هانی ول مجموعه فیبر Spectra Medical Grade BIO را گسترش می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Honeywell یک فیبر انکار کننده فوق العاده ظریف جدید را به مجموعه فیبر BIO Spectra Medical Grade (MG) اضافه کرده است.

فیبر BIO Spectra Ultra Fine (UF) که اکنون در 25 دسی تکس (dtex) موجود است، طراحی دستگاه قلبی عروقی و ارتوپدی با حداقل تهاجم را ممکن می کند و به افزایش طول عمر دستگاه کمک می کند.

در مقایسه با الیاف پلی اتیلن معمولی، الیاف هانیول Spectra MG BIO از پلی اتیلن با وزن مولکولی فوق العاده بالا (UHMWPE) ساخته شده است که بسیار سبک وزن است، با استحکام فوق العاده بالا و از طریق فرآیند چرخش ژل ساخته می شود و یک ماده زیست سازگار با مقاومت قوی ارائه می کند. به مواد شیمیایی، آب، خستگی، اصطکاک و سایش.

مجموعه الیاف Spectra MG BIO هانیول از نظر وزنی 15 برابر قوی تر از فولاد و از نظر حجمی سه برابر قوی تر از پلی استر است. Spectra MG BIO fiber گواهینامه ISO 13485 را دریافت کرده است.

Zachary Murnane، مدیر تجارت جهانی فیبر پزشکی Honeywell Spectra، گفت: “معرفی فیبر Spectra UF BIO در 25 dtex نشان دهنده تعهد مداوم هانیول به ساخت مجموعه ای از الیاف درجه پزشکی است که طیف وسیعی از نیازهای تجهیزات پزشکی را پشتیبانی می کند. دسترسی به این فناوری برای ایجاد نوآوری مستمر که باعث ایمن‌تر و موفقیت‌آمیزتر شدن روش‌های قلبی عروقی و ارتوپدی برای بیماران در سراسر جهان می‌شود، حیاتی است. Honeywell همچنان به عنوان یک ارائه دهنده پیشرو برای شرکت های مراقبت های بهداشتی است که به نوآوری در صنعت علوم زیستی کمک می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سازمان جهانی بهداشت (اروپا) از پزشکی از راه دور حمایت می کند، بنابراین به طور موثر آن را تقویت کنید

فیبر جدید Spectra UF BIO در 25 dtex شرکت Honeywell در سه ماهه اول 2023 به صورت تجاری در سطح جهانی در دسترس خواهد بود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eBD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *