نوآوری باید محوری برای بهبود خدمات NHS اسکاتلند باشد – نظرسنجی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

90 درصد از کارکنان در یک نظرسنجی مستقل جدید می گویند که نوآوری باید در مرکز بهبود خدمات NHS اسکاتلند و کمک به مقابله با معوقات همه گیر باشد.

این تحقیق که توسط شریک NHS InnoScot Health انجام شد، نشان داد که اکثر کارکنان خدمات بهداشتی می‌خواهند بخشی از انگیزه حیاتی برای تحقق ایده‌های نوآورانه باشند، به طوری که 71 درصد از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی پاسخ دادند که ایده‌هایی را در مورد چگونگی بهبود وضعیت ارائه کرده‌اند. ارائه مراقبت های بهداشتی در یک یا چند مناسبت.

همچنین مشخص شد که تقریباً دو سوم (64٪) از کارکنان NHS خود را «تا حدی» مبتکر می‌دانند و می‌گویند که ایده‌هایی برای بهبود NHS دارند که در حال حاضر با یکی از سخت‌ترین زمستان‌های آن مواجه است. در واقع، از هر شش پاسخ دهنده، یک نفر به طور خاص معتقد است که «تا حد زیادی» مبتکر هستند.

این نظرسنجی تصویری از دیدگاه کارکنان بهداشت و مراقبت های اجتماعی ارائه می دهد. از طریق پرسشنامه آنلاین اجرا شد و داده ها بین 3 اکتبر تا 4 نوامبر 2022 جمع آوری شد و در مجموع 602 پاسخ واجد شرایط دریافت شد.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که کارکنان در درجه اول انگیزه دارند تا برای رفاه بیماران و همکاران خود نوآوری کنند. بیش از 9 نفر از 10 پاسخ دهندگان معتقدند که سه عامل به طور خاص آنها را برای ارائه یک ایده نوآورانه ترغیب می کند:

  • برای افزایش راندمان (95%)
  • برای ایجاد تفاوت در بیماران (97%)
  • برای آسان کردن زندگی کاری برای خود و همکارانشان (98%)
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه برای رفع عدم نمایش AirTag در Find My

پروفسور Dame Anna Dominiczak، دانشمند ارشد سلامت اسکاتلند، گفت: «چالش‌های پیش روی NHS اسکاتلند به خوبی گزارش شده است، با این حال، همانطور که در جهت مدرن‌سازی NHS اسکاتلند کار می‌کنیم، این نظرسنجی روشن می‌کند که کارکنان بخش عمده‌ای از راه‌حل هستند.

این نشان می‌دهد که تمایل بی‌تردید به نوآوری از درون به منظور بهبود نتایج هم برای بیماران و هم برای کسانی که در بخش مراقبت‌های بهداشتی و اجتماعی کار می‌کنند وجود دارد. این بر اعتقاد ما تأکید می کند که NHS یک محرک بزرگ برای نوآوری است – کارکنان متعهد و سخت کوش مسائل را درک می کنند و چگونه می توانیم به حل آنها کمک کنیم.

“به عنوان رهبر، من معتقدم که برای مقابله با چالش‌های فعلی – و نگاهی فراتر از آنها – ما باید از ایده‌های جدید NHS حمایت و تشویق کنیم، در حالی که مشارکت‌ها را در سراسر بخش تقویت کنیم. همکاری بیشتر و بهتر، با پشتیبانی هدفمند و متخصص، کمک می کند تا نوآوری سریعتر به دست بیماران برسد.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که اکنون زمان مناسبی برای انجام این کار است. برای استفاده واقعی از شور و شوق، استعداد و عمق تخصص مراقبت‌های بهداشتی که در اینجا در اسکاتلند داریم، تحول‌پذیرترین و خلاقانه‌ترین ایده‌های نیروی کار را در نظر بگیرید و توسعه و پذیرش نهایی آنها را در NHS تسریع کنید.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بلوغ تولید دیجیتال خود را ارزیابی کنید

مبتکران NHS اسکاتلند می توانند در بازده درآمد حاصل از نوآوری های موفق سهیم باشند، اما این نظرسنجی نشان می دهد که کسانی که بیش از 20 سال در NHS اسکاتلند کار کرده اند کمترین احتمال را دارند که پول را به عنوان انگیزه مهم برای ارائه یک ایده شناسایی کنند (30٪).

بررسی بیشتر داده‌های نظرسنجی نشان می‌دهد کسانی که کمتر از پنج سال با NHS اسکاتلند کار کرده‌اند، کمترین احتمال را دارند که نظری را بیان کنند (61%)، اما این میزان با طول خدمت افزایش می‌یابد (78٪ برای کسانی که در NHS اسکاتلند کار کرده‌اند. برای بیش از 20 سال).

گراهام واتسون، مدیر اجرایی InnoScot Health گفت: «در طول 20 سال گذشته، InnoScot Health با پرستاران، جراحان، امدادگران و بسیاری دیگر کار کرده است. یک خط لوله قوی از ایده های جدید از طریق تعهد پایدار ما به حمایت از نوآوری به خدمت گرفته شده است. اهمیتی که کارکنان به وضوح برای نقش نوآوری در NHS قائل هستند بسیار دلگرم کننده است.

«نظرسنجی ما تصویر مثبتی از حمایت از نوآوری متحول کننده به رهبری NHS را روشن کرده است.

ما اکنون در میان چالش‌های مهم زمستانی به نقطه‌ای کلیدی برای NHS اسکاتلند رسیده‌ایم – و باید زمان مناسبی برای استفاده از روش‌های جدید کار الهام گرفته از بیماری همه‌گیر در نظر گرفته شود.

پیام نیروی کار NHS واضح است – ما می‌توانیم و می‌خواهیم در این زمان مهم برای مراقبت‌های بهداشتی نوآوری کنیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SbVThB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *