نکات کلیدی برای MD&M East اعلام شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رویداد Informa Markets Engineering East (IME East) که میزبان شش نمایشگاه طراحی و تولید است، به گونه‌ای طراحی شده است که دید جامعی از چرخه عمر محصول ارائه دهد – از نمونه اولیه تا تولید.

نمایشگاه طراحی و تولید که از 13 تا 15 ژوئن 2023 در مرکز کنوانسیون جاکوب جاویتز، نیویورک برگزار می‌شود، غرفه‌داران و خریداران را دعوت می‌کند تا آخرین بینش‌ها و راه‌حل‌های پزشکی، بسته‌بندی، اتوماسیون، پلاستیک، طراحی و کیفیت را بررسی کنند. .

; و Quality Expo برای آخرین موارد در انطباق، تضمین کیفیت (QA)، آزمایش، اندازه‌شناسی و بازرسی.

رویداد تولید ساحل شرقی با ارائه بیش از 30 جلسه آموزشی در چندین مسیر، دو سخنرانی اصلی خود را اعلام می کند، ماریسا فایر، HERHealthEQ در روز افتتاحیه و مارک طریقی، Reliabotics بعد از آن.

Marissa Fayer بنیانگذار و مدیر عامل HERhealthEQ است، یک سازمان غیرانتفاعی که برای بهبود نتایج سلامت زنان با ارائه تجهیزات پزشکی ضروری به مناطق در حال توسعه در سراسر جهان فعالیت می کند.

در روز دوم این رویداد، مارک طریقی درباره به روز رسانی صنعت رباتیک و اتوماسیون صحبت خواهد کرد. طریقی زمینه های متنوعی را در زمینه رباتیک و اتوماسیون با 35 سال سابقه کاری در زمینه مهندسی و فناوری های تولید پیشرفته، از جمله رهبری شرکت های اجرایی در فروش و عملیات جهانی و مشاوره اجرایی به موسسات مالی و شرکت های تحقیقاتی فناوری مانند McKinsey، GCC Private Equity، Goldman ارائه می دهد. Sachs، JP Morgan، Silicon Valley VCs در میان دیگران. او با سفر به 25 کشور، توزیع کنندگان OEM، ادغام کننده سیستم ها و شرکای استراتژیک در بخش های سازمانی و دولتی ایجاد کرده است که در نتیجه بیش از 200 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین لوازم جانبی Amazon Fire TV

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OXuEJK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *