هدفون Moto Buds 600 ANC از پشتیبانی موتورولا کوالکام aptX اکنون از طریق دستیار Google در دسترس است: جزئیات

زمان مطالعه: دقیقه

موتورولا Moto Buds 600، یک جفت جدید ANC (فعال نویز کنسل کننده) را عرضه کرده است. این هدفون دارای Google Assistant داخلی است و از فناوری Qualcomm aptX برای پخش صدای با کیفیت بالا پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی‌های کلیدی می‌توان به عمر باتری تا ۲۵ ساعت، کنترل‌های لمسی و استاندارد IPX7 مقاوم در برابر آب اشاره کرد. Moto Buds 600 اکنون با قیمت 79.99 دلار در دسترس است.

Moto Buds 600 ANC قیمت

ایرفون Moto Buds 600 ANC توسط موتورولا در ایالات متحده قیمتی معادل 149.99 دلار دارد. آنها در ابتدا بخشی از بسته نرم افزاری Motorola Edge 30 Fusion بودند. هدفون ها در دو رنگ Winetasting و Jet Black عرضه می شوند. این شرکت هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن آنها در هند فاش نکرده است.

مشخصات، ویژگی های Moto Buds 600 ANC

هدفون های Moto Buds 600 ANC دارای طراحی ساقه با غلاف های زاویه دار هستند و به نوک گوش سیلیکونی مجهز شده اند تا قابلیت حذف نویز خود را افزایش دهند. کیس شارژ بیضی شکل، با لبه های گرد و یک دکمه فیزیکی مرکزی برای فعال کردن حالت جفت، شبیه یک جعبه پودر فشرده است. این هدفون ها می توانند با استفاده از فناوری چند نقطه ای به دو دستگاه به طور همزمان متصل شوند و با جفت سریع Google برای جفت شدن سریع در دستگاه های سازگار سازگار هستند. آنها همچنین از طریق ضربه طولانی و حالت مونو برای استفاده تک گوش در حالی که هدفون دیگر در حال شارژ است، به دستیار گوگل دسترسی دارند. این هدفون ها با قاب شارژ 26 ساعت عمر باتری را ارائه می دهند که از USB Type-C و شارژ پشتیبانی می کند. علاوه بر این، طبق گفته موتورولا، آنها دارای رتبه مقاومت در برابر آب IPX5 هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع عدم اتصال یوتیوب به اینترنت در اندروید و آیفون
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tfeCCL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *