نکات مهم برای استفاده از اسنپ چت در سال 2023

زمان مطالعه: 4 دقیقه

اسنپ ​​چت یکی از معروف ترین برنامه های پیام رسانی رسانه های اجتماعی در سراسر جهان است که به بیش از 347 میلیون کاربر فعال روزانه اجازه می دهد تا با اسنپ، چت و استریک های روزانه در ارتباط باشند.

افراد می توانند محتوای جدید کاربر محور را خارج از شبکه شخصی خود کشف کنند و با افراد مشهور و شخصیت های مورد علاقه خود در ارتباط باشند.

هنگامی که حساب جدید اسنپ چت خود را انتخاب کردید، به‌روزرسانی‌های چهره سگ خود را در کمترین زمان به اشتراک خواهید گذاشت! اگر در اسنپ چت تازه کار هستید یا دوست دارید درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنید، نکات برتر را برای استفاده حداکثری از برنامه و شگفتی دوستان و خانواده خود با محتوای سرگرم کننده تر انتخاب کرده ایم.

1. اسنپ های خود را با فیلترهای اسنپ چت رنگارنگ کنید

نکات اسنپ چت

با اسنپ چت، چت با دوستان به سرعت خسته کننده می شود. بنابراین، از فیلترهای اسنپ چت برای افزایش لذت با رنگ‌ها، گرافیک‌ها و پس‌زمینه‌های بیشتر استفاده می‌شود تا اطلاعات بیشتری در مورد عکس‌های شما به گیرندگان بدهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 بهترین راه حل برای باز نشدن ابزار MSINFO32 در ویندوز 11

فیلترهای اسنپ چت می توانند سرگرم کننده تر و ابزاری قدرتمند برای بیان شخصیت شما در عکس هایتان باشند. نماد صورت را روی صفحه دوربین خود انتخاب کنید، به سمت راست بلغزانید و برای یافتن فیلترهای بیشتر، Explore را انتخاب کنید!

توصیه می شود بخوانید: چگونه از اسنپ چت در رایانه شخصی استفاده کنیم؟

2. دنیای اطراف خود را با لنزهای اسنپ چت متحول کنید

نکات اسنپ چت

فیلترهای اسنپ چت برای افزودن زمینه بیشتر به عکس های گرفته شده شما استفاده می شود، در حالی که از لنزهای اسنپ چت برای افزودن جلوه های واقعیت افزوده با اشیاء، کاراکترها و جلوه های در حین گرفتن عکس استفاده می شود.

لنزهای اسنپ چت از فناوری تشخیص چهره برای جستجوی ویژگی های صورت شما و اعمال اثرات آن بر روی بینی، دهان، چشم ها و موهای شما استفاده می کنند. استفاده از لنزهای اسنپ چت جالب تر و سرگرم کننده تر است، بنابراین توصیه می کنیم لنزهای مختلف اسنپ چت را در آنجا جستجو کنید!

3. دوستان خود را با داستان های اسنپ چت به روز نگه دارید

نکات اسنپ چت

داستان های اسنپ چت به شما کمک می کند تا به روز رسانی ها را با کنتراست و روایت بیشتر ارسال کنید. مفهوم این است که داستان هایی در مورد 24 ساعت گذشته از روز بگویید و آنها را در بخش داستان ها ارسال کنید.

پست کردن استوری‌هایتان به دوستانتان اطلاع می‌دهد که از روزتان مطلع می‌شوند و همچنین اگر می‌خواهید فقط یک گروه دوستان خاص استوری‌هایتان را تماشا کنند، می‌توانید به‌طور خصوصی استوری ایجاد کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش برتر برای افزودن استیکر به ویدیوها در آیفون

اگر نمی‌خواهید داستان اسنپ‌چت دوستان خاصی را ببینید، می‌توانید از دکمه بی‌صدا ارائه شده در تنظیمات برای جلوگیری از نمایش آن‌ها در بالای بخش استوری‌های خود استفاده کنید.

همچنین می‌توانید داستان‌ها و عکس‌های ویژه‌ای را در Memories ذخیره کنید، جایی که هر سال یک کلاژ سرگرم‌کننده از خاطرات خود دریافت خواهید کرد.

4. پیوند دوستی خود را با Snapchat Streaks قوی تر کنید

نکات اسنپ چت

می توانید یک Snapchat Streak راه اندازی کنید تا سرگرمی و شخصیت بیشتری به دوستان اضافه کنید! یک Snapchat Streak نشان می‌دهد که چند روز موفق به ارسال عکس‌های فوری بدون پرش یک روز می‌شوید. رگه ها تعداد روزهایی را که با یک دوست خاص سپری می کنند را ثبت می کنند.

یک بار در روز که رد شود، رگه شکسته می‌شود، بنابراین نمی‌خواهید ارسال عکس‌های بیشتر را متوقف کنید!

5. با Snapchat Bitmojies خود را آرایش کنید

نکات اسنپ چت

شما می توانید شخصیت های کارتونی خود را از طریق Snapchat Bitmojies بسازید! Bitmoji مزایای بسیاری دارد، از جمله نشان دادن خود در برنامه های مختلف مبتنی بر وب در اسنپ چت و بسیاری موارد دیگر.

در حالی که این روش مفیدی برای استفاده از آن در نظر گرفته نمی شود، ایجاد Bitmoji سرگرم کننده است و به شما امکان می دهد Snapverse را کشف کنید!

6. از طریق لینک های اسنپ چت به دوستان خود اطلاع دهید استعدادهای خود را دارند

نکات اسنپ چت

اگر چیزی برای نشان دادن دوستان اسنپ چت خود دارید که خارج از Snapverse هستند، می توانید از ابزار Paper Clip برای پیوند دادن محتوای خود به اسنپ یا استوری های خود استفاده کنید.

عکس های خود را به آخرین وبلاگ ها، مقاله ها، جمع آوری کمک های مالی، فرم های ثبت نام، ویدیوهای TikTok و موارد دیگر ببرید!

نتیجه

نکات و ترفندهای نامحدودی در اسنپ چت وجود دارد و ما آنها را در مقالات آینده خود بررسی خواهیم کرد! برای دریافت مطالب بیشتر از این دست و نکات هیجان انگیز برای سایر رسانه های اجتماعی نیز با ما همراه باشید. بعدا!

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xctscr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *