هر آنچه در مورد کلون توییتر اینستاگرام می دانیم، تابستان امسال عرضه می شود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم هر آنچه در مورد کلون اینستاگرام می دانیم، تابستان امسال عرضه می شود
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در حالی که آینده برای توییتر نامشخص است، متا کلاه خود را برای ایجاد پلتفرم میکروبلاگینگ بزرگ بعدی پرتاب می کند. طبق ایمیلی که با گروهی از سازندگان منتخب به اشتراک گذاشته شده و توسط TechCrunch مشاهده شده است، انتظار می رود این برنامه متا جدید تابستان امسال راه اندازی شود.

این برنامه مبتنی بر متن به تنهایی خواهد ماند، اما تا حدی در اینستاگرام یکپارچه خواهد شد. کاربران تأییدیه و مدیریت اینستاگرام خود را حفظ می کنند و همه دنبال کنندگان آنها اعلانی دریافت می کنند تا آنها را در پلتفرم نامگذاری شده دنبال کنند. پلتفرم مبتنی بر متن متا با Mastodon که بر اساس پروتکل ActivityPub ساخته شده است غیرمتمرکز و قابل همکاری خواهد بود.

متا می‌خواهد برای دسترسی زودهنگام به چهره‌های عمومی سرشناس مانند ورزشکاران، گران، تهیه‌کنندگان، مجریان برنامه و کمدین‌ها وارد شود. در یادداشت خود به این سازندگان، متا اذعان کرد که Mastodon، Bluesky و سایر برنامه‌ها در رقابت برای ساخت توییتر بعدی، شروع خوبی داشته‌اند. اما این شرکت اشاره کرد که از مزیت دسترسی به میلیاردها کاربر از طریق خانواده برنامه های خود که شامل اینستاگرام، فیس بوک، واتس اپ و مسنجر می شود، برخوردار است.

همانطور که برای اولین بار توسط MoneyControl گزارش شد، این برنامه غیرمتمرکز جدید با کد P92 یا Barcelona شناخته می شود. متا در مورد این پیشرفت‌ها سکوت کرده است، اما در بیانیه‌ای به Money Control گفت: «ما در حال بررسی یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز مستقل برای اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌های متنی هستیم. ما معتقدیم که فرصتی برای فضایی جداگانه وجود دارد که در آن سازندگان و شخصیت‌های عمومی می‌توانند به‌روزرسانی‌های به موقع درباره علایق خود را به اشتراک بگذارند.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین کیف لپ تاپ برای MacBook Air M2 15 اینچی

به گفته لیا هابرمن، نویسنده خبرنامه رسانه های اجتماعی ICYMI، این برنامه از دستورالعمل های اجتماعی مشابه اینستاگرام استفاده می کند. به طور مشابه، کاربران می‌توانند با اعتبار اینستاگرام خود وارد شوند، بلاک‌ها و کلمات مخفی از اینستاگرام منتقل می‌شوند و برخی از ویژگی‌های ایمنی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای و گزارش هرزنامه در هنگام شروع کار تعبیه می‌شوند. منابع هابرمن همچنین به او اطلاع دادند که پست‌های متنی حداکثر 500 کاراکتر خواهند بود و کاربران همچنین می‌توانند عکس‌ها، لینک‌ها و ویدیوها را تا پنج دقیقه آپلود کنند. مانند توییتر و سایر برنامه های رقیب، یک فید وجود خواهد داشت که می توانید محتوا را لایک کنید، پاسخ دهید یا دوباره ارسال کنید.

مشاور شبکه های اجتماعی مت ناوارا همین اطلاعات را که او در آن به اشتراک گذاشته بود دریافت کرد یک توییت در اوایل این ماه ارسال شده است.

متا درخواست TechCrunch برای اظهار نظر بیشتر را رد کرد، اما صحت اطلاعات فاش شده را رد نکرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپل پرداخت‌های بدون تماس Tap to Pay در آیفون را به بریتانیا گسترش می‌دهد

بازار برای جایگزین‌های جدید توییتر آماده است، اگرچه پس از مهاجرت به پلتفرم‌های متعدد، برخی از کاربران ممکن است کمی از چشم‌انداز راه‌اندازی حساب جدید دیگر خسته شوند. مانند هر شرکتی، زمانی که متا یکیشن‌ها و تجربیات جدیدی را منتشر می‌کند، همیشه از بین نمی‌روند. در چند سال گذشته، محصولاتی مانند برنامه نوجوان ناشناس tbh، برنامه کمئو مانند Super، Nextdoor Clone Neighborhoods، برنامه زوج ها Tuned، شبکه اجتماعی متمرکز بر دانش آموز پردیس، سرویس دوستیابی ویدیویی Sparked و غیره را غروب کرده است.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mgOFLn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *