نیروگاه برق چین، Nio، ایستگاه تعویض برق را در سوئد روشن می‌کند •

زمان مطالعه: 2 دقیقه

استارتاپ خودروهای الکتریکی Nio در حال سرعت بخشیدن به گسترش خود در اروپا است. این سازنده خودروهای برقی ممتاز به تازگی اولین ایستگاه تعویض برق خود را در واربرگ سوئد راه اندازی کرده است، این شرکت در یک پست لینکدین اعلام کرد.

وقتی صحبت از شارژ به میان می‌آید، Nio با ارائه باتری‌های قابل تعویض، که قابل ارتقا هستند و هزینه اشتراک ماهانه را در کنار مدل سنتی وصل و شارژ می‌گیرند، خود را از رقبای خود متمایز می‌کند. در بازار خانگی خود در چین، سیستم‌های تعویض باتری Nio در بازارهای مدرن و ساختمان‌های اداری مرتفع ظاهر می‌شوند و مفهوم جدید را به مقیاس قابل توجهی رسانده است. تا 6 نوامبر، این شرکت 1200 مورد از این ایستگاه های مبادله را در سراسر چین نصب کرده بود. ایده این است که شارژ EV را به همان سرعتی که سوخت‌گیری یک خودروی بنزینی انجام می‌شود، فعال کنیم.

این شرکت در تماس ماه نوامبر خود گفت که قصد دارد تا پایان سال 2022 20 ایستگاه تعویض برق در سراسر اروپا نصب کند و تا سال آینده تعداد آنها را به 100 برساند.

Nio سال گذشته شروع به گسترش در اروپا کرد و از نروژ شروع کرد، که در پیشبرد سازگاری با خودروهای برقی تهاجمی عمل کرده است. Xpeng، رقیب چینی Nio، نروژ را نیز به عنوان اولین ایستگاه در توسعه اروپایی خود انتخاب کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین محافظ صفحه برای گوشی Nothing (2)

Nio خود را برای نبردی دشوار در بازار شلوغ خودرو در اروپا آماده می‌کند، اما به نظر می‌رسد که تصمیم دارد حضور خود را در این قاره افزایش دهد. Nio به سرپرستی کارآفرین سریالی کاریزماتیک و انگلیسی زبان ویلیام لی میزبان یک رویداد پرشور در برلین بود که ورود رسمی آن به بازار آلمان، هلند، دانمارک و سوئد را نشان داد.

این شرکت با ارائه اجاره فقط برای مدل های خود در تمام کشورهای اروپایی به جز نروژ شروع به کار کرد، اما پس از بازخورد اولیه بازار، به زودی این گزینه را برای مشتریان به خرید خودروها اضافه کرد.

لی در این تماس گفت که این شرکت همچنین در حال افزایش ردپای عملیاتی خود در اروپا است و یک مرکز تحقیق و توسعه در برلین برای کار بر روی «توسعه محلی و استقرار کابین‌های دیجیتال و بهبود مستمر تجربه دیجیتال کاربران محلی» کار می‌کند. این خودروساز اکنون «Nio Houses» را که اساساً نمایشگاه‌های محصولات و باشگاه مشتریان هستند، در ده شهر بزرگ اروپایی راه‌اندازی می‌کند.

احتمالاً در اقدامی برای تنوع بخشیدن به زنجیره‌های تامین از چین، Nio اخیراً تولید محصولات از جمله تأسیسات تعویض برق خود را از مجارستان آغاز کرد و اولین ایستگاه مبادله ساخت مجارستان خود را در سپتامبر به آلمان ارسال کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین ساعت هوشمند برای ردیابی چرخه قاعدگی
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dClNDV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *