال حاضر خدمات مالی.

من اولین کسی خواهم بود که اعتراف می کنم که عرشه های مرحله آخر نقطه قوت من نیستند، و من اطلاعات کمتری درباره سرمایه خصوصی نسبت به سرمایه خطرپذیر دارم. اما بیایید نگاهی بیندازیم و ببینیم چه چیزی می توانیم یاد بگیریم!


ما به دنبال زمین‌های منحصر به فرد بیشتری برای تخریب هستیم، بنابراین اگر می‌خواهید طرح خود را ارسال کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.


در این عرشه اسلاید می شود

با 31 اسلاید، عرشه Ageras کمی جانوری است. برخی از آن برای حفظ اسرار شرکت ویرایش شده است. با این حال، ساختار کلی وجود دارد، و ما می‌توانیم نکات جالبی را در بافندگی داستان یک شرکت بیش از 300 نفر با ردپای جهانی مشاهده کنیم.

  1. کاور اسلاید
  2. اسلاید شعار
  3. اسلاید نمای کلی
  4. اسلاید نمای کلی محصولات قسمت 1
  5. اسلاید نمای کلی محصولات قسمت 2
  6. سرسره کششی
  7. اسلاید رشد مشتری
  8. اسلاید بینابینی محصولات
  9. اسلاید تجزیه محصول
  10. محصول: اسلاید نمای کلی بازار
  11. محصول: اسلاید بازار “چگونه کار می کند”.
  12. محصول: اسلاید معرفی نرم افزار حسابداری و مدیریت
  13. محصول: اسلاید معرفی بانکداری
  14. محصول: اسلاید معرفی تامین مالی
  15. اسلاید مشتری هدف
  16. اسلاید اندازه بازار
  17. اسلاید مشکل (“SMEs برای تامین مالی تلاش می کنند”)
  18. اسلاید راه حل
  19. به اسلاید بازار بروید
  20. اسلاید ماموریت
  21. اسلاید منطقه تمرکز استراتژیک (تدوین شده).
  22. اسلاید نقشه راه محصول (تدوین شده).
  23. اسلاید اکتسابی
  24. اسلاید رشد درآمد (تدوین شده).
  25. اسلاید اقتصاد واحد (تدوین شده).
  26. اسلاید سود و زیان (تدوین شده).
  27. اسلاید ترازنامه (تدوین شده).
  28. اسلاید تیم قسمت 1 (“ملاقات با بنیانگذاران”)
  29. اسلاید تیمی قسمت 2
  30. اسلاید سازمان ها (تدوین شده).
  31. اسلاید نمای کلی ساختار حقوقی
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Peacock به Meta Quest می رسد و قصد دارد IP را در اواخر امسال به Horizon Worlds بیاورد

سه چیز برای دوست داشتن

در این عرشه اتفاقات زیادی می افتد. همه چیز عالی نیست (و، مثل همیشه، ما در نیمه دوم این حذف آن را پوشش خواهیم داد)، اما نکات برجسته تا آنجا که می توانند به دست بیاورند، درخشان هستند:

سبد محصولات جامع

Ageras 11 سال است که به عنوان خدماتی برای تطبیق صاحبان مشاغل کوچک با حسابداران، متخصصان مالیاتی و حسابداران شروع شده است. سپس شرکت شروع به اضافه کردن خدمات مرتبط کرد و از آنجا رشد کرد. بدیهی است که این یک داستان پیچیده برای برقراری ارتباط است، اما تیم یک کار واقعاً استادانه در ارائه یک نمای کلی انجام می دهد:

[Slide 9] خلاصه ای عالی از «آنچه ما انجام می دهیم». اعتبار تصویر: گروه آگراس

به عنوان یک شرکت بالغ با فعالیت های بین المللی، ارائه محصول از کشوری به کشور دیگر مطابق با قوانین و قوانین مطابقت محلی متفاوت است. عرشه زمین واریانس را به روشی ساده تجزیه می کند:

[Slide 12] یکی از اسلایدهای نمای کلی محصول. اعتبار تصویر: گروه آگراس

استفاده زیرکانه از داده ها

همانطور که Ageras به داده های مالی بیشتری دسترسی پیدا می کند و مشتریان خود را با متخصصان مرتبط می کند، چیزی جالب از این ترکیب ظاهر می شود: این شرکت بیش از هر کس دیگری در مورد سلامت مالی مشتریان خود می داند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مدترونیک به عنوان یکی از با اخلاق ترین شرکت های جهان شناخته می شود

به این ترتیب، دریافت که می‌تواند خدمات مالی (به عنوان مثال، وام‌های کسب‌وکار کوچک) با ریسک‌های کمتری نسبت به بانک‌هایی که میزان دید روزانه یکسانی ندارند، ارائه دهد:

[Slide 17] داستان سرایی عالی در مورد بیان مسئله. اعتبار تصویر: گروه آگراس

در واقع، Ageras از داده های خود استفاده می کند تا بتواند وام های بیشتری را به مشاغلی که از آن به عنوان مشاغل با ریسک متوسط ​​یاد می کند، ارائه دهد.

این اسلاید به ما می آموزد که ایده خوبی است که همیشه مراقب خدمات مجاور باشیم که می توانند از یک کسب و کار قوی تکامل یابند. زمانی که Ageras فقط شرکت ها را با حسابداران تطبیق می داد، نمی توانست این کار را انجام دهد. اما با افزایش پایگاه مشتری و میزان داده های موجود، فرصت ها نیز افزایش یافت.

مقداری انعطاف پذیری در اواخر مرحله

من می‌خواستم چند اسلاید از این عرشه را به اشتراک بگذارم، زیرا اغلب چنین موادی را در عرشه‌های مرحله قبلی نمی‌بینم و آنها مرا مجذوب خود کردند.

با پیشرفت پیچیدگی، منطقی است که شرکت به یک ساختار بین المللی برای پشتیبانی از عملیات خود در کشورهای مختلف نیاز دارد:

[Slide 31] شرکت های مالک شرکت های مالک شرکت ها. اعتبار تصویر: گروه آگراس.

Ageras با خرید شرکت‌ها به بازارهای جدید و عمودی رشد کرده است. فکر می‌کنم خود اسلاید چند ایراد عمده دارد (ما بعداً آن‌ها را بررسی خواهیم کرد)، اما حضور آن در عرشه یک انعطاف عالی برای یک شرکت در مرحله آخر است:

[Slide 23] رشد از طریق اکتساب. اعتبار تصویر: گروه آگراس.

این شرکت داده‌های اسلاید 19 را ویرایش کرد، اما هنوز هم می‌توانید چیزی از آن بیاموزید: هزینه جذب مشتری همچنان حیاتی است، و اگر بتوانید آن را به‌عنوان نمودار میانگین انتهایی گزارش دهید، به سرمایه‌گذاران می‌گویید که می‌دانید مهم است. در حال نظارت بر آن هستید، و شما فعالانه برای بهبود آن تلاش می کنید.

[Slide 19] CAC در طول زمان آرهسسسس. اعتبار تصویر: گروه آگراس.

در ادامه این حذف، به سه چیز که Ageras می‌توانست بهبود ببخشد یا متفاوت انجام دهد، همراه با عرشه کامل آن می‌پردازیم!

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NAZJVe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *